jos tilille läsähtäis lottovoitto

jiikyläläinen

niin ostaisisin jyväskylän torin vierestä yhen tuoreen kerrostalon ja iskisin kaikki kämpät vuokralle niin ei ainakaan raha lopu kesken ja toiseks vois hommata lamborghinin ja mennä lesoilemaan paskaessolle ja mäkkärin drive iniin jonoon ja iskee siitä samalla mäkkärin luukulta joku hehkee opiskelija tyttö.

6

1342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • <<<<

      MENISIN AUTOKOULUUN < AJAISIN HENKILÖAUTOKORTIN.REKKAKORTIN.D-AJOKORTIN JA YHDISTELMÄAAJOKORTIN JA SITTEN AJAISIN JOPA MUUTAMAN MUUTTOKEIKAN VOLVON FH 380MPILLÄ AURINKOLASIT NAAMALLA JA IVECOLLA YHDISTELMÄ HAKISIN PARIT SOHVAPÖYDÄT JA SITTEN AJAISIN MERSUN ACTROKSELLA ERÄÄN KAVERINI MUUTTOKEIKAN MIKKELISTÄ URJALAAN AURINKOLASIT NAAMALLA JA SITTEN AJAISIN D-AJOKORTILLA BUSSIA < VOLVO JA SCANIA JA SITTEN AJAISIN MUUTAMALLA KEIKALLA MERSUN PARIPYÖRÄÄ 410D JA SITTEN AJAISIN 124 124-248 ERI MERKKISTÄ AUTOA MM HENKILÖAUTOISSA JA SITTEN MULLA OIS SIVIILIPIRSSINÄ SAAB 900 TURBO JA PEUGEOT 405 M16 JA VOLVO 240 TURBO JA SITTEN 143 301-404 ERI MERKKISTÄ AUTOA 70 LUVULTA 2000 LUVULLE JA SITTEN AJAISIN MM SIVIILIPIRSSINÄNI PEUGEOT 405STA M16 GUTTMANN MALLI JA PEUGEOT 309 - 87 JA PEUGEOT 205STA ROLAND GARROS JA MERSUJA

    • &lt;&lt;&lt;&lt;

      JA SITTE UKKO LIIKKUISI MM VANHALLA POLIISI-SAABILLA JA PARIPYÖRÄMERSULLA JA SITTEN VANHALLA 123-KORISELLA MERSULLA JA UKOLLA OIS JOSKUS JOPA VANHA NAHKATAKKI.TAKSIKUSKIN PAITA JA AURINKOLASIT SELLAISET 70-80 L TAITEEN AURINKOLASIT JA SEURUSTELUAIKOINA MM NAHKAPUSAKKA JA AURINKOLASIT JA SITTEN ÄITEENSÄ YLLÄTYKSEKS 220 W115 MERSU ALLA KUN TULISI KYLÄÄN

    • kauppanainen

      Toisille hieno siis tosi hieno auto ei ole kuin kyrvän jatke.

      • siljbhonvn

      • 450SEL 6.9

    • Rahat pois

      Koska RAHAT KUULUU ANTAA LOKKILAN PENTILLE!
      Koska se RAKASTAA SITÄ YLI KAIKEN!
      Hän osaa RAKASTAA RAHAA

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4403
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4000
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2701
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      20
      1641
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1561
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe