kun pilleri vie

pilleri-hilleri

Ihmettelen tässä elämääni. Olen entinen ja nykyinen lääkeriippuvainen. Tarkoin entinen riippuvainen ja sekakäyttäjä, kerran pilleristi aina pilleristi. olin kuivilla vuosia kunnes jäin lääkärin määräämän lääkkeen kanssa koukkuun. lääkehirviö herätettiin sitten yhdellä ainoalla pillerillä. Tässä ollaan lääkkehuuruissa oltu pari kuukautta lääkärin määräyksestä ja sama meno jatkuu. Uskomatonta on se etten todellakaan halunnut uudestaan mihinkään koukkuun ja lääkäri vakuutti lääkkeen olevan hyvä.

Uskomatonta miten yrität hakea apua ongelmiin ja samassa hetkessä ongelma herätetään henkiin.

11

965

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juttua

      lääke ongelmia on täälläkin. Suurin osa lääkäreistä ei huomaa ongelmakäyttäjää vaan tukee riippuvuutta jatkuvalla reseptien uusimisella.

    • Siis..

      Ootko koukussa ihan niillä määrillä mitä lekuri määräsi, vai pistitkö narkin lisää annoksiin?

      • käytinkö

        enemmän kuin oli määrätty? no ajan kanssa määrät nousee tottakai, reseptin kanssa tulee vain tiukkaa kun se loppuu liian aikaisin.

        kadulta en ole mitään hankkinut.


    • eihajuakaan

      Se, että huumediilerillä on valkonen takki ei aina tarkoita, että sen huumeet on parempia kun pitkätukkasen huumediilerin.

      • joo.

        on sama mistä ne huumeet tulee, lääkäreiltä tai kadulta niin yhtä vaarallisia ne on.


    • KuKKaRo

      kohtalaisesti reseptilääkkeitä nauttineena, pari bisseä vielä, tai ehkä tämä riittää tänään. ainakin tuntuu ihan hyvältä..

    • -omainen-

      Kyllä se hieman ihmetyttää, kun katselee tuon alkoholistin reseptinippua. Että mitä se lääkäri oikein ajatteli, kun nuo hänelle kirjoitti? Jokainen lääke on noista ns. *koukuttava*. Ja ohjeen mukaan niitä EI tulisi missään nimessä määrätä juovalle alkoholistille.

      • lääke riippuvuutta?

        olen ollut riippuvainen lääkkeistä, pelottaa että voin jäädä uudestaan. miten sitä voi välttää jos ap kirjoittajakin on koukkuun jäänyt uudestaan. voiko lääkäreihin ja lääkeisiin luottaa?


    • sekoittelija-saija

      Tääl on kans yks sekoittelija. Oon vielä opiskelija mut tässäkin parhaillaan teen koulutehtäviä pilleri- ja siiderihuuruissa.. sekottelu alko taas ku jätkäkaveri kävi käsiks ja hakkas ja jouduin jättämään sen. Edellinen jakso oli pari vuotta sitten, paranin ihan omin voimin. Ny täytyis vaa jotenki hoitaa nää suurimmat hommat pois alta.. onneks mul on asuntoasiat ym kunnossa. Mistä muuten löytäis hyvän terapeutin, mule suositeltiin psykoterapiaa keskivaikeen masennuksen takia?

      • pilleri-hilleri

        tervetuloa palstalle.

        väkivaltaisen kaverin jättäminen on viisainta mitä voit tehdä. se sattuu tottakai. väkivalta pahenee joka kerta. se ei lopu.

        lääke-alkoholi sekoitteluissa on vaaransa. ihme kyllä hengissä itsekkin olen vielä. sain uuden "kaverin" narahdin nalkkiin kerta heitosta yhteen lääkkeeseen. siitä se sekoittelu sitten lähti taas alkuvuodesta. nyt alkoholia vähentelen minkä pystyn. kaipaan vain kunnon eufforioita, rentoutta jne mitä olen saanut koktaileistani.


    • p-illeristi

      Lääkesekoiluni alkoi 2005 ja tammikuussa 2008 olin kuivilla. Lääkäri määräsi ihan tolkuttomia määriä Xanoria ja Nozinania. Välillä söin varmaan kuutta eri lääkettä samaan aikaan (osa lääkäristä ja osa kadulta). Kun olin saanut elämäni todella sekaisin ja kaverit menetetty oli pakko ryhdistäytyä. Viime aikoina olen kokeillut Ritalinaa ja Concertaa ja melkein koukussa.
      Koko "ura" alkoi kun lääkäri määräsi heti alussa 3X1mg Xanoria päivässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe