mukava,iloinen ,huumorintajuinen,ei selän takana puhuva vaan rauhaa ja iloisuutta kaipaava huuhalainen))) sille hauskaa iltaa sunnuntai rauhan myötä((
tunnistatko itsesi((((
85
1538
Vastaukset
- impi-lempi
Yksi niistä siis, juu, oon mä ;O)
Sullekin rauhaisaa illan jatkoa, mulla ne treffit taas, joten joudun poistumaan ;O)
Hyvää yötä ! - p_dude
kuunnelkaa sanat,,,juuh tämä on totta ja ainoalleni laitan tämän vaikkakin sun ketjuun ystäväni.
http://www.youtube.com/watch?v=mqC_Lmg3DTQYstäväni...sanat kauniit,rakkaus on vaikea sana ja rakkautta on vaikea unohtaa jos rakastuu....
On täällä sellaisiakin, mitä mainitsit. :•)
Kivaa sunnuntai-iltaa...
mörriystäväni kolmas johon voin luottaa,hauskaa sunnuntai iltaa sinulle ,mansikkaa ja kermavaahtoa)))
sammakko17 kirjoitti:
ystäväni kolmas johon voin luottaa,hauskaa sunnuntai iltaa sinulle ,mansikkaa ja kermavaahtoa)))
ei oo nyt mansikoita ja kermavaahtoo, piti sun siitä muistuttaakkin... :•)
Mörrimöykky11 kirjoitti:
ei oo nyt mansikoita ja kermavaahtoo, piti sun siitä muistuttaakkin... :•)
jos silippalla ois vaikka???
Mörrimöykky11 kirjoitti:
syötiin jo... Uusia odotellaan... :•)
silippa uuvestaan YYKKK NYT SILIPPAAAAA
sammakko17 kirjoitti:
silippa uuvestaan YYKKK NYT SILIPPAAAAA
hieman mörrin perässä, ko hännästä piti kiinni... :•)
Mörrimöykky11 kirjoitti:
hieman mörrin perässä, ko hännästä piti kiinni... :•)
myö ootettaan että silippalle laitat kappaleen kaaniin ja takatassulla jalakkaa taputat
- kuppis69
ja vahvalla vaakaamuksella.
- kuppis69
sammakko17 kirjoitti:
toinen uusi asukas iltaa)))
saanut näin lämpöisen vastaanoton tai siis on sillai mut ei enää seuraavana päivänä.
kuppis69 kirjoitti:
saanut näin lämpöisen vastaanoton tai siis on sillai mut ei enää seuraavana päivänä.
saa,kunhan muistaa vaan mitkä kelitDDD(((
- Synkkä,
Olen synkkä hämärässä kulkija.Päivälläkin valo hiipuu ympäriltäni.
- Vilma.
jotka eivät sovi minuun ollenkaan
moon vihanen-----miks ei kukaan mua etioonhan mä kerran sua ettinyt, ihan etsintäkuulutuksen laitoin, sopivilla tuntomerkeillä, heh... :)
Sammakolle muksaa sunnuntai-illanjatkoja...ettei sua löydy ettimälläkään...
Pitäiskö laittaa aloitus, että ootko pieni ja kiukkunen, katsotko pahasti ja näytätkö sormee? :•)Silipa-Tuuli kirjoitti:
oonhan mä kerran sua ettinyt, ihan etsintäkuulutuksen laitoin, sopivilla tuntomerkeillä, heh... :)
Sammakolle muksaa sunnuntai-illanjatkoja...aina voi luottaa,muksaa iltapäivää sullekkin
Silipa-Tuuli kirjoitti:
oonhan mä kerran sua ettinyt, ihan etsintäkuulutuksen laitoin, sopivilla tuntomerkeillä, heh... :)
Sammakolle muksaa sunnuntai-illanjatkoja...pistetääs oikein faktaa... :)
Kadonnut
Kirjoittanut: Silipa-Tuuli 24.1.2008 klo 18.50
Poista oma viesti
Tuntomerkkejä...
-Murisee
-Katsoo pahalla silmällä
-Ilkeilee
-Jne jne jne...
LÖYTÄJÄ SAA PITÄÄ....- Vilma.
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Sammakolle muksaa sunnuntai-illanjatkoja...mun paras huono kaveri----ja sillonkin etsit vaan siksi------ko olit jääny lukkojen taa
hähää mää vanha tekiä----osaan tiirikoida lukot
nukkukaa toinen silmä auki sammakko17 kirjoitti:
aina voi luottaa,muksaa iltapäivää sullekkin
sulla reiskat kadoksissa kun sua ei näkynyt... :)
- Vilma.
Silipa-Tuuli kirjoitti:
pistetääs oikein faktaa... :)
Kadonnut
Kirjoittanut: Silipa-Tuuli 24.1.2008 klo 18.50
Poista oma viesti
Tuntomerkkejä...
-Murisee
-Katsoo pahalla silmällä
-Ilkeilee
-Jne jne jne...
LÖYTÄJÄ SAA PITÄÄ....harmi-----olisivat saaneet pitää
Silipa-Tuuli kirjoitti:
jotain hyvää? Tiiäthän mitä? :•)
- Vilma.
Mörrimöykky11 kirjoitti:
ettei sua löydy ettimälläkään...
Pitäiskö laittaa aloitus, että ootko pieni ja kiukkunen, katsotko pahasti ja näytätkö sormee? :•)sitten nähdään että onko sussa enää mitään katsottavaa
Silipa-Tuuli kirjoitti:
mutta sovitaan ens-sunnuntaina,miulla kävv kamut kylässä(((
Vilma. kirjoitti:
harmi-----olisivat saaneet pitää
ne oli sut löytämään, ihan ymmälläni mä, miksi niin...
Mörrimöykky11 kirjoitti:
jotain hyvää? Tiiäthän mitä? :•)
mutta melkein voitin, numeron päähän jäi, niinkos varmaan kymmenellä muullakin... :)
sammakko17 kirjoitti:
mutta sovitaan ens-sunnuntaina,miulla kävv kamut kylässä(((
onhan tässä kevättä, tierä vaiks mentäis terassibingoon kunhan ilmat lämpenöö...
Silipa-Tuuli kirjoitti:
mutta melkein voitin, numeron päähän jäi, niinkos varmaan kymmenellä muullakin... :)
Mörri tekee yhden bingolapun ja antaa sen sulle. Mörri huutaa numeroita ja sä huudat sitten BINGO!
Heh, saat palkinnonkin... :•)
Meitin bingoilta on tuossa takkatulen ääressä... :•)Silipa-Tuuli kirjoitti:
onhan tässä kevättä, tierä vaiks mentäis terassibingoon kunhan ilmat lämpenöö...
Onkos neitillä kans kevättä rinnassa??ja sitten taijan juuva siiterriii
Vilma. kirjoitti:
sitten nähdään että onko sussa enää mitään katsottavaa
Sä oot niin pieni, ettet ylety ko purasemaan polvesta, sattuuhan se sekin... :•)
- Vilma.
Mörrimöykky11 kirjoitti:
Sä oot niin pieni, ettet ylety ko purasemaan polvesta, sattuuhan se sekin... :•)
moon nähny kamalaa painajaista----siinä mää nukuin niinkö käden ja kyljen välissä
aattele miten lällyy----onneks mää heräsin
ja tulin teidän kyyhkyläisten väliin nukkuun
ette te huomannu mitään----menin ennenkö heräsitte Vilma. kirjoitti:
moon nähny kamalaa painajaista----siinä mää nukuin niinkö käden ja kyljen välissä
aattele miten lällyy----onneks mää heräsin
ja tulin teidän kyyhkyläisten väliin nukkuun
ette te huomannu mitään----menin ennenkö heräsittepotkasitko ittees nilkkaan?
Möykky aavistellu, että jossain vilman pääkopassa tiukkii pieni kipuna romantiikkaa... :•)- Vilma.
Mörrimöykky11 kirjoitti:
potkasitko ittees nilkkaan?
Möykky aavistellu, että jossain vilman pääkopassa tiukkii pieni kipuna romantiikkaa... :•)tai revin sulta hännän irti
- Vilma.
Mörrimöykky11 kirjoitti:
Nyt Silippa katsoo sua tosi pahasti...
soot sanonu ettei Silipa osaa katsoo pahasti
aina vaan lempeesti------nii että älä yhtään mulle ala----murrr Vilma. kirjoitti:
soot sanonu ettei Silipa osaa katsoo pahasti
aina vaan lempeesti------nii että älä yhtään mulle ala----murrrSilipalla niin lempeet silmät, ettei osaa kattoo pahasti, mutta osaa se sanoo, sanoi, että katsoo sua pahasti, nih...
- Vilma.
Mörrimöykky11 kirjoitti:
Silipalla niin lempeet silmät, ettei osaa kattoo pahasti, mutta osaa se sanoo, sanoi, että katsoo sua pahasti, nih...
mutta minäpä se osaan halkasta suunkin suurilla sanoilla---nih
Vilma. kirjoitti:
mutta minäpä se osaan halkasta suunkin suurilla sanoilla---nih
Rekun ja seinän väliin... Etkä unta näe... :•)
- Vilma.
Mörrimöykky11 kirjoitti:
Rekun ja seinän väliin... Etkä unta näe... :•)
haluun silipan ja sinun väliin nukkuun
ja tästä ei neuvotella Vilma. kirjoitti:
ja tästä ei neuvotellaminäkin kerran halusin, *en saanut, etkä saa sinäkään, halustasi huolimatta...*
Ötysiä...Silipa-Tuuli kirjoitti:
minäkin kerran halusin, *en saanut, etkä saa sinäkään, halustasi huolimatta...*
Ötysiä...unnii sulle ....
- Vilma.
Silipa-Tuuli kirjoitti:
minäkin kerran halusin, *en saanut, etkä saa sinäkään, halustasi huolimatta...*
Ötysiä...ko epävarma----öitä
Vilma. kirjoitti:
ja tästä ei neuvotellaNiinko tiedät, maapallo on pyöree. Meet nukkuun tuonne vieraspetiin Silipan puolelle, noh... Sittenhän oot meidän välissä ko katotaan maapallon ympäri, möykkyhän siinä toisella puolen tuhisee, vaikka matkaa onkin muutamia kymmeniä tuhansia kilometrejä... :•)
- Cassis-Alma
kaikki täsmää ;o),,,
- Cassis-Alma
sammakko17 kirjoitti:
suhun voi aina luotttaaaaaa---kiitossss
en ole vuotaa saavi ja pitävä kansi on päällä, ja ne kestää ja pitää ;-),,,
- Cassis-Alma
sammakko17 kirjoitti:
suhun voi aina luotttaaaaaa---kiitossss
en tierä repiikös mun syräntä kuin, koskee kuitenki
http://www.youtube.com/watch?v=-gVxV0LeZC8&feature=related Cassis-Alma kirjoitti:
en ole vuotaa saavi ja pitävä kansi on päällä, ja ne kestää ja pitää ;-),,,
Pistän korvan taakse)))
Cassis-Alma kirjoitti:
en tierä repiikös mun syräntä kuin, koskee kuitenki
http://www.youtube.com/watch?v=-gVxV0LeZC8&feature=relatedRinnassa kun repppii syrän vai rakkausko reppii??
- Cassis-Alma
sammakko17 kirjoitti:
Rinnassa kun repppii syrän vai rakkausko reppii??
tämmönen pikkujuttu vaan
http://www.youtube.com/watch?v=Mi5lasLXSr4&feature=related
jossain jonnekkin, koska milloin? Cassis-Alma kirjoitti:
tämmönen pikkujuttu vaan
http://www.youtube.com/watch?v=Mi5lasLXSr4&feature=related
jossain jonnekkin, koska milloin?jossain ja missä ken milloin saapuu hän))))
- Cassis-Alma
sammakko17 kirjoitti:
jossain ja missä ken milloin saapuu hän))))
mut ei ihan näinkään, on vaan ;-(,,,
http://www.youtube.com/watch?v=w7kUyHSBD_E&NR=1
menikö, en tiedä, surettaa vaan niin pirusti,,,tai onko sittenkin toisin?,,, Cassis-Alma kirjoitti:
mut ei ihan näinkään, on vaan ;-(,,,
http://www.youtube.com/watch?v=w7kUyHSBD_E&NR=1
menikö, en tiedä, surettaa vaan niin pirusti,,,tai onko sittenkin toisin?,,,Rakkaus on niin pirun vaikea asia,tuo kappale kertoi kaiken,rakastaa ja saada vastarakkautta ((( siinä vasta pulma,kun rakkaus ajaa piikkilankaa se kiroaa ja huutaa tuskaa....
- Cassis-Alma
sammakko17 kirjoitti:
Rakkaus on niin pirun vaikea asia,tuo kappale kertoi kaiken,rakastaa ja saada vastarakkautta ((( siinä vasta pulma,kun rakkaus ajaa piikkilankaa se kiroaa ja huutaa tuskaa....
mykistää,,,,,,,,,tekee kipeää, satuttaa,,,,
Cassis-Alma kirjoitti:
mykistää,,,,,,,,,tekee kipeää, satuttaa,,,,
Pitää eläen elää ja huutaa pois kipu ja tuska sisältä...
tunnetkin jo hyvin minutkin, sammakko...;) Sellainenhan mä olen kuin kuvailitkin...:DDD Tässä vähän lisää asenteestani elämään:
http://www.youtube.com/watch?v=rmCpOKtN8ME
Singing In The Rain - Gene Kelly
Siis vaikka sataisi kaatamalla, olen onnellinen, koska...;)))?
'Hyvää illanjatkoa, ystäväni...:)sammakko17 kirjoitti:
siinä kanssa yksi vaikka vettä satas ja ukkonen jylisis saa jutella ...hauskaa iltaa
niin...hyvää mieltä ja myönteistä asennetta ei edes kurja sää muuta...jos nyt huonoa säätä onkaan, on vain huono asenne säähän, joillakin...Mutta me vaan laulellaan ja urheillaan, heh...:)
http://www.youtube.com/watch?v=w6XGUhzfutc
Can't take my eyes off You - Heath Ledgerkallekytäle kirjoitti:
niin...hyvää mieltä ja myönteistä asennetta ei edes kurja sää muuta...jos nyt huonoa säätä onkaan, on vain huono asenne säähän, joillakin...Mutta me vaan laulellaan ja urheillaan, heh...:)
http://www.youtube.com/watch?v=w6XGUhzfutc
Can't take my eyes off You - Heath Ledgerkädessä kulkeminen on elämän rikkaus,mutta kun rakkaus astuu kuvioon silloin elämä muuttuu tulee arki ja sen kuviot....
sammakko17 kirjoitti:
kädessä kulkeminen on elämän rikkaus,mutta kun rakkaus astuu kuvioon silloin elämä muuttuu tulee arki ja sen kuviot....
...mutta mitä elämä olisi ilman rakkautta, lämpöä ja lempeä...!!! Ei mitään, ei yhtään mitään...!!
kallekytäle kirjoitti:
...mutta mitä elämä olisi ilman rakkautta, lämpöä ja lempeä...!!! Ei mitään, ei yhtään mitään...!!
ja jaksaminen on elämistä,rakkaus pitää ansaita ja saada,Rakkaus on vahva sana tuska,hellyys ,lämpö,lempeys,rakastetuksi tuleminen ja hylätyksi pelkääminen
- kurkin vain
kallekytäle kirjoitti:
Jämptisti...Niin se on.
sammakko17 kirjoitti:
ja jaksaminen on elämistä,rakkaus pitää ansaita ja saada,Rakkaus on vahva sana tuska,hellyys ,lämpö,lempeys,rakastetuksi tuleminen ja hylätyksi pelkääminen
jaksaa paremmin, kun on tunne, että edes yksi tykkää sinusta...Muuten, yleensä rakkaus mielletään punaiseksi, mutta tässä se on sininen:
http://www.youtube.com/watch?v=zGiqami4omY
Jeff Beck - Love is Blue
Kaunis sävelmä kumminkin...sammakko17 kirjoitti:
pitää ansaita, sanot...Onko sellaisiakin, jotka eivät ole ansainneet rakkautta? Minusta jokaikinen on rakkauden arvoinen, vaikka järkyttävän moni joutuu elämään elämänsä kokematta kertaakaan rakastetuksi tulemisen tunnetta...:((( -Tasan ei todellakaan käy onnenlahjat elämässä, valitettavasti...:((((((
kallekytäle kirjoitti:
jaksaa paremmin, kun on tunne, että edes yksi tykkää sinusta...Muuten, yleensä rakkaus mielletään punaiseksi, mutta tässä se on sininen:
http://www.youtube.com/watch?v=zGiqami4omY
Jeff Beck - Love is Blue
Kaunis sävelmä kumminkin...Minkänäköinen tahansa,mutta tunnetta minkä rakkaus saa aikaan sitä ei muut saa(((
kallekytäle kirjoitti:
pitää ansaita, sanot...Onko sellaisiakin, jotka eivät ole ansainneet rakkautta? Minusta jokaikinen on rakkauden arvoinen, vaikka järkyttävän moni joutuu elämään elämänsä kokematta kertaakaan rakastetuksi tulemisen tunnetta...:((( -Tasan ei todellakaan käy onnenlahjat elämässä, valitettavasti...:((((((
NIin sinun pitää ansaita toisen rakkaus.Mutta eiköhän jokainen koe rakkauden tuskan ja kivun
- Vilma.
sammakko17 kirjoitti:
NIin sinun pitää ansaita toisen rakkaus.Mutta eiköhän jokainen koe rakkauden tuskan ja kivun
lyökää vaikka hynttyyt yhteen-----minä en ainakaan semmosta ala-----moon ruukannu lyödä vaan vetoa---ja ko voitto tulee niin lyön käsiä yhteen
Vilma. kirjoitti:
lyökää vaikka hynttyyt yhteen-----minä en ainakaan semmosta ala-----moon ruukannu lyödä vaan vetoa---ja ko voitto tulee niin lyön käsiä yhteen
mittee sie nyt puhut??HAH Lädy mänöö naimisiin eli sinä,mutta taijat olla liia ranttu??
- Vilma.
sammakko17 kirjoitti:
mittee sie nyt puhut??HAH Lädy mänöö naimisiin eli sinä,mutta taijat olla liia ranttu??
enkä ranttu
- Vilma.
sammakko17 kirjoitti:
vaan ei ranttu---ois sulla ottajii,mutta ku ei kelepoo
no mitä sitä kaikkiin takertuu----nih
Vilma. kirjoitti:
no mitä sitä kaikkiin takertuu----nih
NIH LÄDY,niin mutta entäs kun sydän sanoo toisin RAKASTUU??
sammakko17 kirjoitti:
Minkänäköinen tahansa,mutta tunnetta minkä rakkaus saa aikaan sitä ei muut saa(((
...paikkansa...!!! Rakkaus on...
http://www.youtube.com/watch?v=yuBGHWAo2tw&feature=related
Love is a Many-Splendored Thing - Andy Williams- Vilma.
sammakko17 kirjoitti:
NIH LÄDY,niin mutta entäs kun sydän sanoo toisin RAKASTUU??
sit vaan rakastuu
- sanot...
sammakko17 kirjoitti:
siinä kanssa yksi vaikka vettä satas ja ukkonen jylisis saa jutella ...hauskaa iltaa
nyt edessäpäin,mutta voi varjele takanapäin.buaaah'
sammakko,mitä ystiksillesi kallesta puhut.
- pujottelija
ihanne-tyyppi ole
sammakko ja kiitos mielenkiintoisesta ajatustenvaihdosta. Menen nyt nukkumaan, mutta ensin annan sinulle hellän Hyvänyönpusun:
http://www.youtube.com/watch?v=xyH2tbx_IlQ
Kiss Me Quick - Elvis PresleyKappaleen kiitos sinulle ajatuksista ja herkkää hiljaista ajattelua sinulle...nuku kauniisti ja hyvää yötä.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455130Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1191626Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151459Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501376- 131183
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4107081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60817Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27793