Kuinkahan suuri osa kristillisdemokraattien äänestäjistä lienee ateisteja? Luulenpa, että varsin suuri osa - ehkä 50-60 %. Läpällähän ihmiset äänestävät, tämä nähtiin muun muassa Natsi-Saksassa ja aivan hiljattain Itävallassa. On tällaisesta käyttäytymisestä Suomessakin evidenssiä, muistelkaa vain syksyn kunnallisvaalien ja vuoden 2003 eduskuntavaalien tuloksia. Ihminen on luonnostaan humoristinen olento.
Väitän, että KD on ateistien keskuudessa suosituin puolue.
Ateistien puoluekannoista
7
285
Vastaukset
- NineStar
Että sinulta on loppumassa jutut, tämän takia sinä kirjoitat epätoivoissasi vaikka mitä.
Kaikki tietää jo että vaikka kirjoitat mitätahansa paskaväitteitä niin ne eivät ole todellisia, joten tuhlaat vaan aikaasi.
vai mitä jari?- En ole yksin
olen ihmetellytkin, mistä teillä riittäis puhumista tällä palstalla, jos ei meitä uskovia olis. Teiltä puuttuu niin paljon siitä hyvästä mitä me Jumalan armosta olemme saaneet.
Jaa, jaa, mä luulen tosiaan, että ainoot adrenaliinikikit tulee, kun haukutte meitä. Mutta meillä on varaa suoda se ilo teille. Olkaa hyvät vaan ja jatkakaa samalla linjalla, jos se antaa muutaman ilonpisaran. En ole yksin kirjoitti:
olen ihmetellytkin, mistä teillä riittäis puhumista tällä palstalla, jos ei meitä uskovia olis. Teiltä puuttuu niin paljon siitä hyvästä mitä me Jumalan armosta olemme saaneet.
Jaa, jaa, mä luulen tosiaan, että ainoot adrenaliinikikit tulee, kun haukutte meitä. Mutta meillä on varaa suoda se ilo teille. Olkaa hyvät vaan ja jatkakaa samalla linjalla, jos se antaa muutaman ilonpisaran.Tarkoitat.
Minä ainakin rentoudun työpäivän päätteeksi oikaisemalla teidän hihuleiden harhoja.
Voi olla, mutta vitsilläänkään ei kristillisdemokraatteja eikä natseja pidä mennä äänestämään. Se voi olla vaarallista, syistä joista kerroit. "Vitsikkäitä" saattaa olla liikaa.
Äänestääköhän ateistinen pappi KD:tä vai esim. sossuja? Papeista puolellahan on uskomisongelma ja ilmeisesti yli viidennes on ateisteja.Itse olen varsin liberaali joten maailmanvalloituskulttia en liiemmin menisi kannattamaan, en edes vitsinä.
Natzit taikk KD ihan kuinka haluat, tavoitteet ovat samat.- vihertää
Uskoisin, että monet nuoremmat ateistit ovat vihreitä ja vanhemmilla (40 ) puoluekanta vaihtelee enemmän, joskin itsekin kuulun tähän vanhempaan ryhmään ja olen edelleen vihreä.
En keksi yhtään syytä miksi ateisti äänestäisi KD:tä. Kannatuksen antaminen ahdasmieliselle suuntaukselle ei ole millään tavalla vitsikästä saati fiksua... - Kössönöm
miten olen päätynyt tuohon ajatukseen, että kristillisten äänestäjistä yksikään olisi ateisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle312562Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362541Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532534Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt921956Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle331845Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3121688- 1501506
- 731358
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231108Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.271093