Päiväsi

hihheijaa

Siitä vaan täyttelemään! :)

Päiväni alkoi aivan tavalliseen tapaan, kun heräsin 1._______. Minun piti mennä töihin, mutta ikäväkseni huomasin 2._______. Sekin vaikutti ihan tavalliselta, joten en ollut moksiskaan. Piti vain keksiä, miten pääsen matkaan. Soitin oitis 3._______ ja sain kyydin töihin. Kiitokseksi annoin kuskille 4._______. Eiköhän auta minua toistekin.
   Työpaikalla työpisteeni oli ihanan 5.______, kuten aina. Istahdin tuolilleni ja aioin aloittamaan työt, kun pomo kutsui minut toimistoonsa. Siellä hän sanoi minulle: ”6._______”. Se oli kyllä aika erikoista. En onneksi saanut potkuja, mutta en kyllä saanut palkankorotustakaan, vaan hän antoi minulle lappusen, jossa luki päivän erikoisohjelmani. Joutuisin 7._______. Oli siinä kyllä aika kova työ, mutta työpäivän jälkeen olin iloisempi kuin koskaan.
   Lähdin kävelemään kotiinpäin. Kotimatkalla tielleni osui 8.______, josta oli luvattu löytöpalkkio. Lähdin kuumeisesti juoksemaan kohteen perässä ja hyppelehdin 9.______ yli niin ketterästi kuin osasin. Kaikista yrityksistäni huolimatta en saanut sitä kiinni. Soitin havainnostani heti poliisille, jonka jälkeen jatkoin matkaa.
   Kotiin päästyäni ajattelin ottaa rennosti ja 10.______. Juuri kun olin rennoimmillani, ovikello soi. Vaivautuneena nousin ylös ja avasin oven. Siellä oli 11.______. ”Ei nyt.. EI NYT!” mielessäni ajattelin. Hän oli viimeinen henkilö, jonka halusin nyt tavata. Tämäkin vain sen takia, että hänellä on tapana 12.______. En olisi halunnut päästää häntä sisään, mutta hän änkesi kumminkin. Siinä sitten istuttiin ihan iltaan asti kun ei mitenkään suostunut lähtemään. En edes tarjonnut 13._____, niin pahasti otti päähän. Lopultakin hän lähti, mutta kello oli jo paljon ja oikeastaan jo nukkumaanmenon aika. En ehtinyt kunnolla rentoutua, joten menin suoraa päätä nukkumaan.

1. Kuinka monta tuntia käytät tietokonetta päivässä?
0,5 - sängystä
1 - tuntemattoman ihmisen vierestä
2 - roskiksesta
3 - lattialta
4 - vessasta
5 - putkasta
6 - työpaikalta
7 tai enemmän - metsästä

2. Minkä väriset alkkarit sinulla on nyt?
PUNAINEN – polkupyöräni kumit tyhjinä
SININEN – bussikorttini olevan pureskeltu kuin näkkileipä
VIHREÄ – olevani liian laiska kävelemään
RUSKEA – ainakin miljoona tyhjää pulloa
HARMAA - auton olevan hajalla
KELTAINEN – olevani liian köyhä ostaakseni bensaa autoon
VALKOINEN – aasini olevan kännissä
ORANSSI – viimeisen mahdollisen bussin menevän ohi
VAALEANPUNAINEN – autoni olevan tulessa
VIOLETTI – polkupyöräni olevan viereisen talon katolla
MUU – olevani krapulassa

3. Millä kirjaimella sukunimesi alkaa?
A-C - poliisille
D-F - äidilleni
G-I – taksin
J-L – työkaverilleni, josta en oikeasti edes pidä
M-O – 112:seen
P-R – yhdelle söpöläiselle
S-U – juoppokuskilleni
V-X - numeropalveluun
Y-Å - isälleni
Ä – operaattorin asiakaspalveluun
Ö – henkilökohtaiselle pankkineuvojalleni

4. Montako kuvaketta sinulla on työpöydälläsi?
0 - korvapuustin
1-4 - halauksen
5-9 – tosi makeen kynän
10-14 – lämmintä kättä
15-19 - pastillin
20-24 – suukon poskelle
25-29 - suudelman
30-34 - pari euroa
35-39 - käyntikorttini
40-44 – vanhat stringini
45 tai enemmän - silmäniskun

5. Minkä värinen on lempipaitasi?
PUNAINEN - sotkuinen
SININEN – järjestyksessä oleva
VIHREÄ - rehevä
RUSKEA - huvittava
HARMAA - kuvauksellinen
KELTAINEN - likainen
VALKOINEN – kaatiksen näköinen
ORANSSI - tylsä
VAALEANPUNAINEN - pirteä
VIOLETTI – miellyttävä
SEKAVÄRINEN - tyhjä
MUU - alkeellinen

6. Missä kuussa olet syntynyt?
TAMMIKUU – Viime pikkujoulut oli ihan kivat… mites olis uusiks…? ;)
HELMIKUU – Mä tuun sitten ens viikosta alkaen asumaan teille kun meillä on putkiremontti.
MAALISKUU – Olet tehnyt hyvää jälkeä viime aikoina. Mikä sua vaivaa???
HUHTIKUU - Oikeestihan sun pitäis olla sairaslomalla, mut ei meil oo varaa sellaseen.
TOUKOKUU – Moi, ja heippa.
KESÄKUU – Kumpi ja kampi tappelivat. Kumpi voitti, joten tässä sun osuutes voitosta.
HEINÄKUU – Siis jumalauta, ryhtyisit jo laihikselle!
ELOKUU – Niin siis minähän olen sinun pomosi. Pomosi. POMOSI!
SYYSKUU – Nyt sulla olis hyvä tilaisuus tulla sukuun: serkku olis vapaa. ;)
LOKAKUU – Vaihetaas toi sun solmio…
MARRASKUU – Sori! Väärä mies!
JOULUKUU – Olet myöhässä!

7. Minä päivänä olet syntynyt?
1-3 – tekemään kyselyn ”miltä mun naama näyttää?” kaikille työntekijöille
4-6 – tuijottamaan peiliin
7-9 – järjestämään toimiston paperit aakkosjärjestykseen
10-12 – istua tekemättä mitään
13-15 – vastaanottamaan ulkomaalaisia vieraita
16-18 - tuomaan pomolle Mäkkäriaterian
19-21 – leikkiä järjestyksenvalvojaa
22-24 – kirjoittamaan Word Padiin miljoona kertaa ”ei ole tylsää”
25-27 – pelaamaan pasianssia niin kauan kunnes voitan
28-30 – siivoamaan koko työpaikan
31 – katsomaan pomon tanssiesitystä hänen toimistossaan

8. Mikä on etunimesi kolmas kirjain?
A-C – iso etana
D-F - kissa
G-I - gerbiili
J-L - undulaatti
M-O - vankikarkuri
P-R - leijona
S-U - intiaani
V-X - koira
Y-Å - kilpikonna
Ä – pieni koululainen
Ö - virtahepo

9. Minkä väriset verhot on huoneessa, jossa nyt olet?
PUNAINEN - kivien
SININEN - kattojen
VIHREÄ - vesilammikoiden
RUSKEA - hautojen
HARMAA - mummojen
KELTAINEN - autojen
VALKOINEN - purojen
ORANSSI - kukkien
VAALEANPUNAINEN - keinujen
VIOLETTI - talojen
MUU - pihojen
EI OLE VERHOJA LAINKAAN - peltojen
PELKKÄ SÄLEKAIHDIN – puiden

10. Kuinka pitkä olet?
140 tai alle – istua netissä
141-145 – kiduttaa eläimiä
146-150 – käydä saunassa
151-155 - pelata pleikkaria
156-160 – vetää kännit
161-165 – leikkiä barbeilla
166-170 – katsoa telkkaria
171-175 – kiusata naapureita
176-180 - juoda pari olutta
181-185 – syödä vähän kebabia
186-190 – keksiä uusi tapa miten vallata maailma
191 tai enemmän – itkeä itseni uneen

11. Mikä on syntymävuotesi viimeinen numero?
0 - paikallinen juoppo
1 - talonmies
2 - TV-lupatarkastaja
3 – Jehovan todistaja
4 - tätini
5 - postinjakaja
6 - naapurini
7 - poliisi
8 - exä
9 - kaupparatsu

12. Minkä värisessä talossa asut?
PUNAINEN – liikkua alusvaatteisillaan talossa kuin talossa
SININEN – kehua, kuinka hieno uusi auto hänellä on
VIHREÄ – tulla valittamaan kaikesta mahdollisesta
RUSKEA - päästää kaasuja muista välittämättä
HARMAA - lähennellä äitiäni
KELTAINEN – valittaa, kuinka hän on niin surkea buhuuhuu
VALKOINEN – syödä koko jääkaappi tyhjäksi
ORANSSI - puhua paskaa yömyöhään
VAALEANPUNAINEN – yksityiskohtaisesti kuvailla seksikokemuksiaan
VIOLETTI – kehua, miten elämä on ihanaa!
MUU – olla puhumatta mitään

13. Paljonko kello on (pyöristä lähimpään tuntiin)?
00.00 - yöpaikkaa
03.00 - ruokaa
06.00 - kahvia
09.00 - saunaa
12.00 - olutta
15.00 – lisää vessapaperia
18.00 – hyvää istumapaikkaa
21.00 - pullaa

4

294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastailunimmari

Päiväni alkoi aivan tavalliseen tapaan, kun heräsin tuntemattoman ihmisen vierestä. Minun piti mennä töihin, mutta ikäväkseni huomasin polkupyöräni olevan viereisen talon katolla. Sekin vaikutti ihan tavalliselta, joten en ollut moksiskaan. Piti vain keksiä, miten pääsen matkaan. Soitin oitis työkaverilleni, josta en oikeasti edes pidä ja sain kyydin töihin. Kiitokseksi annoin kuskille suudelman. Eiköhän auta minua toistekin.
      Työpaikalla työpisteeni oli ihanan alkeellinen, kuten aina. Istahdin tuolilleni ja aioin aloittamaan työt, kun pomo kutsui minut toimistoonsa. Siellä hän sanoi minulle: ”Kumpi ja kampi tappelivat. Kumpi voitti, joten tässä sun osuutes voitosta”. Se oli kyllä aika erikoista. En onneksi saanut potkuja, mutta en kyllä saanut palkankorotustakaan, vaan hän antoi minulle lappusen, jossa luki päivän erikoisohjelmani. Joutuisin järjestämään toimiston paperit aakkosjärjestykseen. Oli siinä kyllä aika kova työ, mutta työpäivän jälkeen olin iloisempi kuin koskaan.
      Lähdin kävelemään kotiinpäin. Kotimatkalla tielleni osui iso etana, josta oli luvattu löytöpalkkio. Lähdin kuumeisesti juoksemaan kohteen perässä ja hyppelehdin puiden yli niin ketterästi kuin osasin. Kaikista yrityksistäni huolimatta en saanut sitä kiinni. Soitin havainnostani heti poliisille, jonka jälkeen jatkoin matkaa.
      Kotiin päästyäni ajattelin ottaa rennosti ja vetää kännit. Juuri kun olin rennoimmillani, ovikello soi. Vaivautuneena nousin ylös ja avasin oven. Siellä oli TV-lupatarkastaja. ”Ei nyt.. EI NYT!” mielessäni ajattelin. Hän oli viimeinen henkilö, jonka halusin nyt tavata. Tämäkin vain sen takia, että hänellä on tapana liikkua alusvaatteisillaan talossa kuin talossa. En olisi halunnut päästää häntä sisään, mutta hän änkesi kumminkin. Siinä sitten istuttiin ihan iltaan asti kun ei mitenkään suostunut lähtemään. En edes tarjonnut hyvää istumapaikkaa, niin pahasti otti päähän. Lopultakin hän lähti, mutta kello oli jo paljon ja oikeastaan jo nukkumaanmenon aika. En ehtinyt kunnolla rentoutua, joten menin suoraa päätä nukkumaan.

• justihin x)

Päiväni alkoi aivan tavalliseen tapaan, kun heräsin tuntemattoman ihmisen vierestä. Minun piti mennä töihin, mutta ikäväkseni huomasin aasini olevan kännissä. Sekin vaikutti ihan tavalliselta, joten en ollut moksiskaan. Piti vain keksiä, miten pääsen matkaan. Soitin oitis 112:seen ja sain kyydin töihin. Kiitokseksi annoin kuskille pastillin. Eiköhän auta minua toistekin. Työpaikalla työpisteeni oli ihanan kaatiksen näköinen, kuten aina. Istahdin tuolilleni ja aioin aloittamaan työt, kun pomo kutsui minut toimistoonsa. Siellä hän sanoi minulle: ” Mä tuun sitten ens viikosta alkaen asumaan teille kun meillä on putkiremontti. " Se oli kyllä aika erikoista. En onneksi saanut potkuja, mutta en kyllä saanut palkankorotustakaan, vaan hän antoi minulle lappusen, jossa luki päivän erikoisohjelmani. Joutuisin istua tekemättä mitään. Oli siinä kyllä aika kova työ, mutta työpäivän jälkeen olin iloisempi kuin koskaan. Lähdin kävelemään kotiinpäin. Kotimatkalla tielleni osui leijona josta oli luvattu löytöpalkkio. Lähdin kuumeisesti juoksemaan kohteen perässä ja hyppelehdin pihojen yli niin ketterästi kuin osasin. Kaikista yrityksistäni huolimatta en saanut sitä kiinni. Soitin havainnostani heti poliisille, jonka jälkeen jatkoin matkaa. Kotiin päästyäni ajattelin ottaa rennosti ja leikkiä barbeilla. Juuri kun olin rennoimmillani, ovikello soi. Vaivautuneena nousin ylös ja avasin oven. Siellä oli postinjakaja. ”Ei nyt.. EI NYT!” mielessäni ajattelin. Hän oli viimeinen henkilö, jonka halusin nyt tavata. Tämäkin vain sen takia, että hänellä on tapana kehua, kuinka hieno uusi auto hänellä on. En olisi halunnut päästää häntä sisään, mutta hän änkesi kumminkin. Siinä sitten istuttiin ihan iltaan asti kun ei mitenkään suostunut lähtemään. En edes tarjonnut pullaa, niin pahasti otti päähän. Lopultakin hän lähti, mutta kello oli jo paljon ja oikeastaan jo nukkumaanmenon aika. En ehtinyt kunnolla rentoutua, joten menin suoraa päätä nukkumaan.

• perhonen

Päiväni alkoi aivan tavalliseen tapaan, kun heräsin 1.roskiksesta. Minun piti mennä töihin, mutta ikäväkseni huomasin 2.polkupyöräni olevan viereisen talon katolla . Sekin vaikutti ihan tavalliselta, joten en ollut moksiskaan. Piti vain keksiä, miten pääsen matkaan. Soitin oitis 3.yhdelle söpöläiselle ja sain kyydin töihin. Kiitokseksi annoin kuskille 4.vanhat stringini. Eiköhän auta minua toistekin. Työpaikalla työpisteeni oli ihanan 5.järjestyksessä oleva, kuten aina. Istahdin tuolilleni ja aioin aloittamaan työt, kun pomo kutsui minut toimistoonsa. Siellä hän sanoi minulle: ”6.Nyt sulla olis hyvä tilaisuus tulla sukuun: serkku olis vapaa. ;) ”. Se oli kyllä aika erikoista. En onneksi saanut potkuja, mutta en kyllä saanut palkankorotustakaan, vaan hän antoi minulle lappusen, jossa luki päivän erikoisohjelmani. Joutuisin 7.istua tekemättä mitään. Oli siinä kyllä aika kova työ, mutta työpäivän jälkeen olin iloisempi kuin koskaan. Lähdin kävelemään kotiinpäin. Kotimatkalla tielleni osui 8. intiaani, josta oli luvattu löytöpalkkio. Lähdin kuumeisesti juoksemaan kohteen perässä ja hyppelehdin 9.kivien yli niin ketterästi kuin osasin. Kaikista yrityksistäni huolimatta en saanut sitä kiinni. Soitin havainnostani heti poliisille, jonka jälkeen jatkoin matkaa. Kotiin päästyäni ajattelin ottaa rennosti ja 10.katsoa telkkaria. Juuri kun olin rennoimmillani, ovikello soi. Vaivautuneena nousin ylös ja avasin oven. Siellä oli 11.poliisi. ”Ei nyt.. EI NYT!” mielessäni ajattelin. Hän oli viimeinen henkilö, jonka halusin nyt tavata. Tämäkin vain sen takia, että hänellä on tapana 12.syödä koko jääkaappi tyhjäksi. En olisi halunnut päästää häntä sisään, mutta hän änkesi kumminkin. Siinä sitten istuttiin ihan iltaan asti kun ei mitenkään suostunut lähtemään. En edes tarjonnut 13.pullaa, niin pahasti otti päähän. Lopultakin hän lähti, mutta kello oli jo paljon ja oikeastaan jo nukkumaanmenon aika. En ehtinyt kunnolla rentoutua, joten menin suoraa päätä nukkumaan.

• kuntämmösiäkinjaksaatäyttää

Päiväni alkoi aivan tavalliseen tapaan, kun heräsin lattialta. Minun piti mennä töihin, mutta ikäväkseni huomasin olevani krapulassa. Sekin vaikutti ihan tavalliselta, joten en ollut moksiskaan. Piti vain keksiä, miten pääsen matkaan. Soitin oitis poliisille ja sain kyydin töihin. Kiitokseksi annoin kuskille silmäniskun. Eiköhän auta minua toistekin. Työpaikalla työpisteeni oli ihanan alkeellinen, kuten aina. Istahdin tuolilleni ja aioin aloittamaan työt, kun pomo kutsui minut toimistoonsa. Siellä hän sanoi minulle: ”Olet myöhässä!”. Se oli kyllä aika erikoista. En onneksi saanut potkuja, mutta en kyllä saanut palkankorotustakaan, vaan hän antoi minulle lappusen, jossa luki päivän erikoisohjelmani. Joutuisin katsomaan pomon tanssiesitystä hänen toimistossaan. Oli siinä kyllä aika kova työ, mutta työpäivän jälkeen olin iloisempi kuin koskaan. Lähdin kävelemään kotiinpäin. Kotimatkalla tielleni osui intiaani, josta oli luvattu löytöpalkkio. Lähdin kuumeisesti juoksemaan kohteen perässä ja hyppelehdin puiden yli niin ketterästi kuin osasin. Kaikista yrityksistäni huolimatta en saanut sitä kiinni. Soitin havainnostani heti poliisille, jonka jälkeen jatkoin matkaa. Kotiin päästyäni ajattelin ottaa rennosti ja juoda pari olutta. Juuri kun olin rennoimmillani, ovikello soi. Vaivautuneena nousin ylös ja avasin oven. Siellä oli TV-lupatarkastaja. ”Ei nyt.. EI NYT!” mielessäni ajattelin. Hän oli viimeinen henkilö, jonka halusin nyt tavata. Tämäkin vain sen takia, että hänellä on tapana päästää kaasuja muista välittämättä. En olisi halunnut päästää häntä sisään, mutta hän änkesi kumminkin. Siinä sitten istuttiin ihan iltaan asti kun ei mitenkään suostunut lähtemään. En edes tarjonnut pullaa, niin pahasti otti päähän. Lopultakin hän lähti, mutta kello oli jo paljon ja oikeastaan jo nukkumaanmenon aika. En ehtinyt kunnolla rentoutua, joten menin suoraa päätä nukkumaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      175
      13388
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      158
      5483
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4910
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3699
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      40
      2833
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      128
      2032
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      119
      1783
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      371
      1693
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      137
      1515
    Aihe