Mistä sen perhanan todistuksen saa siitä vuoden mittaisesta työttömyydestä. Työkkäristä, työttömyyskassasta vai kelalta. Vituttaa tämä työttömyys, mutta ainakin iloitsen siitä kun tämä avioliitto eläkevakuutusyhtiöön vapaaehtoisen eläkevakuutuksen takia päättyy!
mistä todistus työttömyydestä
3
3939
Vastaukset
- nnn2
noista mainitsemistasi käy. Työkkäristä saa todistuksen että on työnhakija ja todistuksesta ilmenee mistä lähtien joten se ainakin on varma tapa todistaa työttömyys. KELAsta ja työttömyyskassasta (riippuen kummasta saat työttömyyskorvausta) saa todistuksen maksetuista työttömyysetuuksista ja varmaan heiltäkin saa todistuksen mistä alkaen on saanut etuutta josta ilmenee sitten kuinka kauan on ollut työtön. Tuo työkkärin todistus on siinä mielessä paras että siinähän on se päivä millon ilmoittauduit työnhakijaksi joka on ennen etuuksien ekaa maksupäivää koska on omavastuu/karenssit yms.
- Osa-aikatöissä
Pitääkö olla täysin työtön vuoden ajan, jotta rahat saisi lunastettua takaisin?
Mietin kun itse olen osa-aikatöissä, mutta olen työkkärissä työttömänä työnhakijana vähän niin kuin varmuuden vuoksi, koska aiemmin tuloni olivat epävakaat ja välillä sain Kelalta työttömyyskorvauksia. Nyt palkka kuitenkin OK, joten tukia ei tipu. - nnn2
pitää olla noi KELAn/työttömyyskassan ilmoitukset maksetuista työttömyysetuuksista ainakin tuon mukaan: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000000523&posting=22000000042848567
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059533
- 494681
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421951- 241650
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131401Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,401319Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54927Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30913Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31912