sinulle rakkaani

anteeksi kultapieni

Anna anteeksi että rakastuin sinuun ja rakastuin myös unelmiini ehkä liikaakin ja sokaistuin siinä kaikessa. En huomannut että olin sinulle vain näyttelytavara jolla kehuit chatissa ja kuitenkin vonkailit siellä muita minunkin lösnäollessa ja alussa pidin sitä vain hauskana hupina ja huumorinkukkasena.
Silmäni ovat avauteneet ja oli vaikea luopua sinusta ja olet edelleen rakas ja nytkin itkettää tätä kirjoittaessani ja en tiedä itkenkö sinua ja sinun pahaa oloasi vai minua ja minun pahaa oloani ...
Jos olisit rakastanut minua et olisi chatissa roikkunut vaan olisit senkin ajan pitänyt minua sylissäsi eikö näin ole ?
Toivon että löydät sen mitä etsitkin ja rakkaudella kiitän kaikesta yhteisestä ajasta kanssasi

Suudelmin painan enteriä ja näkemiin rakkaani

Pyydän anteeksi että loukkasin ja rumasti tein meidän eron selväksi mutta et olisi muuten tajunut lähteä eri suuntaan

~®~

7

1731

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kultapieni

Ketähän tässä taas morkataan,jos olet mies ihmettelen.....niinhän sinä itsekin sitten roikuit Chätissä mitä sitä toista syyttelemään:(

• kultapieni**

Juu...ymmärrsin ,toivon et sinäki löydät itsellesi sen mitä olet ollut hakemassa.Olit minullekki rakkain,ihanat on muistot ja ne hetket yhdessä mitä saimme olla.Mutta olit sinäki useasti siellä sätissä monien kanssa yhtä aikaa.Etkä oleminua loukannut,et yhtään ,päinvastoin teit minut onnelliseksi (jos olet mies)jotenkin vain vaistoan että kirjoitit minulle ,juuri minulle, kiitos myös sinulle yhteisestä ajasta olispa niitä ollut vain useammin,oot minulle yhä rakas.Ei ole mitään anteeksi pyydettävää,toivon etten sinulle kovin aiheuttanut ikävyyksiä. Näkemiin sinulle rakas.."suudelmin suljetut kirjeet"...

• himpula

kiitos:D tästä viestistä!

• make
        himpula kirjoitti:

kiitos:D tästä viestistä!

siis mikä oli huippu ?
        kerro olen utelias :)

make

• himpula
        make kirjoitti:

siis mikä oli huippu ?
        kerro olen utelias :)

make

siis toi kohta että jos siis olit nainen tai mies :D

hihiiii...siis hauskaa oli ollut muttei täyttä varmuutta että kenen kaa ;)

• ex puoliso

painele sä vaan entteriä kotonas.mä painelen entteriä täällä kotonani.näin on kaikille paras etenkin minulle.

• BaBe

Elämässä saa aina sitä mitä tilaa....ennemmin tai myöhemmin...sitä niittää mitä kylvää...ja jossain vaiheessa elämääsi huomaat todellakin olevasi YKSIN.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      318
      7504
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2166
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      176
      1830
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1372
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1241
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1221
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1161
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe