siksi Jumala lupasi israelille oman alueen jossa he voisivat elaa saastumatta..
Siksi juutalaiset asuvat muista erillaan, koska elintyyli on puhdas ilman orgioita.
juudaismi ei etsi maailmanvaltaa
28
561
Vastaukset
- blomsterdal
oletko sinä koskaan käynyt Israelissa?
Voihan olla, että olet sieltä kotoisinkin, mutta ei sinulla ainakaan ole silmät auki, kun siellä kuljet, tai sitten kieltäydyt näkemästä. Siellä ollaan yhtä syntisiä kuin muuallakin.- Loputonta listaa..
Ollaanko Israelissa yhtä syntisiä kuin esimerkiksi Ruotsissa, Suomessa tai Norjassa? Rikotaanko täällä pohjolassa yhtä räikeästi Jumalan sanaa ja tahtoa vastaan kuin Israelissa? Ammumeko me syyttömiä sivilejä tai ryöstämmekö puolustuskyvyttömien maita raukkamaisesti itsellemme? Sytytämmekö me ihmisten peltoja tuleen ja tuhoammeko me näin heidän elinkeinonsa? Rikommeko ihmisten talot puskutraktorein ja murhaammeko koulusta palaavia pikkutyttöjä "terroristeina"? Vangitsemmeko me syyttömiä ihmisiä vankiloihin, että pääsisimme kiduttamaan heitä? Pidätämmekö torikauppiaita tiesuluillamme niin kauan että heidän satonsa ehtii pilaantumaan ja kauppias joutuu palaamaan kotiinsa tyhjin taskuin? Teemmekö me "ennaltaehkäiseviä" Iskuja suljettuihin pakolaisleirihin, missä murhaamme kymmenittäin syyttömiä? Pommitammeko me sairaaloita ja lastentarhoja, jossa kansainväliset avustusjärjestöt pitävät kenttäsairaaloitaan ja ruokavarastojaan? Kehitämmekö salaa joukkotuhoaseita? Suojelemmeko me rikollisiamme kansainväliseltä oikeudelta? Suhtautuvatko maamme rasistisesti muihin uskontoihin, kuten Israel tekee? Syytetäänkö maamme presidenttiä raiskauksista? Ovatko pohjoismaat rikollisvaltioita? Toteuttavatko pohjoismaat kansanmurhaa? Joutuvatko pohjoismaat jatkuvasti valehtelemaan ja selittelemään tekojaan muita kohtaan...
- Elisama
Loputonta listaa.. kirjoitti:
Ollaanko Israelissa yhtä syntisiä kuin esimerkiksi Ruotsissa, Suomessa tai Norjassa? Rikotaanko täällä pohjolassa yhtä räikeästi Jumalan sanaa ja tahtoa vastaan kuin Israelissa? Ammumeko me syyttömiä sivilejä tai ryöstämmekö puolustuskyvyttömien maita raukkamaisesti itsellemme? Sytytämmekö me ihmisten peltoja tuleen ja tuhoammeko me näin heidän elinkeinonsa? Rikommeko ihmisten talot puskutraktorein ja murhaammeko koulusta palaavia pikkutyttöjä "terroristeina"? Vangitsemmeko me syyttömiä ihmisiä vankiloihin, että pääsisimme kiduttamaan heitä? Pidätämmekö torikauppiaita tiesuluillamme niin kauan että heidän satonsa ehtii pilaantumaan ja kauppias joutuu palaamaan kotiinsa tyhjin taskuin? Teemmekö me "ennaltaehkäiseviä" Iskuja suljettuihin pakolaisleirihin, missä murhaamme kymmenittäin syyttömiä? Pommitammeko me sairaaloita ja lastentarhoja, jossa kansainväliset avustusjärjestöt pitävät kenttäsairaaloitaan ja ruokavarastojaan? Kehitämmekö salaa joukkotuhoaseita? Suojelemmeko me rikollisiamme kansainväliseltä oikeudelta? Suhtautuvatko maamme rasistisesti muihin uskontoihin, kuten Israel tekee? Syytetäänkö maamme presidenttiä raiskauksista? Ovatko pohjoismaat rikollisvaltioita? Toteuttavatko pohjoismaat kansanmurhaa? Joutuvatko pohjoismaat jatkuvasti valehtelemaan ja selittelemään tekojaan muita kohtaan...
taas pursuaa natsivaahtoa molemmista suupielistä.
- se siitä pursuamisesta.
Elisama kirjoitti:
taas pursuaa natsivaahtoa molemmista suupielistä.
nimittäin islamismin! Israelin siionatsistisen ulkopolitiikan arvostelijat leimataan miltei aina antisemitisteiksi, natseiksi, fasisteiksi, rasisteiksi, Lutheruksen pojiksi tai muuten vain Israelin valtion vastustajiksi. Nyt aivan uutena on otettu käyttöön islamismi. Jos et hyväksy pureskelematta Israelin hirviömäisiä tekoja, niin nyt oletkin islamisti. Heh..
- blomsterdal
Loputonta listaa.. kirjoitti:
syntivelkansa, ja jos kansat eivät tee parannusta, he joutuvat tilille.
blomsterdal kirjoitti:
syntivelkansa, ja jos kansat eivät tee parannusta, he joutuvat tilille.
...vaan yksilöt korkeintaan.
- blomsterdal
KTS kirjoitti:
jolloin Jumalan varoitaa ja kutsuu parannukseen.
Niiniveen kaupunki teki parannuksen Joonan saarnan vaikutuksesta.
JOONA
3 LUKU
3:1 Joonalle tuli toistamiseen tämä Herran sana:
3:2 Nouse ja mene Niiniveen, siihen suureen kaupunkiin, ja saarnaa sille se saarna, minkä minä sinulle puhun.
3:3 Niin Joona nousi ja meni Niiniveen Herran sanan mukaan. Ja Niinive oli suuri kaupunki Jumalan edessä: kolme päivänmatkaa.
3:4 Ja Joona käveli kaupungissa aluksi yhden päivänmatkan ja saarnasi sanoen: Vielä neljäkymmentä päivää, ja Niinive hävitetään.
3:5 Niin Niiniven miehet uskoivat Jumalaan, kuuluttivat paaston ja pukeutuivat säkkeihin, niin suuret kuin pienet.
3:6 Ja kun tieto tästä tuli Niiniven kuninkaalle, nousi hän valtaistuimeltaan, riisui yltään vaippansa, verhoutui säkkiin ja istui tuhkaan.
3:7 Ja hän huudatti Niinivessä: Kuninkaan ja hänen ylimystensä määräys kuuluu: Älkööt ihmiset älköötkä eläimet - raavaat ja lampaat - maistako mitään, käykö laitumella tai vettä juoko.
3:8 Verhoutukoot ihmiset ja eläimet säkkeihin, huutakoot väkevästi Jumalaa ja kääntykööt itsekukin pois pahalta tieltänsä sekä väkivallasta, mikä heidän käsiänsä tahraa.
3:9 Ehkäpä Jumala jälleen katuu ja kääntyy vihansa hehkusta, niin ettemme huku.
3:10 Kun Jumala näki heidän tekonsa, että he kääntyivät pois pahalta tieltänsä, niin Jumala katui sitä pahaa, minkä hän oli sanonut tekevänsä heille, eikä tehnyt sitä. - Diana-ad-rem
blomsterdal kirjoitti:
jolloin Jumalan varoitaa ja kutsuu parannukseen.
Niiniveen kaupunki teki parannuksen Joonan saarnan vaikutuksesta.
JOONA
3 LUKU
3:1 Joonalle tuli toistamiseen tämä Herran sana:
3:2 Nouse ja mene Niiniveen, siihen suureen kaupunkiin, ja saarnaa sille se saarna, minkä minä sinulle puhun.
3:3 Niin Joona nousi ja meni Niiniveen Herran sanan mukaan. Ja Niinive oli suuri kaupunki Jumalan edessä: kolme päivänmatkaa.
3:4 Ja Joona käveli kaupungissa aluksi yhden päivänmatkan ja saarnasi sanoen: Vielä neljäkymmentä päivää, ja Niinive hävitetään.
3:5 Niin Niiniven miehet uskoivat Jumalaan, kuuluttivat paaston ja pukeutuivat säkkeihin, niin suuret kuin pienet.
3:6 Ja kun tieto tästä tuli Niiniven kuninkaalle, nousi hän valtaistuimeltaan, riisui yltään vaippansa, verhoutui säkkiin ja istui tuhkaan.
3:7 Ja hän huudatti Niinivessä: Kuninkaan ja hänen ylimystensä määräys kuuluu: Älkööt ihmiset älköötkä eläimet - raavaat ja lampaat - maistako mitään, käykö laitumella tai vettä juoko.
3:8 Verhoutukoot ihmiset ja eläimet säkkeihin, huutakoot väkevästi Jumalaa ja kääntykööt itsekukin pois pahalta tieltänsä sekä väkivallasta, mikä heidän käsiänsä tahraa.
3:9 Ehkäpä Jumala jälleen katuu ja kääntyy vihansa hehkusta, niin ettemme huku.
3:10 Kun Jumala näki heidän tekonsa, että he kääntyivät pois pahalta tieltänsä, niin Jumala katui sitä pahaa, minkä hän oli sanonut tekevänsä heille, eikä tehnyt sitä.Mutta kun kansoilla on kristinuskon kautta sisäänrakennettu juutalaisviha, ja siitä ei tunnu suurimmalla osalla olevan haluakaan parantua.
Minä taas uskon, että mikään hyvä ei voi saada oikeaa kasvualustaa, jos sen käyttövöimana on viha, kateus, valheilla syytteleminen, sormella osoitteleminen.
Joten kaukana ollaan. - Zeeva
KTS kirjoitti:
yksilöstä - joka kasvaa yhteisöksi - joka kasvaa kansaksi - joka kasvaa globaaliksi!
Päämääränä UNITY! - blomsterdal
Diana-ad-rem kirjoitti:
Mutta kun kansoilla on kristinuskon kautta sisäänrakennettu juutalaisviha, ja siitä ei tunnu suurimmalla osalla olevan haluakaan parantua.
Minä taas uskon, että mikään hyvä ei voi saada oikeaa kasvualustaa, jos sen käyttövöimana on viha, kateus, valheilla syytteleminen, sormella osoitteleminen.
Joten kaukana ollaan.Jeesus ei ole sama kuin kristinuskon!
11:21 Ja Herran käsi oli heidän kanssansa, ja suuri oli se joukko, joka uskoi ja kääntyi Herran puoleen.
11:22 Ja sanoma heistä tuli Jerusalemin seurakunnan korviin, ja he lähettivät Barnabaan Antiokiaan.
11:23 Ja kun hän saapui sinne ja näki Jumalan armon, niin hän iloitsi ja kehoitti kaikkia vakaalla sydämellä pysymään Herrassa.
11:24 Sillä hän oli hyvä mies ja täynnä Pyhää Henkeä ja uskoa. Ja Herralle lisääntyi paljon kansaa.
11:25 Niin hän lähti Tarsoon etsimään Saulusta, ja kun hän oli hänet löytänyt, toi hän hänet Antiokiaan.
11:26 Ja he vaikuttivat yhdessä kokonaisen vuoden seurakunnassa, ja niitä oli paljon, jotka saivat heiltä opetusta; ja Antiokiassa ruvettiin opetuslapsia ensiksi nimittämään kristityiksi.
Myöhemmin on syntynyt uskonnollisia liikkeitä, jotka nimittävät itseään kristityiksi, mutta heidän sanomansa poikkeaa hyvin, hyvin paljon, siitä mitä Jeesus opetti seuraajilleen. Ei Jeesus ole käskenyt vihaamaan tai tappamaan ketään.
Teidän vihanne ja pilkkanne kohdistuu Jeesukseen, vaikka hän täynnä armoa ja totuutta. - Diana-ad-rem
blomsterdal kirjoitti:
Jeesus ei ole sama kuin kristinuskon!
11:21 Ja Herran käsi oli heidän kanssansa, ja suuri oli se joukko, joka uskoi ja kääntyi Herran puoleen.
11:22 Ja sanoma heistä tuli Jerusalemin seurakunnan korviin, ja he lähettivät Barnabaan Antiokiaan.
11:23 Ja kun hän saapui sinne ja näki Jumalan armon, niin hän iloitsi ja kehoitti kaikkia vakaalla sydämellä pysymään Herrassa.
11:24 Sillä hän oli hyvä mies ja täynnä Pyhää Henkeä ja uskoa. Ja Herralle lisääntyi paljon kansaa.
11:25 Niin hän lähti Tarsoon etsimään Saulusta, ja kun hän oli hänet löytänyt, toi hän hänet Antiokiaan.
11:26 Ja he vaikuttivat yhdessä kokonaisen vuoden seurakunnassa, ja niitä oli paljon, jotka saivat heiltä opetusta; ja Antiokiassa ruvettiin opetuslapsia ensiksi nimittämään kristityiksi.
Myöhemmin on syntynyt uskonnollisia liikkeitä, jotka nimittävät itseään kristityiksi, mutta heidän sanomansa poikkeaa hyvin, hyvin paljon, siitä mitä Jeesus opetti seuraajilleen. Ei Jeesus ole käskenyt vihaamaan tai tappamaan ketään.
Teidän vihanne ja pilkkanne kohdistuu Jeesukseen, vaikka hän täynnä armoa ja totuutta.syntisten ja puplikaanien kanssa armosta juotua viiniä,( sieltähän ne juomarit yleensä totuuden löytää,) niin ei kuitenkaan kuulu siihen, mistä täällä olis mielenkiintoista kuulla, eli se juutalaisuus.
- blomsterdal
blomsterdal kirjoitti:
Jeesus ei ole sama kuin kristinuskon!
Teidän vihanne ja pilkkanne kohdistuu Jeesukseen, vaikka hän täynnä armoa ja totuutta.Te ollette kuulleet sanotuksi vanhoille;'Älä tapa', ja joka tappaa, se on ansainnut oikeuden tuomion'.
Mutta minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion; ja joka sanoo veljelleen: 'Sinä tyhjänpäiväinen' on ansainnut suuren neuvoston tuomion; ja joka sanoo: 'Sinä hullu' on ansainnut helvetin tulen.
Te olette kuulleet sanotuksi. 'Rakasta lähimmäistäsi ja viha vihollistasi'.
Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihollisianne ja rukoilkaa niiden puolesta, jotka teitä vainoavat,
että olisitte Isänne lapsia, joka on taivaissa; Sillä hän antaa aurinkonsa koittaa niin pahoille kuin hyvillekin, ja antaa sataa niin väärille kuin vanhurskaillekin.
Sillä jos te rakastatte niitä, jotka teitä rakastavat, mikä palkka teille siitä on tuleva?
Eivätkö publikaanitkin tee samoin.
Ja jos te osoitatte ystävällisyyttä ainoastaan veljillenne, mitä erinomaista te siinä teette?
Eivätkö pakanatkin tee samoin?
Olkaa siis täydelliset, niinkuin teidän taivaallinen Isänne täydellinen on.
Jeesuksen seuraajat eivät vainoa toisia, mutta ne tulevat vainotuiksi.
20:4 Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja MINÄ NÄIN NIIDEN SIELUT, JOTKA OLIVAT TELOITETUT JEESUKSEN TODISTUKSEN ja JUMALAN SANAN TÄHDEN, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.
Te joudutte kaikkien vihattaviksi minun nimeni tähden; mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu. - blomsterdal
Diana-ad-rem kirjoitti:
Mutta kun kansoilla on kristinuskon kautta sisäänrakennettu juutalaisviha, ja siitä ei tunnu suurimmalla osalla olevan haluakaan parantua.
Joten kaukana ollaan.jos minä vihaan juutalaisia, enhän silloin voi olla Jumalan lapsi. Jumala on käsketyt rakastamaan lähimmäisiä, lisäksi hän on erityisesti käskenyt siunaamaan Israelia.
- Diana-ad-rem
blomsterdal kirjoitti:
Te ollette kuulleet sanotuksi vanhoille;'Älä tapa', ja joka tappaa, se on ansainnut oikeuden tuomion'.
Mutta minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion; ja joka sanoo veljelleen: 'Sinä tyhjänpäiväinen' on ansainnut suuren neuvoston tuomion; ja joka sanoo: 'Sinä hullu' on ansainnut helvetin tulen.
Te olette kuulleet sanotuksi. 'Rakasta lähimmäistäsi ja viha vihollistasi'.
Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihollisianne ja rukoilkaa niiden puolesta, jotka teitä vainoavat,
että olisitte Isänne lapsia, joka on taivaissa; Sillä hän antaa aurinkonsa koittaa niin pahoille kuin hyvillekin, ja antaa sataa niin väärille kuin vanhurskaillekin.
Sillä jos te rakastatte niitä, jotka teitä rakastavat, mikä palkka teille siitä on tuleva?
Eivätkö publikaanitkin tee samoin.
Ja jos te osoitatte ystävällisyyttä ainoastaan veljillenne, mitä erinomaista te siinä teette?
Eivätkö pakanatkin tee samoin?
Olkaa siis täydelliset, niinkuin teidän taivaallinen Isänne täydellinen on.
Jeesuksen seuraajat eivät vainoa toisia, mutta ne tulevat vainotuiksi.
20:4 Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja MINÄ NÄIN NIIDEN SIELUT, JOTKA OLIVAT TELOITETUT JEESUKSEN TODISTUKSEN ja JUMALAN SANAN TÄHDEN, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.
Te joudutte kaikkien vihattaviksi minun nimeni tähden; mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.vihattaviksi, vainotuiksi, karkoitetuiksi, syljetyiksi, parrasta vedettäviksi, poltettaviksi lekeltäviksi, lävistetyiksi, häväistyiksi, pilkatuiksi, herjattaviksi, syyttä syytetyiksi, gettoihin suljetuiksi, koska eivät ole luopuneet Jumala YHWH nimestä.
Tätä kaikkea heille ovat tehneet suurimmalta osalta kristittyjen edustajat, koska ovat halunneet itselleen esikoisosan. - Diana-ad-rem
blomsterdal kirjoitti:
jos minä vihaan juutalaisia, enhän silloin voi olla Jumalan lapsi. Jumala on käsketyt rakastamaan lähimmäisiä, lisäksi hän on erityisesti käskenyt siunaamaan Israelia.
ja yritä tuputtaa vierasta uskontoa, koska tärkeintä on, että juutalaiset pysyvät juutalaisina, ja kaikki harhautuneetkin palaavat takaisin Tooraan.
- blomsterdal
Diana-ad-rem kirjoitti:
vihattaviksi, vainotuiksi, karkoitetuiksi, syljetyiksi, parrasta vedettäviksi, poltettaviksi lekeltäviksi, lävistetyiksi, häväistyiksi, pilkatuiksi, herjattaviksi, syyttä syytetyiksi, gettoihin suljetuiksi, koska eivät ole luopuneet Jumala YHWH nimestä.
Tätä kaikkea heille ovat tehneet suurimmalta osalta kristittyjen edustajat, koska ovat halunneet itselleen esikoisosan.helppo rakastaa heitä, koska ovat tehneet valtavia rikoksia juutalaisia vastaan Jumalan nimessä. Ymmärrän täysin sen, että he tuntevat vihaa vainoojiaan kohtaan. Olen kyllä lukenut ja nähnyt elokuvia ja dokumentteja, noista hirmuteoista, ja olen monesti itkenyt ja tuntenut tuskaa lähimmäisteni takia. Jokainen voi aavistaa, miten pohjaton tuska on, kun niille joita rakastaa tapahtuu jotain kauheaa. Keskitysleireillä sitä tapahtui koko ajan, lapset erotettiin vanhemmistaan, aviopuolisot toisistaan. Katsoin erään dokumentin missä miesvanki joutui avaamaan joukkohautoja, jonne ihmisiä oli ladottu päällekkäin, ruumiit olivat kuin paperia, litistyneet, joukossa oli hänen rakas isänsä tai äitinsä, en muista kumpi.
Nuo teot ovat perkeleestä, hän on ollut murhaaja alusta saakka, ihmiset jotka vaeltavat pimeydessä, jotka eivät tunne Jumalaa toteuttavat, juuri hänen tahtoaan.
10:10 VARAS ei tule muuta kuin VARASTAMAAN ja TAPPAMAAN ja TUHOAMAAN.
MINÄ OLEN TULLUT, ETTÄ HEILLÄ OLISI ELÄMÄ JA OLISI YLTÄKYLLÄISYYS.
MINÄ OLEN HYVÄ PAIMEN. HYVÄ PAIMEN ANTAA HENKENSÄ LAMMASTEN EDESTÄ.
Jeesus on hyvä paimen.
Saatana on varas, joka varastaa, tappaa ja tuhoaa.
En ole täällä puolustamassa ns. kritittyjen rikoksia. Haluan kertoa, että uskon kautta Jeesukseen ihminen saa kokea anteeksiannon ja silloin hänen sydämensä muuttuu, hänestä tulee uusi luomus, se mikä on vanhaa katoa ja uusi tulee tilalle. Pimeyden valtakunnan lapsesta, tulee Jumalan valtakunnan lapsi. Sisäinen muutos tekee sen, että pystyy rukoilemaan vainoajiensa puolesta ja rakastamaan lähimmäisiään.Rakkaus ei kuitenkaan tule ihmisestä itsestään, vaan se on vuodatettu sydämiin Pyhän Hengen kautta, se on Jumalan rakkautta meissä. - Diana-ad-rem
blomsterdal kirjoitti:
helppo rakastaa heitä, koska ovat tehneet valtavia rikoksia juutalaisia vastaan Jumalan nimessä. Ymmärrän täysin sen, että he tuntevat vihaa vainoojiaan kohtaan. Olen kyllä lukenut ja nähnyt elokuvia ja dokumentteja, noista hirmuteoista, ja olen monesti itkenyt ja tuntenut tuskaa lähimmäisteni takia. Jokainen voi aavistaa, miten pohjaton tuska on, kun niille joita rakastaa tapahtuu jotain kauheaa. Keskitysleireillä sitä tapahtui koko ajan, lapset erotettiin vanhemmistaan, aviopuolisot toisistaan. Katsoin erään dokumentin missä miesvanki joutui avaamaan joukkohautoja, jonne ihmisiä oli ladottu päällekkäin, ruumiit olivat kuin paperia, litistyneet, joukossa oli hänen rakas isänsä tai äitinsä, en muista kumpi.
Nuo teot ovat perkeleestä, hän on ollut murhaaja alusta saakka, ihmiset jotka vaeltavat pimeydessä, jotka eivät tunne Jumalaa toteuttavat, juuri hänen tahtoaan.
10:10 VARAS ei tule muuta kuin VARASTAMAAN ja TAPPAMAAN ja TUHOAMAAN.
MINÄ OLEN TULLUT, ETTÄ HEILLÄ OLISI ELÄMÄ JA OLISI YLTÄKYLLÄISYYS.
MINÄ OLEN HYVÄ PAIMEN. HYVÄ PAIMEN ANTAA HENKENSÄ LAMMASTEN EDESTÄ.
Jeesus on hyvä paimen.
Saatana on varas, joka varastaa, tappaa ja tuhoaa.
En ole täällä puolustamassa ns. kritittyjen rikoksia. Haluan kertoa, että uskon kautta Jeesukseen ihminen saa kokea anteeksiannon ja silloin hänen sydämensä muuttuu, hänestä tulee uusi luomus, se mikä on vanhaa katoa ja uusi tulee tilalle. Pimeyden valtakunnan lapsesta, tulee Jumalan valtakunnan lapsi. Sisäinen muutos tekee sen, että pystyy rukoilemaan vainoajiensa puolesta ja rakastamaan lähimmäisiään.Rakkaus ei kuitenkaan tule ihmisestä itsestään, vaan se on vuodatettu sydämiin Pyhän Hengen kautta, se on Jumalan rakkautta meissä.tulla tilalle ja anna juutalaisten olla juutalaisia.
Koska aikanaan kaikki selviää, meidän on turha kinata näistä.
Lue vaikka juutalaisen kansan historiaa kahdentuhannen vuoden ajalta, niin et ihmettelemästä lakkaa hamaan hautaasi saakka.
Mistään et uhrautuvampaa uskoa löydä. - blomsterdal
Diana-ad-rem kirjoitti:
ja yritä tuputtaa vierasta uskontoa, koska tärkeintä on, että juutalaiset pysyvät juutalaisina, ja kaikki harhautuneetkin palaavat takaisin Tooraan.
vaikka poistaisit kaikki viestit, et sinä voi totuutta muuttaa miksikään.
Työläs sinun on potkia tutkainta vastaan.
Varmaan tulee olemaan hyviä keskusteluja, ilman Jumalan sanaa, mutta päätös ei ole sinun käsissäsi, vaan se tulee YLHÄÄLTÄ. - blomsterdal
blomsterdal kirjoitti:
vaikka poistaisit kaikki viestit, et sinä voi totuutta muuttaa miksikään.
Työläs sinun on potkia tutkainta vastaan.
Varmaan tulee olemaan hyviä keskusteluja, ilman Jumalan sanaa, mutta päätös ei ole sinun käsissäsi, vaan se tulee YLHÄÄLTÄ.välillä oli osa keskustelua hävinnyt?
- avaa silmäsi!
mutta siionatsismi onkin jotakin aivan muuta.
- Diana-ad-rem
Islam.
Moskeijoiden rakentamista rahoittaa Saudi-Arabia,
ja niitä leviää jo pitkin Eurooppaa.
Te ette vain huomaa, kun keskitätte ajatuksenne toiseen suuntaan.
Minä vain ihmettelen mistä syystä muslimit haluavat tulla
paremman elämän toivossa juuri tännepäin, jopa massamuuttaa, kun otetaan huomioon, että esimerkiksi kunniamurhien motiivina on käytänössä tyttöjen länsimaalaistuminen.
Ja millä logiigalla näitä ihmisiä on järkeä ottaa Eurooppaan. Ihmisiä, jotka muuttavat länsimaihin paremman elämän perässä ja muutaman vuoden kuluttua sitten tappavat omia lapsiaan, jotka ovat oppineet elämään tuon paremman elämän mahdollistaneen systeemin ehdoilla.
Britanniassa on viimeisten kymmenen vuoden aikana tapahtunut 25 kunniamurhaa, eikä se ole edes koko totuus.
Suomessakin uutiskynnyksen rikkoneessa 20-vuotiaan Banas Mahmodin kunniamurhassa Iso-Britanniassa motiivina toimivat liika länsimaalaistuminen ja väärään mieheen rakastuminen (lansimaalaiseen ).
Nuorempana tyttö oli joutunut pahoinpidellyksi isänsä toimesta, koska oli käyttänyt hiuskiinnettä.
16-vuotiaana järjestetyssä pakkoavioliitossa raiskatuksi ja pahoinpidellyksi tullut tyttö järjesti perheelleen niin suuren häpeän rakastumalla, että hänet oli yksinkertaisesti pakko tappaa ja sulloa matkalaukkuun haudattavaksi talon perustuksiin.
Kun otetaan huomioon kuinka paljon muslimeja maailmassa on, ja jopa massamuuttoa tapahtuu, onhan selvää, että tulevaisuudesa enemmistö muuttaa tottakai myös systeemit.
Että eikun Islamia kohti, täällähän tuntuu olevan paljonkin halukkaita. - lopettaisivat jo!
Diana-ad-rem kirjoitti:
Islam.
paremman elämän toivossa juuri tännepäin, jopa massamuuttaa, kun otetaan huomioon, että esimerkiksi kunniamurhien motiivina on käytänössä tyttöjen länsimaalaistuminen.
Ja millä logiigalla näitä ihmisiä on järkeä ottaa Eurooppaan. Ihmisiä, jotka muuttavat länsimaihin paremman elämän perässä ja muutaman vuoden kuluttua sitten tappavat omia lapsiaan, jotka ovat oppineet elämään tuon paremman elämän mahdollistaneen systeemin ehdoilla.
Britanniassa on viimeisten kymmenen vuoden aikana tapahtunut 25 kunniamurhaa, eikä se ole edes koko totuus.
Suomessakin uutiskynnyksen rikkoneessa 20-vuotiaan Banas Mahmodin kunniamurhassa Iso-Britanniassa motiivina toimivat liika länsimaalaistuminen ja väärään mieheen rakastuminen (lansimaalaiseen ).
Nuorempana tyttö oli joutunut pahoinpidellyksi isänsä toimesta, koska oli käyttänyt hiuskiinnettä.
16-vuotiaana järjestetyssä pakkoavioliitossa raiskatuksi ja pahoinpidellyksi tullut tyttö järjesti perheelleen niin suuren häpeän rakastumalla, että hänet oli yksinkertaisesti pakko tappaa ja sulloa matkalaukkuun haudattavaksi talon perustuksiin.
Kun otetaan huomioon kuinka paljon muslimeja maailmassa on, ja jopa massamuuttoa tapahtuu, onhan selvää, että tulevaisuudesa enemmistö muuttaa tottakai myös systeemit.
Että eikun Islamia kohti, täällähän tuntuu olevan paljonkin halukkaita.Se syy miksi muslimit ja islamistit tulevat esim. meille Suomeen, on Israelin ja USA:n harjoittama sotapolitiikka, millä he ajavat nämä ihmiset pois omista maistaan ja kodeistaan tänne meidän sosiaalihuoltomme ja pakolaiskeskustemme iloksi.
- Diana-ad-rem
lopettaisivat jo! kirjoitti:
Se syy miksi muslimit ja islamistit tulevat esim. meille Suomeen, on Israelin ja USA:n harjoittama sotapolitiikka, millä he ajavat nämä ihmiset pois omista maistaan ja kodeistaan tänne meidän sosiaalihuoltomme ja pakolaiskeskustemme iloksi.
Minä taas olen luullut, että juutalaiset ovat vainojen takia joutuneet muuttamaan Euroopasta ja arabimaista Israeliin.
- Pysäyttäkää siionatsismi !!
Diana-ad-rem kirjoitti:
Minä taas olen luullut, että juutalaiset ovat vainojen takia joutuneet muuttamaan Euroopasta ja arabimaista Israeliin.
Arabimaista en tiedä? Minulla on sellainen käsitys että judaistit viettivät varsin sopuisaa rinnakkaiseloa arabiväestön kesken, ennen kuin vääräuskoisiin rasistisesti suhtautuva Israel perustettiin.
Israel perustettiin tietääkseni 1948 jolloin natsi-saksa oli tuhottu kivijalkaan ja vainot esim. uskonnon takia olivat jo loppuneet?
Nyt Israel jatkaa siitä mihin heidän vainoajansa jäivät. Uhreista on tullut hirviöitä! - Diana-ad-rem
Pysäyttäkää siionatsismi !! kirjoitti:
Arabimaista en tiedä? Minulla on sellainen käsitys että judaistit viettivät varsin sopuisaa rinnakkaiseloa arabiväestön kesken, ennen kuin vääräuskoisiin rasistisesti suhtautuva Israel perustettiin.
Israel perustettiin tietääkseni 1948 jolloin natsi-saksa oli tuhottu kivijalkaan ja vainot esim. uskonnon takia olivat jo loppuneet?
Nyt Israel jatkaa siitä mihin heidän vainoajansa jäivät. Uhreista on tullut hirviöitä!Juutalaisia alkoi siirtyä Palestiinaan jo 1880-
luvulta alkaen.
Euroopan juutalaiset perustivat siionistisen liikkeen 1897 vastareaktiona eurooppalaiselle antisemitismille ja toisaalta estämään juutalaisten sulautuminen muihin kansoihin.
Joten kyllä se on alunperin ihan eurooppalaisesta antisemitismistä lähtöisin. Diana-ad-rem kirjoitti:
Islam.
Että eikun Islamia kohti, täällähän tuntuu olevan paljonkin halukkaita.Se on Vanhasta Testamentista nää kunniamurha-asiat. Koraani ei niistä puhu:
3. Moos. 21:9 Jos papin tytär häpäisee itsensä haureudella, niin hän häpäisee isänsä; hänet poltettakoon tulessa.
5.Moos 22:20 Mutta jos syytös on tosi, jos tytössä ei tavattu neitsyyden merkkiä,
22:21 silloin vietäköön tyttö isänsä talon ovelle, ja kaupungin miehet kivittäkööt hänet kuoliaaksi, koska hän teki häpeällisen teon Israelissa, harjoittaen haureutta isänsä kodissa. Poista paha keskuudestasi.- Diana-ad-rem
KTS kirjoitti:
Se on Vanhasta Testamentista nää kunniamurha-asiat. Koraani ei niistä puhu:
3. Moos. 21:9 Jos papin tytär häpäisee itsensä haureudella, niin hän häpäisee isänsä; hänet poltettakoon tulessa.
5.Moos 22:20 Mutta jos syytös on tosi, jos tytössä ei tavattu neitsyyden merkkiä,
22:21 silloin vietäköön tyttö isänsä talon ovelle, ja kaupungin miehet kivittäkööt hänet kuoliaaksi, koska hän teki häpeällisen teon Israelissa, harjoittaen haureutta isänsä kodissa. Poista paha keskuudestasi.ja vielä islamissa oleva sisäinen terrorismi, joka kohdistuu omiin heikompiin, osoittaa, että siellä on jotain pahasti pielessä.
Luin jokin aika sitten jutun, jossa palestiinalaiset vanhemmat myivät 12-ja 13-vuotiaat tyttärensä 23-ja 25-vuotiaille miehille.
Hinta oli 2700 Jordanian dinaaria eli alle 2900 euroa.
Miehet oli pidätetty syytettynä alaikäisten raiskauksesta.
Juttu kertoi, että miesten äiti piti ko. lasten
myyntiä/ naittamista heillä hyväksyttynä käytäntönä.
Jos nuo miehet pidätettiin alaikäisten raiskauksesta, onko se sinun mielestäsi rasistista suhtautumista "vääräuskoisiin," koska
heillä alaikäisten järjestetyt avioliitot on yleisesti hyväksytty käytäntö.
>>> Rasistinen suhtautuminen vääräuskoisiin. lopettaisivat jo! kirjoitti:
Se syy miksi muslimit ja islamistit tulevat esim. meille Suomeen, on Israelin ja USA:n harjoittama sotapolitiikka, millä he ajavat nämä ihmiset pois omista maistaan ja kodeistaan tänne meidän sosiaalihuoltomme ja pakolaiskeskustemme iloksi.
Ranskan muslimit pääosin on pohjois-afrikasta joka ei ole Israelin vieressä ja sinne ei ole Yhdysvallat hyökännyt.
Saksan taas pääosin turkkilaisia.Turkki hyvää pataa Usa:n kanssa.Tulleet Saksaan kuka metallihommiin kuka kebabin paistajaksi.
Britannian muslimit taas pääosin Pakistan-Bangladesh-Intia akselilta ei ole lähelläkään Israelia.
Hollannin pääosin turkkilaisia ja marokkolaisia.
Ai mutta meninkö ohi asian tämähän käsitteli Suomea?
Aika pieni osa kuitenkin maamme asukkaista on palestiinasta.
Somaleja, turkkilaisia ja muita on enemmän.
Irakilaisten tuloon ehkä sotapolitiikka voi vaikuttaa mutta niitä tuli jo Saddamin kaudella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455200Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1261670Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151579Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511530- 141255
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41200No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol22108081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171047Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771008Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60847