Hankin tuossa syksyllä omistukseeni noin kahdeksankymmenen neliön kokoisen tilan hallintaan oikeuttavat osakkeeet, eräästä asunto osakeyhtiöstä.
Nätti pieni sauna siinä on myös. Lauteet lämpökäsiteltyä puuta. Kauniin ruskeat ovat.
Mutta.. Lastuja alkaa irtoamaan lauteista. Helkkari, tikkuja pakanalliseen ahteriini meinaa väkisin tulla. hmmm... Mitä lie puuta ovat, veikkaan että mäntyä tai kuusta ovat. Miten helkkarissa sellaista puuta saunan lauteisiin.
Kiroilla oikein kunnolla tekisi mieli, mutta noita uskovaisia tällä palstalla on myös niin ei viitsi..
Maallisia asioita
5
244
Vastaukset
- puusilimä
kiroilen sinun puolestasi saatana!
meillä on melkein samanlainen 'maja' kans :) saunasta ei kyllä ole tikkuja tullut, enkä kyllä asiasta mitään tajuakaan :(
uskovaisia kun en noteeraa edes ihmisiksi niin kiroilen puolestasi:
VITTTU
PERKELE
SAATANA
JUMALAUTA
!! - Tähdenlento
että vaihdat haapaan tai apassiin. Toki veikkaan että lauteesi (väristä päätellen) on muovailtu lepästä!
Ps. Kiroile vaan, sanahan on vapaa. Ja suosittelen etenkin haapaa, koska sehän on jokseenkin 'tulenarka' materiaali. Itse olin yllättynyt, miten hyvin kuusi toimi eräässä entisessä uudessa asunnossani saunan lauteina vuosikausia. Sität ei siis ollut lämpökäsitelty. Pelkäsin pihkaamista, muttei mitään sellaista ollut havaittavissa. Oli tosin aika oksattoman näköistä puuta, vaan enempihän noita oksankohtia taitaa mäntylaudassa ollakin.
Mutta kaipa se nyt omistusasunnossa on niin, että omistaja ostaa lauteensa? Jotenkin kuvittelisin, ettei noin pikkuasiaa kannata karhuta entiseltä omistajalta eli myyjältä. Tilapäisenä apuna joku pellavaliina tai pefletti?
Joo, mukavampi lukea viestiäsi ja vastata, kun ei vastaaja jo etukäteen kirota (-;- hienotunteisuus
Hanki laudeliinoja, jos et heti viitsi vaihtaa lauteita. Laudeliinoja on erilaisia; kertakäyttöisiä, pellavaisia, puuvillaisia ja jollain oli sellaisia vahakangastyyppisiä, joita myös voi pestä pesukoneessa. Näistä viimeksimainituista ei ainakaan luulisi tikkujen tunkevan läpi. Voit tietyski käyttää ihan tavallisia pieniä pyyhkeitäkin. Mukavia saunahetkiä ilman tikkuja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2332172Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601436Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801215- 611075
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89994TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15990Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42834- 70832