Silloin aukenevat sokeiden silmät ja kuurojen korvat avautuvat.Jes.35:5...Mitä Jesaja tässä siis haluaa sanoa..??No tätä,Kertoo Jumalan Ihmiseksi tulemisesta,Jeesus Kristus tulee Ihmiseksi lunastamaan synnin kirouksesta ihmiskunnan,ja silmät ja korvat aukeavat,no mitä se tarkoittaa?Sitä että kuullemme oikea ääneen saatanan ääneen ja maailman äänen seasta,ja näemme Jumalan Totuuden maailman totuuden sijasta,toki kuurot ja sokeet kirjaimillisesti saavat kuulon ja näön.Tarvitsee vaan Uskoa Jeesukseen,loppu on Armoa.
Sana tälle päivälle.
3
124
Vastaukset
Parannuxentekeminen ja se on vasta armollista mitä ihminen saa tehdä !! Koska se tuottaa Pelastus=Armo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aksu521 kirjoitti:
Paranuksenteko on tietysti muistetava.Siunausta.
että uskomme Jeesukseen, Jumalan Poikaan, siinä perusparannus jokaisen elämään, joka tahtoo parannusta tehdä.
* Uskon elämän vaellus on sitten jokapäiväistä valvomista, Hengellä taistelua ja kuolettamista lihan alistamista Hengen johtoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833526
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)803226Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683052On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702720Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442212- 651802
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,261751- 351735
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181699- 601658