aurinkoista marian ilmestymisen päivää

blondeistablondein72hki

nyt olo parempi.

kohta likan harkkamatsi.

27

1279

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blondeistablondein72hki

      meni sairaalaan kovien kipujen takia mutta ei ollutkaan mitään erikoista,pääsi aamulla pois.Sillä ollut veritulppa joten menee tarkistuttamaan ittensä aina kun siltä tuntuu.

      Ihana olla hetken yksin kun ukko Töölöössä magneettikuvauksissa ja likat koulussa.

      Odotan että pääsen töihin huomenna.

      Eilen puhuin vakavsti 14v tytön ja ukon kanssa ja asensin ukon käytökselle ja puheille rajat.

    • blondeistablondein72hki

      väitti siellä olevansa että se leikattais tänään tai huomenna ja sillä ois halvaantumisen vaara mutta mä en ihan kaikkee tosta usko ja en pahemmin ees välitä.

      Nyt pyykit kuivumaan ja sit suihkuun.

      Nukuin hetken kun yö meni yskän takia valvoessa.

    • blondeistablondein72hki

      iloinen kun leikkaus tehdään tai eivielä tiedä tehdäänkö vai siirtyykö..

      likat eivät oikein mitenkään siihen reagoineet ja 14v tyttökin sanoi että nyt bileet pystyyn kun iskä on poissa..

      itsepä ukko nää tunteet meille aiheuttanut.

      halasin kuitenkin ja toivotin onnea leikkaukseen koska siin halvaantumisen vaara kun selästä leikataan,sitä en toivo.

      nyt sain nuorintyttö päähänsä alkaa imuroimaan;>

    • blondeistablondein72hki

      huonosti puhui ja epäselvästi,leikkaus oli mennyt hyvin.

      Soitan taas viimmeistään huomenna ja kysyn miten on mennyt.

      Toivottavasti likka saa kyydin tän viikon kolmena päivänä harkkoihin ja yhtenä päivänä kun harkkapeli.

      Harmi kun mulla ei ajokorttia.

      • sinulta..

        Onko tämä mies joka teidän kanssanne asuu, tyttöjen isä?


      • blondeistablondein72hki
        sinulta.. kirjoitti:

        Onko tämä mies joka teidän kanssanne asuu, tyttöjen isä?

        kaikkien muiden paitsi vanhimman joka tosin ei tiedä muuta isää.

        Ukko ehkä jo huomenna himaan.

        Nyt pakko mennä syömään tekemääni hedelmäsalaattia ja sitten suihkuun.

        Jos ukko ei oo ruvennut ajattelemaan asioita toisella tapaa kuten lupas niin meillä tulee olemaan helvetilliset neljä viiva kuusi viikkoa sillä se ei saa tehdä mitään joka tosin ei oo uutinen,eihän se oo mitään tehnyt tähänkään asti.

        Annoin sille rajat ja jos ei niitä toteuta jokapäivä niin se on sit heippa ennen kuin joku pimahtaa ja alkaa vetää huumeita tai muuta vastaavaa ukon vittumaisuuden takia...

        Oli kiva olla tänään töissä.


    • blondeistablondein72hki

      leikkaukseen myös kaverini mies ja jos ei mee homma lääkkeillä ohi niin tiedossa usempi viikko sairaalassa ja leikkaus ja ei viel tietoo toipumisesta muuten.

      Ei oo vahingossakaan helppoo mulla eikä kaverillani ei.

      Johan ois maailma ihme jos joskus menis jotenkin hyvin.

      Mukavaa keskiviikkoa;))

      Annoin kahdelle vanhimmalle tytölle rahaa ja ostivat ne kuteet mitä eniten tarvitsivat.

      Kävin kaupassa sekä mäcissä 11v tytön ja sen 14v kaverin kanssa.

      Ihana rauha ollut.

      pitää ukolle puhua kun se pääsee pois likkojen tunteista,ovat olleet onnellisa ihanasta rennosta olosta ja muistavat vain isänsä huutamiset..

      Näin aamulla ex-heilani sattumalta junassa ja eilen toinen exä laittoi viestiä ja pyysi risteilylle..

      • blondeistablondein72hki

        sairaalasta niin meillä kävi useampi naapuri kahvilla.

        Nyt kämppä täys likan kavereita siis tuon 14v ja kiva pitkästä aikaa.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        sairaalasta niin meillä kävi useampi naapuri kahvilla.

        Nyt kämppä täys likan kavereita siis tuon 14v ja kiva pitkästä aikaa.

        rentouttavaa oli kun likkojen kavereita pitkästä aikaa.

        Hirtän likkojen kuraattorit;


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        rentouttavaa oli kun likkojen kavereita pitkästä aikaa.

        Hirtän likkojen kuraattorit;

        tytön kanssa saunass a ja toinen kävui kaberinsa kanssa.

        Tänään ukko ollut oma kusipää itsensä ja tää meinaa lopun alkua,siitä varoitin tota paskaa ennen kuin joputui leikkaukseen.

        Olen nauttinut kun toi ei saa ajaa autoa jes.

        Huomenna minä , kaksi nuorinta tyttöä,mun vanhin sisko ja sen kasoset laivalle jeeeeee!

        Säälin vanhimpia tyttöjä tyrannin takia;


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        tytön kanssa saunass a ja toinen kävui kaberinsa kanssa.

        Tänään ukko ollut oma kusipää itsensä ja tää meinaa lopun alkua,siitä varoitin tota paskaa ennen kuin joputui leikkaukseen.

        Olen nauttinut kun toi ei saa ajaa autoa jes.

        Huomenna minä , kaksi nuorinta tyttöä,mun vanhin sisko ja sen kasoset laivalle jeeeeee!

        Säälin vanhimpia tyttöjä tyrannin takia;

        helvetin hyvin.
        todella hauskaa oli.
        ihana neljän suora esiintyi ja keskiyön show tosi fantastinen.
        tanssin yhden kappaleen jonkun miehen kanssa.

        kaksi tytöistä meni klo 1 yöllä nukkumaan ja kaksi likkaa samaan aikaan kuin minä ja systeri eli noin kolmelta.

        ostin sieltä itselleni kaulakorun,kaulahuivin,rintsikat ja kolmet uudet alkkarit.

        vanhimmat tytöt sai uuden alushousut.

        nuorimmat tytöt myös alkkarit sekä hupparit ostin ja 11v tytölle kaksi pantaa.

        tilattiin kotona chinamanista rukaa,nam


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        helvetin hyvin.
        todella hauskaa oli.
        ihana neljän suora esiintyi ja keskiyön show tosi fantastinen.
        tanssin yhden kappaleen jonkun miehen kanssa.

        kaksi tytöistä meni klo 1 yöllä nukkumaan ja kaksi likkaa samaan aikaan kuin minä ja systeri eli noin kolmelta.

        ostin sieltä itselleni kaulakorun,kaulahuivin,rintsikat ja kolmet uudet alkkarit.

        vanhimmat tytöt sai uuden alushousut.

        nuorimmat tytöt myös alkkarit sekä hupparit ostin ja 11v tytölle kaksi pantaa.

        tilattiin kotona chinamanista rukaa,nam

        kahvilla kaveripariskunta.

        Vanhin tyttö ollut todella rasittava muutaman päivän.Ku tietäis mikä sitä pentua vaivaa mutta kun se kovapää ei puhu tosin isänsä on yksi ongelmista..


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        kahvilla kaveripariskunta.

        Vanhin tyttö ollut todella rasittava muutaman päivän.Ku tietäis mikä sitä pentua vaivaa mutta kun se kovapää ei puhu tosin isänsä on yksi ongelmista..

        likka pyysi kaveriaan ensi yöksi,aina joku,kiva olla välillä rauhassa.

        Tyttö poikakaverillaan.

        Töissä taas hauskoja kuulin hih hih siellä ei todellakaan tosikot pärjää sillä niiiiiiiin rankkaa tekstiä tulee välillä;)

        Onnelksi ei siskon poika tullutkaan se kopeä en ois jaksanut vaikka siitä enempi apua ku haittaa..


    • sivusta seuraaja

      Moi.
      Olen paljon lukenut sun viestejä ja kyllä täytyy nyt sanoa että syytä on katsoa peiliin kuka siellä näkyy, olet paljon syyttänyt miestäs teidän perheen ongelmista, sanot että hän on kaiken pahan alku ja juuri..
      musta sun kannattais katsoo ittees peiliin, ja miettiä ettei varmasti yksi ihminen saa voimaan koko porukkaa pahoin, ja saata teitä sosiaalitoimen ja koulun "valvonnan alaiseksi".-kerrot myös että miehes on suht vaarallisessa leikkauksessa ja pidät vaan juhlia näiden "kauhukakaroiden" kanssa siellä, HALOO! kyl pitää sit olla tyhmä akka etkä yhtään välitä läheisstää yhtään tuskin juuri näitä "kullannuppu" penskoja oliskaan ilman tätä miestä, näytät niin huonoa esimerkkiä lapsilles välittämisestä et tuskin hekään oppii välittämään toisista.. itsekäs ämmä! ja soitat hänelle sinne sairaalaan etkä vaivaa nostaa persettäs pubin penkistä ja lähtee vierelle ja tueksi... petät myöskin häntä. toivottavasti miehes löytäis arvoisensa ihmisen eikä tollasta yhteis hyvää ja pubi ruusua!.. Mulla kyllä hälytys kellot sois kun lapset varastaa, polttaa, ja varmasti juo noin nuorena et olisinko epäonnistunut kasvattajana. Lapset ovat peilikuva sinusta itsestäs.. pelasta vielä perheesi ja ole/kaa heidän kanssa enemmän, ei auta kyllä täällä rutkuttaa paskasta ukosta.. lapset kyllä sortuu jos heidän perhe on tuossa pisteessä

      • blondeistablondein72hki

        huolestunut rakas ystävä mutta mutta paha mennä sanomaan kun et tiedä totuutta mutta onnee sulle kultaseni ja kuvitelmillesi;)))

        Sunnuntaina oli meillä likan poikavaeri yötä ja tänään käytiin kahden nuorimman keskustelussa ja kohta vanhimman likan keskustelu.

        Mäcissä limut juotiin.

        Eilen meni koko päivä hauskasti töissä ja illalla kaverilla lettukahvilla niin ja lauantaina äitin luona ja kaveriperhe kävi meillä kahvilla.

        Niin ja en käy pubeissa;)))

        Tieetty olin huolissani ja kotona tehnyt kaiken koska mies ei voi mutta ei oo uutta kun tein jo kaiken lasteni kanssa ennen laikkaustakin.

        Ei se ukko auttanut mua kun olin pyörätuolissa,se tosi hyvä mies kun lähti menojaan ja hoidin lapset yksin jotka silloin todella pieniä ja minä tosi paha ihminen nytten autan sukat jalasta,teen ruokaa,mun ilkeet lapset siivoo ja auttaa siskojaan,minä paha tuon perheelle ruuan pöytään kun mies ei tienaa mitään,se kiltti lapsiaan haukkuu ja uhkailee ja kiristää ja itkettää,minä saatanan ämmä joka en ees kapakassa käy vaan vaihtelen tyhmänä lakanaoita ja pidän lapset kunnossa ja kurissa kun ei tuo ihana mies heille puhu,huutaa vain mutta heiii ystävä,kiitos kun olit huolissasi;>


      • blondeistablondein72hki

        ukolle ja se kiros että vittu mikä ämmä oot ja kun oisit naamatusten niin ei sulle kauniita sanoja sanois ja äijän tuntien sä lähtisit itkien pois;)

        Mä vaan nauroin että ei kannattais se vaan itteensä niin kyllästynyt ja elämäänsä hih hih kiitti vielä nyt oloni erittäin fantastinen rakas ystävä ja sulle hyvää viikon alkua;O)


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        ukolle ja se kiros että vittu mikä ämmä oot ja kun oisit naamatusten niin ei sulle kauniita sanoja sanois ja äijän tuntien sä lähtisit itkien pois;)

        Mä vaan nauroin että ei kannattais se vaan itteensä niin kyllästynyt ja elämäänsä hih hih kiitti vielä nyt oloni erittäin fantastinen rakas ystävä ja sulle hyvää viikon alkua;O)

        pizzat läheisestä pizeriasta ja oliko se lauantaina myös mutta vain kaksi normaali pizzaa jotka laitoin kuuteen osaan.

        Oon nyt ruvennut opettamaan miestä terveellisempään ruokavalioon ja aluksi vähempiä määriä,useammin päivässä,enemmän vihreetä ja salaatteja.

        Käydään päivittäin kävelylenkeillä ja tänään käytiin kahvilla 89v mummin luona,se voi huonosti;/

        Vuokrattiin leffoja,yksi katsottu ja kaksi katsomme kun tulen koululta.

        11v tyttö oli lauantaina serkuillaan yön.


      • coreche
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        ukolle ja se kiros että vittu mikä ämmä oot ja kun oisit naamatusten niin ei sulle kauniita sanoja sanois ja äijän tuntien sä lähtisit itkien pois;)

        Mä vaan nauroin että ei kannattais se vaan itteensä niin kyllästynyt ja elämäänsä hih hih kiitti vielä nyt oloni erittäin fantastinen rakas ystävä ja sulle hyvää viikon alkua;O)

        miehes välitä, kun käyt toisten miesten kanssa treffeillä? Onko teillä avoinsuhde, saako hänkin käydä vieraissa?


      • blondeistablondein72hki
        coreche kirjoitti:

        miehes välitä, kun käyt toisten miesten kanssa treffeillä? Onko teillä avoinsuhde, saako hänkin käydä vieraissa?

        nykyään mutta aikoinaan nai keskimmäisen siskoni kanssa yhden kerran siis tän joka juoppo ja asuu asuntolassa nykyisesnsä kanssa...

        Enpä oo käynnyt treffeillä ties koska viimeksi ja ihan heti en oo aikonutkaan ketään tavata.

        14v likka kipeenä,oksenteli eileisen illan ja yön.


      • blondeistablondein72hki
        coreche kirjoitti:

        miehes välitä, kun käyt toisten miesten kanssa treffeillä? Onko teillä avoinsuhde, saako hänkin käydä vieraissa?

        ämmän kannattaa lukea ja miettiä ja mennä itteensä ja peilistä katsoa miettien kun ei mitään tiedä kun ei ketään tunne kun ei osaa ajatella kun oma elämä niiiin huonosti että toivoo samaa muille......;)


      • sivusta seuraajana
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        ämmän kannattaa lukea ja miettiä ja mennä itteensä ja peilistä katsoa miettien kun ei mitään tiedä kun ei ketään tunne kun ei osaa ajatella kun oma elämä niiiin huonosti että toivoo samaa muille......;)

        Ensinnäkin. Sun miehes on kyllä sitte tosiaan reppana, jos istuu siellä sun kanssa lukemassa näitä viestejä jossa sanot hänen olevan narsisti, itsekeskeinen paskiainen.. ja nyt hän siinä "vierellä" sitten sun turvanas.. kyllä on varsinainen sekasotku tämä teidän "onnellinen"perhe.. ohhoooijakkaaa.. sinun on siis syytä nyt miettiä miksi miehes käyttäytyy noin? SINUN takia, ensiksi haukut täällä sitä aikas, ja sitte jo näytttelet hänelle viestejä ja hän sanoo ett MINÄ olen typerä viesteini.. miksi ruokit kättä jos se sinua sitten "lyö"? pubi=kapakka..

        varsinaisia turvennuijia..


      • sivusta seuraa
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        ämmän kannattaa lukea ja miettiä ja mennä itteensä ja peilistä katsoa miettien kun ei mitään tiedä kun ei ketään tunne kun ei osaa ajatella kun oma elämä niiiin huonosti että toivoo samaa muille......;)

        ja tosiaan toivon että teidän perhe saa asiat kuntoon. Olen niin kyllästynyt näihin 70 luvulla syntyneiden naisten prinsessa syndroomaan. ja minusta olet oiva esimerkki tästä kyseisestä syndroomasta.. kaikki on muiden vikaa, vika on aina muissa kun itsessä..


      • blondeistablondein72hki
        sivusta seuraajana kirjoitti:

        Ensinnäkin. Sun miehes on kyllä sitte tosiaan reppana, jos istuu siellä sun kanssa lukemassa näitä viestejä jossa sanot hänen olevan narsisti, itsekeskeinen paskiainen.. ja nyt hän siinä "vierellä" sitten sun turvanas.. kyllä on varsinainen sekasotku tämä teidän "onnellinen"perhe.. ohhoooijakkaaa.. sinun on siis syytä nyt miettiä miksi miehes käyttäytyy noin? SINUN takia, ensiksi haukut täällä sitä aikas, ja sitte jo näytttelet hänelle viestejä ja hän sanoo ett MINÄ olen typerä viesteini.. miksi ruokit kättä jos se sinua sitten "lyö"? pubi=kapakka..

        varsinaisia turvennuijia..

        viestiä lukenut mutta hei kulta,oot mussukka hali hali;))))))


      • blondeistablondein72hki
        sivusta seuraa kirjoitti:

        ja tosiaan toivon että teidän perhe saa asiat kuntoon. Olen niin kyllästynyt näihin 70 luvulla syntyneiden naisten prinsessa syndroomaan. ja minusta olet oiva esimerkki tästä kyseisestä syndroomasta.. kaikki on muiden vikaa, vika on aina muissa kun itsessä..

        puhu kun vasta jos asioista tyiedät ja siihen asti kun et todellakaan tunne etkä tiedä pidä suus kiinni ja heii onnee sulle;)


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        puhu kun vasta jos asioista tyiedät ja siihen asti kun et todellakaan tunne etkä tiedä pidä suus kiinni ja heii onnee sulle;)

        ja en tosiaan ole niin pikkumainen että ihteeni ottaisin,en moista ees ajatellutkaan,kiitti kuitenkin ja aina otan ilolla vastaan KAIKKI kommentiti,sehän vaan lisää lukijamäärääni;))))

        Ylpeänä kerron ja puhun totta aina;>


    • SUA BLONDI OI VOI

      TSEMPPII JEER JATKOO TOIVOTAN JA KANNUSTAN !!!!

      T MINTTU JA VILLE

      • blondi,tyhmempi ku luulimme...

        Jos otat itteesi näitä kirjoituksia.

        Anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

        T: Me kaksi brunettea


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      262
      2541
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      192
      1632
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1424
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1156
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1149
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      220
      1008
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      990
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      895
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      719
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      710
    Aihe