Uudestikastajien kuten adventistien kanssa on mahdotonta puhua syvällisistä asioista kun eivät usko muuhun kuin siihen minkä silmä näyttää ja korva kuulee.
Silmät heillä näyttävät olevan kiinni toisissaan, valitettavasti ja pitkät aasinkorvat ovat erittäin valmiit halukkaina kuulemaan lahkonsa saarnaajien uusia ja vanhoja valheita.
Pylly ellen heitä kiehtoo ja salaiset kansiot?
Hengelliset asiat ovat heille vain hyödyn ja maineen tavoittelua,eivätkä he rakasta sieluja. Mutta mitä lähimmäisiin tulee heidän rahansa ja omaisuutensa ja varsinkin seksi on ahnaille lahkolaisille niitä päällimmäisiä asioita ja näin ei saisi olla.
Kun havahduin missä seurassa istuin tunsin syvää häpeää ja sen muuttuessa vielä syvemmäksi katumukseksi jouduin turvautumaan armoon(luterilaisen ja Raamatun kertomaan armoon.)
En perustanut mitään uskoni varaan koska siihen ei voi aina luottaa se erehtyy ja on helposti harhaan vievä kuten lahkolaisista näet.
En rakentanut pelastusta uskoni varaan kuten taas nuo mainitsemani lahkolaiset tekevät(uudestikastajat) vaan yksin Kristuksen varaan johon varmasti voin luottaa sillä Jeesus ei valehtele, mutta kaikki lahkokunnat ovat täynnä erilaisia valheenkertojia, idiootteja, vähämielisiä ja on siellä mielipuoliakin ja muita liekkiöitä ja öisiä syöjättäriä.
Nyt ovat asiani kunnossa pieninkin palanen paikallaan Jumalan armon kautta.
Rauha on sisäisenä varmuutena perustettuna Jumalan sanan varaan ja Kristus yksin kasteessani tukee ja auttaa silloinkin kun risti on liian raskaalta tuntuva.
Kun viholliset ahdistavat ja saatana hyökkää lahkoarmeijansa kautta kimppuuni.
Jeesuksen sana karkoittaa pimeyden se lyö lahkoarmeijat ja hajoittaa eksytysten tuulet ja
kun sydän on puhdistettu Jeesuksen verellä niin varma turva kaikkea vihollisuutta vastaan on todellisuutta, josta omatuntoni todistaa sanan kautta että olen hyvässä turvassa.
ps. missä se sinin turvasi onkaan?
Vieläkö luotat joukkouskoon ja että sanot tulleesi uskoon ja kokenut jonkinlaisen "humauksen"
Eroittaako sinut ulkoisesti miehestä vai et kai vain lesbona lauleskele mölyapinoiden kuorossa?
Olin adventistien parissa nyt vihaan...
Hyväksikäytön vaara
2
81
Vastaukset
- tietoa..
Kirjoitit etteiJeesus valehtele!
Se on täysin totta!
Jeesus vahvisti Lain. Kristinusko, lutherilaisuuskin on sen lain rikkoja saatanaa jumalanaan palvelevana osoitti sen tappamalla omia kastettuja uskovaisia, syyttömiä pikku lapsiakin herransa helvetin tulella noitarvioilla:
"Joh. 14:15 Jos te rakastatte minua, niin pitäkäät minun käskyni. "- Hyväksikäytetty
simonahonlaita ei näytä viisastuvan.
Pidä lääkityksestäsi huolta ettet räjähdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922147Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n422105Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501845Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861261
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311080Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561023- 67946
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910