Rakastunut

Tsuhna-ääliö

On Juha Molari, joka toisen kritiikittömästi venäläistä imperialismia ihannoivan psykopaatin eli J Bäckmanin kanssa rakentaa FSB:n masinoimaa Viron (ja Suomen)vastaista mielenilmaisua huomenna klo 15 Helsingissä.

Jotakin tällaisten epärealististen fanaatikkojen taustoista kertoo jo seuraava itsekehu:

"Kuntosalilla 7-12 x /vko Pietarissa"

Poiminto on J Molarin oman blogin esittelystä. Samalla ollaan väitöskirjan tekijä, kirkkoherra ja 50 muutakin asiaa, täyspainoisesti.

Olisiko jossakin mennyt vähän överiksi ? Väitän nimittäin tietäväni manittujen aktiviteettien hoitamisesta jotakin.
Kaikkea se venäläisyyteen rakastuminenkin eräissä teettää... .

2

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muuten ...

kyseessä olla sama tyyppi tuo J Bäckman, joka haluaisi kovasti maahamme shariaa, joten se selittää tuon kovan hingun myös musujen puoleen. Siis törkeetä isänmaanpetturuutta, että menee ihan maamme arvot hänen päänupissaan sekaisin.

• Juha Molari

Kirjoittaja moittii minun pistävän överiksi. On totta, että vanhastaan kävin juoksulenkillä 12-18 kertaa viikossa, kun harjoittelin kilpajuoksua. Sitä samaa tein, kun asuin Pietarissa 2002-2004, sekä opiskelin siellä ja tein töitä. Mutta olin kuitenkin ihan tavallinen suomalainen mies, en sen kummempaa, vaikka en käyttänyt viinaa. Silloin tein opinnäytetyötä suomalaisen huonekaluteollisuuden strategisesta tilanteesta Venäjän markkinoilla. Se on julkaista HELIA:ssa (AMK). Väitöskirjakin on valmis ja julkaistu: aiheena on psykohistoria.

Minun lähtökohtani mielenosoitukselle on lähinnä sivustakatsova tavallisen kristityn pieni osa. Olen kai sellainen hyväuskoinen hölmö, joita tarvitaan kaikissa liikkeissä: Rukoilen, että Jumala tekisi minusta rauhan välikappaleen, niin että sinne, missä on vihaa, toisin rakkauden. Uudehko kirkollinen synnintunnustus sanoo: "Usein olemme antaneet vääryyden tapahtua, vaikka olisimme voineet estää sen. Usein olemme vaienneet, kun olisi pitänyt puhua. Usein olemme vain puhuneet, kun olisi pitänyt toimia". Minulla ei ole mitään suuria politiikan tai historian tutkimuksen kuvioita ja ihmissuhdeverkostoja, eikä sellainen tarvitse ollakaan: riittää tavallinen lähimmäisen rakkaus ja kunnioitus kanssaihmistä kohtaan, jotta voi osallistua antifasistiseen toimintaan oman aikamme sortoa ja syrjintää vastaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      92
      5951
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      95
      3017
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2790
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2065
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe