Mistä sen perhanan todistuksen saa siitä vuoden mittaisesta työttömyydestä. Työkkäristä, työttömyyskassasta vai kelalta. Vituttaa tämä työttömyys, mutta ainakin iloitsen siitä kun tämä avioliitto eläkevakuutusyhtiöön vapaaehtoisen eläkevakuutuksen takia päättyy!
mistä todistus työttömyydestä
3
3911
Vastaukset
- nnn2
noista mainitsemistasi käy. Työkkäristä saa todistuksen että on työnhakija ja todistuksesta ilmenee mistä lähtien joten se ainakin on varma tapa todistaa työttömyys. KELAsta ja työttömyyskassasta (riippuen kummasta saat työttömyyskorvausta) saa todistuksen maksetuista työttömyysetuuksista ja varmaan heiltäkin saa todistuksen mistä alkaen on saanut etuutta josta ilmenee sitten kuinka kauan on ollut työtön. Tuo työkkärin todistus on siinä mielessä paras että siinähän on se päivä millon ilmoittauduit työnhakijaksi joka on ennen etuuksien ekaa maksupäivää koska on omavastuu/karenssit yms.
- Osa-aikatöissä
Pitääkö olla täysin työtön vuoden ajan, jotta rahat saisi lunastettua takaisin?
Mietin kun itse olen osa-aikatöissä, mutta olen työkkärissä työttömänä työnhakijana vähän niin kuin varmuuden vuoksi, koska aiemmin tuloni olivat epävakaat ja välillä sain Kelalta työttömyyskorvauksia. Nyt palkka kuitenkin OK, joten tukia ei tipu. - nnn2
pitää olla noi KELAn/työttömyyskassan ilmoitukset maksetuista työttömyysetuuksista ainakin tuon mukaan: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000000523&posting=22000000042848567
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662298Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381893Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣281602Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711560Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.921366Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1841214Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1221170Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241130En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9952- 77949