Rautalapio: "En todellakaan osaa esittää yhtään sellaista aloitustani
tai vastaustani, joissa en olisi riidanhaluton, rakentava ja kaikin puolin
rakastettava keskustelun vilpitön edistäjä sekä suomenkielisiä suomalaisia
tasapuolisesti arvostava ja maltillisesti kuunteleva."
Hyvä! Osaatko siis esittää esimerkiksi tämän
kuukauden ajalta yhtään sellaista aloitustasi
tai vastaustasi, jossa olisit:
riidanhaluton, rakentava ja kaikin puolin rakastettava keskustelun vilpitön edistäjä sekä suomenkielisiä suomalaisia tasapuolisesti arvostava ja maltillisesti kuunteleva?
RAUTALAPION rauhan-
4
165
Vastaukset
- Tapio.Rautalapio
Tarkoitatko nyt, että haluaisit minun luettelevan aloitukset, joissa olen (kuten kirjoitit) 'häpäissyt itseni' olemalla riidanhaluton, rakentava ja kaikin puolin rakastettava keskustelun vilpitön edistäjä sekä suomenkielisiä suomalaisia tasapuolisesti arvostava ja maltillisesti kuunteleva?
Sinullehan oli vielä jokin tunti sitten itsestään selvää, että olen tehnyt niin jokaisessa aloituksessani ja vastauksessani :D - kykenetkö?
Hyvä! Osaatko siis esittää esimerkiksi tämän
kuukauden ajalta yhtään sellaista aloitustasi
tai vastaustasi, jossa olisit:
riidanhaluton, rakentava ja kaikin puolin rakastettava keskustelun vilpitön edistäjä sekä suomenkielisiä suomalaisia tasapuolisesti arvostava ja maltillisesti kuunteleva?
Edes yhden ainoan, jolloin ehkä pääsisit palstan halveksituimman riidankylväjän ja vihaviestejä aamusta aamuun tehtailevasta mielisairaan roolistasi.
Sivistystä ja
Kirjoittanut: alhaista mieltä 28.2.2009 klo 10.37
Mitä sinä Rautalapio-Maakuoppa oikein tarkoitat tuolla vihalla? Sinä ja te itseänne sivistyneempänä kansanosana pitävät, olette siitä kemiallisesti puhdistetut, kuten alla olevista esimerkeistä selviää, niinkö?
Tämän lisäksi et näytä ymmärtävän, että aloituksessasi on enemmän piilovihaa ja -halveksuntaa sekä perusteetonta yläpuolelle asettautumista kuin mikään rasismin määrittely edellyttää.
Onko sinulla esittää jokin rakentava ehdotus, näkökulma tai peräti aie?
----------------------------
Fenno löi puukolla
Kirjoittanut: Maakuoppa 11.2.2009 klo 19.26
Nilsiän taajamassa puukotettiin noin 45-vuotiasta miestä ylävartaloon viime yönä heti puolen yön jälkeen.
V I H AA A N
Kirjoittanut: sikasuomalainen 22.2.2009 klo 12.37
Heikki Talaa!!!!
Onko Puisto mielisairaalassa?
Kirjoittanut: Maakuoppa 11.2.2009 klo 19.31
Missä on nimim. RAIPU, eli Raimo Puisto? Onko hän todellakin hoidossa Kellokosken suljetulla?
Miksi olet nettifenno?
Kirjoittanut: Maakuoppa 12.2.2009 klo 01.17
Punakaartilainen isäsi hakkasi sut? Koulussa kiusattiin? Äiti jätti? Hampaat lähti? Ruotsissa et pärjännyt? Maitojunako kuljetti takaisin sut Suomeen?
Sivari kirjoitti
Talvisodan hävisitte kolmessa kuukaudessa. Kesällä 1944
juoksitte kieli vyön alla karkuun Kannaksella ja Itä-Karjalassa.
Joko kielisotakin on hävitty?
*Te luuserit*
jepjepjep kirjoitti 27.8.2004
Täällä näkyy olevan voimakas ruotsinkielen vastustus. Minä olen
ylpeä kun sotilasvalan vannoneena saan puolustaa esivaltaa ja sen
ylläpitämää kaksikielistä, demokraattista suomea. Toivottavasti
rupeatte mellakoimaan, niin saan ampua teitä ihan laillisesti.
"Olen Turussa asuva historioitsija, ikuinen opiskelija
ja reservin upseeri. Kannatan pakkoruotsia ja Suomen
liittämistä osaksi Ruotsia"
"...Pakkoruotsin vastustaja on neo-natsi, rikollinen tai mielisairas,
joten pakkoruotsin poistamiselle ei ole ainoatakaan perustetta.
Odotan innolla, milloin em. yhteiskunnan pohjasakka alkaa
kapinoimaan, jolloin pääsen ampumaan heitä ihan laillisesti. "
http://jouko-heyno.blogspot.com/
*Suomalainen Mies* 29.8.2004
_olisi eduksi harkita vakavissaan jälleenyhdistymistä Ruotsin kanssa_
*Suomi ja Ruotsi yhteen!*
Asian edistäjä kirjoitti 11.7.2004
_Asia etenee nyt hyvää vauhtia. Syksyllä Persson ilmoittaa erostaan
Sonera -Telia suurista voitoistaan! Avautuu täysin uusia
mahdollisuuksia palata takaisn vuotta 1809 edeltäneeseen tilanteeseen._
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=1500000000000129&posting=22000000042663849- Tapio.Rautalapio
Vielä hetki sitten netti fennolle oli itsestään selvää, että olen 'häpäissyt itseni' (niin hän tosiaan kirjoitti) jokaisessa aloituksessani ja vastauksessani nimenomaan olemalla riidanhaluton, rakentava ja kaikin puolin rakastettava keskustelun vilpitön edistäjä sekä suomenkielisiä suomalaisia tasapuolisesti arvostava ja maltillisesti kuunteleva.
Kemikaalitkohan ne netti fennon ajatuksia heittelevät laidasta laitaan? Vai borrelioosi?
- " finnit" hurrien...
Lapio ei ole saanut sen vertaa kasvatusta, että olisi oppinut häpeämään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750