Nyt olisi myynnissä mahtava kokoelma vanhoja nimikirjoituksia ja asiakirjoja politiikan, musiikin, elokuvan ja taiteen saralta. Luettelo löytyy osoitteesta www.elisanet.fi/kokoelma
Kannattaa käydä katsomassa, vaikka et mitään ostaisikaan!
Nimikirjoituksia myytävänä!
11
2838
Vastaukset
- F1-FAN1
Löytyiskö joltain kohtuuhintaan suomalaisien formulakuskien nimmareita? Saa tarjota suoraan, maksan hyvin!!! Myös kaikki vinkit otan kiitollisena vastaan, oon etsinyt noita pitkään ja huomannut että suomesta ei löydy ja kansainväliset nettipuljut pyytävät noista satasia vaikka olisivat ruutupaperille tehtyjä. Hakusessa siis erityisesti joko allekirjoituksin varustetut valokuvat tai esim. lippikseen tehdyt nimmarit, kertokaa jos löytyy!!!
- olliomena
Häkkinen on tuttavani voi vissiin hommata.Paljon maksat kappale.
- F1-FAN1
olliomena kirjoitti:
Häkkinen on tuttavani voi vissiin hommata.Paljon maksat kappale.
Häkkisestä kympin kappaleelta, Räikkösestä ehkä satkun tai vähän enemmänkin jos ovat esim. lippiksessä tai kunnollisessa valokuvassa. (tavalliselle lehtiöpaperille tehtyjä en edes halua) Mites Rosberg, löytyykö keneltäkään?
- FormulaFinn
Hei. Multa löytyy Häkkisen Mikan nimmarilla varustettuja lippiksiä, kuvia, F1 kisaohjelmia. Löytyy myös Kimi, Nico, Sumi, Lewis, Max, Daniel,Senna...
- Monroe
Olisiko ? : o
- Monroe
Olisiko kenelläkään Räppäreide nimmareita? : oo
- Helakisa
Mulla olis Tapio Rautavaaran nimikirjoitus levyssä, lähtöhinta 100 eur.
- Fesku
Huutonetistä näyttäis löytyvän ainakin ihan eurolla parilla esim. noita formulatähtien nimmareita, tiiä sitten ovatko feikkejä.
- univelkaa
Ois Kirkan nimmari kortti jossa Kirka seisoskelee ja nimmari sekä päiväys 12.5-91 Laitan huutonettiin jos kiinnostaa nii voi tarjota ! ! [email protected]
Kortissa jonkin verran kulumaa, mutta ei pahasti. Tämän nimmarin hommasi mulle toinen muusikko jonka tunnen. - AuAuAu999,9
Remun nimmari kirjassa "poika varjoisilta kujilta" ,2.paranneltu painos
- raharatkaisee
Minulla löytyisi muutama nimmari ja olen ne valmis myymään sopivalla tarjouksella. Näyttelijät: Dwayne the rock Johnson, Sylvester Stallone ja Will Smith sekä muutama vähemmän tunnettu. Kiekkoilijoiden nimmareita sitten on hieman enemmän mm. Crosby, Oveckhin, Laine, Tyler Toffoli, Anze Kopitar, Drew Doughty, Rick Nash, Antti Raanta, Miikka Kiprusoff, Esa Tikkanen, Teemu Selänne ja muutaman liigapelaajan. Jalkapalloilijoista löytyy Zidane, C.Ronaldo, W.Rooney ja muutaman valioliigapelaajan. Laita sähköpostia osoitteseen: [email protected] niin neuvotellaan. Voin myydä yksittäin tai useamman kappaleen erissä. Osa nimikirjoituksista on saatu henkilökohtaisesti ja osan olen ostanut muualta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2305011Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233650Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2782097Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182094Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast411299Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611239Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1261089- 32853
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.105826- 61777