"Kansanedustajien JättiPalkat, niihin on luvassa hienoinen nousu sykyn puitteissa", uutisoi Media.
Mitä liian SUuri Palkka tarkoittaa Yhteiskunnan kehitykselle?
"Jot saa liian suurta palkkaa, niin se tarkoittaa sitä, että pitää olla koko ajan >kuluttamassa
= >Ei ehdi tekemään TÖitä!
= >Eläkeläisten siis kuuluu saada >SUuri ELÄke! = > Aikaa kuluttaa!
= >Yhteiskunnan rattaat saadaan pyörimään!!!!!!!
Kansanedustajien JättiPalkat
2
127
Vastaukset
- Ratkaisu...
Pula-ajan Säästöresepti:
Kulutus Nousuun:
Miten eläke saataisiin suuremmaksi?
Jokaisen työntekijän kuukausipalkasta otetaan suurempi eläkemaksu!, kuin mitä nykyinen eläkemaksu on. Tätä kautta voidaan eläkkeitä nostaa, eli saadaan suuremmat eläkkeet sinulle ja minulle heti.
Säästö Sinulle tulevaisuuteen = Suurempi eläkemaksujen pidätys palkastasi! = säästät itsellesi koko ajan rahaa tulevaisuutta varten.
Eli huolettomat päivät odottavat koko ajan!
>Näin voidaan samalla korottaa nykyisiä eläkkeitä heti. Näin saadaan heti myös kulutuksen rattaat pyörimään, koska eläkeläisillä on aikaa kuluttaa. - ex-suomalainen
Kansanedustajat haukkaavat koko "suomi-kakun" ylisuurilla palkoilla suihinsa, niin että lopulta Suomi on konkurssissa. Tuonhan ymmärtää jokainen, että Suomen alasajo on menossa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245211Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241594- 501588
- 411560
- 231481
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv311411- 141312
- 291293