Olut vahvistaa luustoa-

Olutynnyri

9

216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyi helevetti. Yäk.

Oluen entisenä ystävänä tiedän ettei oluessa ole mitään ja kaikki tutkimukset muka tutkimuksia.

Syntinen nauttii monista syntisistä asioista, mutta Herrassa ei nauti.

Alkoholi kuitenkin puree aina kuin käärme vaikka se helmeilee houkúttavasti.

Pikkunen B vitamiinimääräkin on hyödytön koska alkoholi elimistössä polttaa sen pois ja varastossakin olevan B vitamiinin.

Alkoholille ei ole mitään puolustusta olemassa ja raittiita ihmisiä ei ole viisasta kasvattaa "kohtuulliseen" alkoholinkäyttöön.

1 annos "kohtuuden määrä" eli 1 olutpullo, 1 viinilasi, 1 paukku, kuka piru tuohon pystyy.
      Jos hetki menee noin alkaa kyllä maistumaan.
      Täysiraittius on ainoa viisas ratkaisu ja suositeltava asia.

Jokainen alkoholisti on ottanut ensimmäisensä.
      Juonut itsensä sairaaksi,avioeroon, vankilaan, sairaalaan, oikeussaliin, sillan alle tai hengiltä.
      Aiheuttanut monille ihmisille kärsimyksiä.

Kaikille on esitetty alkoholia koskevat varoitukset: - San 20:1, 23 :20,29-35, 31:4-5, Jes 5:11-12,2 28:1-3, UT:-Ef 5:18, Room 13:13, Gal 5:19-21, Luuk 21:34, 1 Tim 3:3, 1 Kor 6:9-10,3:16-17, 10:31, 1 Piet 4:3. Kysymyksessä on vakava synti.

Jumalan siunausta
      jari laurila

• juomari.turmio

Puhut viisaasti!!

• juon jatkossakin

Jos sinun juomisesi ei pysy kurissa, niin älä ota edes yhtä. Viina on viisasten juoma ja tarkoittaa sitä, että sen käyttö vaatii viisautta, ettei mene överiksi. Humalahakuinen juominen ei ole terveellistä eikä alkoholin kohtuukäyttöä.

• tiedemies.
        juon jatkossakin kirjoitti:

Jos sinun juomisesi ei pysy kurissa, niin älä ota edes yhtä. Viina on viisasten juoma ja tarkoittaa sitä, että sen käyttö vaatii viisautta, ettei mene överiksi. Humalahakuinen juominen ei ole terveellistä eikä alkoholin kohtuukäyttöä.

Miksi pitää alkoholia olla juomassa?? Sehän on etanolia. Etanoli on myrkkyä ja hyvä puhdistuaine, eikä sitä tule nauttia sisäisesti missään muodossa.

• juon jatkossakin kirjoitti:

Viina ei ole viisasten juoma.
        Viisas ei juo yhtään.

En esitä tuomiota yhden saunakaljan nauttijoille, sinullekaan, mutta en suosittele pisaraakaan.

Jos minulla olisi jälkeläisiä minulla ei tulisi mieleenikään kasvattaa raittiita lapsiani nuoria ihmisiä yhden saunakaljan ottoon.
        Riskit ovat suuret. Siksi viisas pysyy kokonaan erossa, eli et Sinä vielä viisas ole, heh.
        Älä unelmoi. heh.

Siunausta
        jari laurila

• Tiedemies.
        jarlau kirjoitti:

Viisas ei juo yhtään.

En esitä tuomiota yhden saunakaljan nauttijoille, sinullekaan, mutta en suosittele pisaraakaan.

Jos minulla olisi jälkeläisiä minulla ei tulisi mieleenikään kasvattaa raittiita lapsiani nuoria ihmisiä yhden saunakaljan ottoon.
        Riskit ovat suuret. Siksi viisas pysyy kokonaan erossa, eli et Sinä vielä viisas ole, heh.
        Älä unelmoi. heh.

Siunausta
        jari laurila

On yleisesti tiedossa, että raitiusjaksossa olevan alkoholistin näkemys alkoholijuomista on hyvin yksipuolinen ja kärjistävä. Syy ei ole hyvässä juomassa, vaan kyse on sairauden oireyhtymästä. Alkoholistin kanta lievenee huomattavasti juomakaudella ja alkoholi nousee arvaamattomaan arvoon.

• juon jatkossakin
        jarlau kirjoitti:

Viisas ei juo yhtään.

Älä unelmoi. heh.

Siunausta
        jari laurila

Alkoholin kohtuukäyttäjät (pään sekaisin juominen EI ole kohtuukäyttöä!) elävät pidempään kuin absolutistit.

Humala on myrkytystila, joka ei ole terveellistä.

• Tiedemies. kirjoitti:

On yleisesti tiedossa, että raitiusjaksossa olevan alkoholistin näkemys alkoholijuomista on hyvin yksipuolinen ja kärjistävä. Syy ei ole hyvässä juomassa, vaan kyse on sairauden oireyhtymästä. Alkoholistin kanta lievenee huomattavasti juomakaudella ja alkoholi nousee arvaamattomaan arvoon.

Tunnen ja tiedän kaiken asiaan liittyvän, olen elämää nähnyt omaa ja toisten.
        Arvot, mielipiteet ja tavat muuttuvat elämän varrella aina.
        Ihminen viisastuukin jos on viisastuakseen, toisinkin päin voi käydä.
        Maailmassa menestyvän huippujätkän elämä voi äkkiä heittää häränpyllyä ja mennä päin-.

Sairakuksia on monenlaisia myös psyykkiselläkin puolella. Ihmiset joutuvat lujille elämässä tänään omasta ahkeruudestaan tai vasten tahtoaankin ja erilaisiin vaikeuksiin kaikenlaisten kusipäittenkin takia.
        Kuulut ilmeisesti niihin jotka näkevät asiassa jotakin huvittavaa ja halveksimisen ja pilkkaamisen aihetta.
        Minua ei liikuta kenenkään moinen, en tavoittele mitään enkä kaipaile mitään kunnioita mistään.

Olen siis nähnyt monenlaista alkoholiin liittyen, ja olen aina lopettanut kun alkoholismin ensimmäinen aste on näkyvissä, eli en voi sanoa että olisin koskaan ollut alkoholisti.

Uskoisin että lienee terveellistä katsoa omaan napaan mitä nykyinen tai mennyt elämä on ollut ja vaikuttimet.

Tunnen yhdenkin joka luuli itseään raittiiksi vaikka tupakkaa meni ja menee yli aski päivässä ja viiniä latkii jatkuvasti hissunkissun, mutta sanoi- ja luuli itseään raittiiksi. Heh.

Minä join kun huvitti ja olen juomatta kun ei huvita.
        Keski-iässä alkoholi on liian rankkaa juttu maraton kuntoisellekin, ja olen mielelläni raitis, ja aloitan taas aktiiviliikunnan.

Harvalla alkoholistilla on ns. urheiljan sydän nk. minulla eli niin vahvassa kunnossa että pulssi levossa 42 kierrosta minuutissa.
        Se on aktiiviliikunnan tulosta, joten pyydän ystävällisesti sulkemaan suusi minun "alkoholismista."

Kun ei ole ketään kotona ja esim. uupumuksen vuoksi kuten itselläni tyhjän polkemista hetken viihdyin mainiosti kaljalla ystävien kanssa.
        Nyt kun hengellinen vakaumus on taas pinnalla, huolehtii Jumalan Henki että jätkä on järjestyksessä.

En ole koskaan juonut juomisen vuoksi.

Jumalan siunausta
        jari laurila

• juokaa Herran edessä

"Ostakaa sillä rahalla kaikkea, mitä mielenne tekee, nautoja, lampaita ja vuohia, viiniä tai olutta tai muuta mieleistänne, ja syökää ja iloitkaa siellä perheinenne Herran, Jumalanne edessä."
      5. Moos. 14:26

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      117
      8063
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      135
      5353
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      32
      3641
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      124
      3574
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2604
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1896
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      357
      1544
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      97
      1540
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      70
      1406
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1376
    Aihe