koskapa ei raittiita olisi ilman viinin olemassaoloa. Raitis ihminen on siis täysin alkoholista riippuvainen.
Raittius on alkoholismin muoto,
9
350
Vastaukset
- ..tosi wajak...
Raitis ihminen ei mainosta, Älkoholia tuskin on olemassa, nauti siis elämästäsi. Jos näin tekisi
hän olisi kaavassasi- ertert
Jos et ymmärtänyt, niin ateistit eivät väitä, että uskoa ei olisi olemassa.
Vertauksessa uskonnollinen usko on sama kuin alkoholi. - Elmer T.
ertert kirjoitti:
Jos et ymmärtänyt, niin ateistit eivät väitä, että uskoa ei olisi olemassa.
Vertauksessa uskonnollinen usko on sama kuin alkoholi.Et vain ymmärtänyt.
- puusilimä
taidat olla todella epätoivoinen hihhuli kun jumalaasi yrität todistaa keinolla millä hyvänsä..
tuo on oikeasti jo aika naurettavaa..
p.s. viini on hyvää :) Ei hyvää ilman pahaa.
ei kaunista ilman rumaa.
Ja päin vastoin.
Ei niin hyvää, etteikö siinä olisi jotain pahaa.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Jin_ja_jang- Muoto-Valio
Raivoraittiudellakin voi sekoittaa päänsä. Kippis.
- sdfwsretg3546yerhgf
ongelma, koska nimenomaan raittiit vouhottavat siitä.
Juoppo,narkkari jos noin ajattelee.
- Kössönöm
Jos ei olisi alkoholia, tai uskontoja, niin kukaan ei tajuaisi ajatellakaan, että olen raitis, tai olen ateisti ja kaikki olisivat onnellisen riippumattomia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433037Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613021- 422387
- 311873
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa831798Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251729- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä791307- 391270
- 791090