** Paras tapa harjoitella kepulaiseksi poliitikoksi on se, että kuuluu jo heti nuorena kirkonkylän soutujoukkueeseen. Siinä oppii katsomaan yhteen suuntaan ja kulkemaan päinvastaiseen suuntaan.
** Nuori taiteilija haki aikoinaan Keskustapuolueen jäsenkorttia.
- Mikä saa sinut liittymään Suomen Keskustaan? toimistosihteeri kysyi.
- Minulla on siihen synnynnäiset edellytykset, nuorukainen sanoi.
- Mitä ne mahtavat olla? sihteeri hämmästyi.
- Nimeni on Aimo Tukiainen, nuori mies vastasi.
KEPU-huumoria, osa 6
4
173
Vastaukset
- Wallesmanni
Kepulainen maajussi meni lääkäriin pahan salmonellaripulin takia.
Sai lääkkeet ja lähti takaisin kotiin.
Myöhemmin lääkäri soittaa potilaalleen: "Pahoittelen erehdystä mutta määräsin teille vahingossa masennuslääkkeitä."
Maajussi vastaa: "Kyllä tässä jo vähän ihmettelinkin, kun oon istunut jo kaksi tuntia paskat housuissa, eikä vituta yhtään."- jo pitkään tanskalaista sal...
siltä on järki ollut jo jäässä kauvan, ei tuu kuin känänpäskää.
- Johannes Virolainen
Kepulainen maanviljelijä istui baarissa allapäin selkeästi humaltumistarkoituksessa.
Vieras mies tulee ja kysyy: "Miksi noin allapäin?"
Maanviljelijä: "Joitakin asioita vain ei voi selittää"
Vieras: "No mitä kauheaa nyt sitten on tapahtunut?"
Maanviljelijä: "No jos se nyt välttämättä on saatava tietää, niin kerrottakoon. Olin tänään lypsyllä. Justiinsa, kun olin saanut sangon melkein puolilleen, Mansikki nosti vasemman takakoipensa ja potkaisi sangonkumoon."
Vieras: "No ei se nyt niin kauheaa ole. On sitä ennenkin maitoa maahan kaatunut."
Maanviljelijä: "Joitakin asioita vain ei voi selittää."
Vieras: "No mitä sitten tapahtui?"
Maanviljelijä: "Otin ja köytin Mansikin vasemman jalan köydellä pylvääseen. Sen jälkeen jatkoin lypsämistä. Kun sain sangon puolilleen, Mansikki nosti oikeaa takakoipeaan ja kaatoi sangon taas."
Vieras: "Taas?"
Vieras: "No mitä sä sitten teit?"
Maanviljelijä: "No tein Mansikin oikealle takajalalle saman operaation, kuin vasemmallekin."
Vieras: "Ja sitten?"
Maanviljelijä: "No istuuduin jakkaralle ja jatkoin lypsämistä. Kun sanko oli jo yli puolillaan, se halavatun kanttura huitaisi hännällä sangon nurin."
Vieras: "No siitä nyt saattaisi jo rauhallisempikin suuttua."
Vieras: "No mitä sä sitten teit?"
Maanviljelijä: "No köyttä ei enää ollut enempää, joten otin housuistani vyön ja sidoin hännän yläpuolella olevaan orteen. Siinä vaiheessa housut valahtivat nilkkoihin ja emäntä käveli sisään navettaan."- monen laisia
mutta demari känä on lapsellisen tymä, hyvä malli verkko sukalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998616Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1682951- 141321
- 761018
- 66974
- 25936
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61923- 55913
- 64862
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73844