sinulle rakkaani

anteeksi kultapieni

Anna anteeksi että rakastuin sinuun ja rakastuin myös unelmiini ehkä liikaakin ja sokaistuin siinä kaikessa. En huomannut että olin sinulle vain näyttelytavara jolla kehuit chatissa ja kuitenkin vonkailit siellä muita minunkin lösnäollessa ja alussa pidin sitä vain hauskana hupina ja huumorinkukkasena.
Silmäni ovat avauteneet ja oli vaikea luopua sinusta ja olet edelleen rakas ja nytkin itkettää tätä kirjoittaessani ja en tiedä itkenkö sinua ja sinun pahaa oloasi vai minua ja minun pahaa oloani ...
Jos olisit rakastanut minua et olisi chatissa roikkunut vaan olisit senkin ajan pitänyt minua sylissäsi eikö näin ole ?
Toivon että löydät sen mitä etsitkin ja rakkaudella kiitän kaikesta yhteisestä ajasta kanssasi

Suudelmin painan enteriä ja näkemiin rakkaani

Pyydän anteeksi että loukkasin ja rumasti tein meidän eron selväksi mutta et olisi muuten tajunut lähteä eri suuntaan

~®~

7

1793

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kultapieni

      Ketähän tässä taas morkataan,jos olet mies ihmettelen.....niinhän sinä itsekin sitten roikuit Chätissä mitä sitä toista syyttelemään:(

    • kultapieni**

      Juu...ymmärrsin ,toivon et sinäki löydät itsellesi sen mitä olet ollut hakemassa.Olit minullekki rakkain,ihanat on muistot ja ne hetket yhdessä mitä saimme olla.Mutta olit sinäki useasti siellä sätissä monien kanssa yhtä aikaa.Etkä oleminua loukannut,et yhtään ,päinvastoin teit minut onnelliseksi (jos olet mies)jotenkin vain vaistoan että kirjoitit minulle ,juuri minulle, kiitos myös sinulle yhteisestä ajasta olispa niitä ollut vain useammin,oot minulle yhä rakas.Ei ole mitään anteeksi pyydettävää,toivon etten sinulle kovin aiheuttanut ikävyyksiä. Näkemiin sinulle rakas.."suudelmin suljetut kirjeet"...

      • himpula

        kiitos:D tästä viestistä!


      • make
        himpula kirjoitti:

        kiitos:D tästä viestistä!

        siis mikä oli huippu ?
        kerro olen utelias :)

        make


      • himpula
        make kirjoitti:

        siis mikä oli huippu ?
        kerro olen utelias :)

        make

        siis toi kohta että jos siis olit nainen tai mies :D

        hihiiii...siis hauskaa oli ollut muttei täyttä varmuutta että kenen kaa ;)


    • ex puoliso

      painele sä vaan entteriä kotonas.mä painelen entteriä täällä kotonani.näin on kaikille paras etenkin minulle.

      • BaBe

        Elämässä saa aina sitä mitä tilaa....ennemmin tai myöhemmin...sitä niittää mitä kylvää...ja jossain vaiheessa elämääsi huomaat todellakin olevasi YKSIN.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe