Höyhensaarilta lennolla 001 huuhaalle...lento takaisin höyhensaarille lähtee klo 21. Tilaa on...lähtijät matkaan otetaan ilmottautumisjärjestyksessä:o)))
http://www.youtube.com/watch?v=zAfQwDizpRo
Tulin aamulla
15
383
Vastaukset
nukuta kello21.00 mutta jos myöhemmälle lennolla piäsis(((
- kalaturk
Aikana on mahdollisuus huuahailla vielä koska lento kestää jonkin aikaa. :)))
Tosin myöhempikin lento lähtee aamuyöstä :o) kalaturk kirjoitti:
Aikana on mahdollisuus huuahailla vielä koska lento kestää jonkin aikaa. :)))
Tosin myöhempikin lento lähtee aamuyöstä :o)niin paljon tekemistä,pitää opetella tietotekniikkaa ja saku-sammakolle kirjoittaa ja etsiä uusi läninki,ja lumpeenlehdet kääriä mukaan aijaivoi
- kalaturk
sammakko17 kirjoitti:
niin paljon tekemistä,pitää opetella tietotekniikkaa ja saku-sammakolle kirjoittaa ja etsiä uusi läninki,ja lumpeenlehdet kääriä mukaan aijaivoi
On tehtävää joten täytyy mennä myöhemmällä lennolla :/
kalaturk kirjoitti:
On tehtävää joten täytyy mennä myöhemmällä lennolla :/
lukittuina pitää odotella,läningit kaapissa ja silitystä oottaa,mutta koitan keretä jaa toivomus sakun kaa samalla lennolla,joten varaa paikka etupuolella 222 numero--
- kalaturk
sammakko17 kirjoitti:
lukittuina pitää odotella,läningit kaapissa ja silitystä oottaa,mutta koitan keretä jaa toivomus sakun kaa samalla lennolla,joten varaa paikka etupuolella 222 numero--
Ja kone voi odottaa hiukan...ilmotetaan,että tekninen vika, mitä korrjataan...siipi meinaa irrota ;o)
kalaturk kirjoitti:
Ja kone voi odottaa hiukan...ilmotetaan,että tekninen vika, mitä korrjataan...siipi meinaa irrota ;o)
Siipi hyvät hyssykät....no tämän kerran mutta nyt silittään portit aukes
- MuisQuuuuu
pääsen autopilotin viekkuun;o)...
- kalaturk
Löytyy...vaikkei tapana ole mennä noin pitkälle... :))))
- MuisQuuuuu
kalaturk kirjoitti:
Löytyy...vaikkei tapana ole mennä noin pitkälle... :))))
Tuota..pitkälle..ööh...mä luulin et UNIMAAHAN...;o)...
- kalaturk
MuisQuuuuu kirjoitti:
Tuota..pitkälle..ööh...mä luulin et UNIMAAHAN...;o)...
...Höyhensaarille se on Unimaan vieressä ;o)
- MuisQuuuuu
kalaturk kirjoitti:
...Höyhensaarille se on Unimaan vieressä ;o)
Mä olen allerginen höyhenille..vai oliks se saarelle...:o/...
- kalaturk
MuisQuuuuu kirjoitti:
Mä olen allerginen höyhenille..vai oliks se saarelle...:o/...
Päättä kummalle olit allerginen...Höyhenet on tekokuituja...ei elävistä linnuista nypittyjä ja saari on pelkkää unta. :)
- MuisQuuuuu
kalaturk kirjoitti:
Päättä kummalle olit allerginen...Höyhenet on tekokuituja...ei elävistä linnuista nypittyjä ja saari on pelkkää unta. :)
et silloin mä olenkin molemmille algeerinen;o)...
- kalaturk
Kaikille toivoo huhtikuun viini:
http://www.youtube.com/watch?v=Xj9j-Z4QAss
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h42726Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062551Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938