Anna anteeksi että rakastuin sinuun ja rakastuin myös unelmiini ehkä liikaakin ja sokaistuin siinä kaikessa. En huomannut että olin sinulle vain näyttelytavara jolla kehuit chatissa ja kuitenkin vonkailit siellä muita minunkin lösnäollessa ja alussa pidin sitä vain hauskana hupina ja huumorinkukkasena.
Silmäni ovat avauteneet ja oli vaikea luopua sinusta ja olet edelleen rakas ja nytkin itkettää tätä kirjoittaessani ja en tiedä itkenkö sinua ja sinun pahaa oloasi vai minua ja minun pahaa oloani ...
Jos olisit rakastanut minua et olisi chatissa roikkunut vaan olisit senkin ajan pitänyt minua sylissäsi eikö näin ole ?
Toivon että löydät sen mitä etsitkin ja rakkaudella kiitän kaikesta yhteisestä ajasta kanssasi
Suudelmin painan enteriä ja näkemiin rakkaani
Pyydän anteeksi että loukkasin ja rumasti tein meidän eron selväksi mutta et olisi muuten tajunut lähteä eri suuntaan
~®~
sinulle rakkaani
7
1793
Vastaukset
- kultapieni
Ketähän tässä taas morkataan,jos olet mies ihmettelen.....niinhän sinä itsekin sitten roikuit Chätissä mitä sitä toista syyttelemään:(
- kultapieni**
Juu...ymmärrsin ,toivon et sinäki löydät itsellesi sen mitä olet ollut hakemassa.Olit minullekki rakkain,ihanat on muistot ja ne hetket yhdessä mitä saimme olla.Mutta olit sinäki useasti siellä sätissä monien kanssa yhtä aikaa.Etkä oleminua loukannut,et yhtään ,päinvastoin teit minut onnelliseksi (jos olet mies)jotenkin vain vaistoan että kirjoitit minulle ,juuri minulle, kiitos myös sinulle yhteisestä ajasta olispa niitä ollut vain useammin,oot minulle yhä rakas.Ei ole mitään anteeksi pyydettävää,toivon etten sinulle kovin aiheuttanut ikävyyksiä. Näkemiin sinulle rakas.."suudelmin suljetut kirjeet"...
- himpula
kiitos:D tästä viestistä!
- make
himpula kirjoitti:
kiitos:D tästä viestistä!
siis mikä oli huippu ?
kerro olen utelias :)
make - himpula
make kirjoitti:
siis mikä oli huippu ?
kerro olen utelias :)
makesiis toi kohta että jos siis olit nainen tai mies :D
hihiiii...siis hauskaa oli ollut muttei täyttä varmuutta että kenen kaa ;)
- ex puoliso
painele sä vaan entteriä kotonas.mä painelen entteriä täällä kotonani.näin on kaikille paras etenkin minulle.
- BaBe
Elämässä saa aina sitä mitä tilaa....ennemmin tai myöhemmin...sitä niittää mitä kylvää...ja jossain vaiheessa elämääsi huomaat todellakin olevasi YKSIN.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 95932
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25877Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568