EI VEROJA, EI ALVEJA...MITEN

JUUPAS EIPÄS

PERUSTAT YRITYKSEN ULKOMAILLE SIIS EU:N ULKOPUOLELLE.SIVU KONTTORI SUOMEEN JA PALKAN MAKSAA ULKOMAALAINEN YHTIÖ. OLET SIIS VAIN VÄLITTÄJÄNÄ SUOMESSA / EDUSTAJANA SUOMESSA. MAKSAT VEROT OMASTA PALKASTASI JOS SUOMESSA ASUT JA SIINÄ KAIKKI. NO EI MIKÄÄN TAI MITÄÄN OFFSHORE YHTIÖITÄ, NE ON MENNYTTÄ AIKAA.

KUTEN TOSSA JO HIUKKA YHTEEN PAIKKAAN KIRJOITIN NIIN. VIRALLISESTI ASUN SUOMESSA SIIS KIRJOILLA. ASUN MUUTOIN ESPANJASSA ( EN AURINKORANNIKOLLA MISSÄ KAIKKI SUOMALAISET ) MULLA FIRMA ETELÄ-AMERIKASSA JA TEEN KAUPPAANETISSÄ YMPÄRI MAAILMAA. VEROJA EN MAKSA MIHINKÄÄN KUN EI TARVITSE. TOSIN NS VERON 20 EUR KK MAKSAN MAAHAN MISSÄ YRITYKSENI ON REKISTERISSÄ.

Tsekkaa toi ja lue niinkuin AJATUKSELLA !!!!
www.sab-pankki.w2.fi

4

995

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joten laiva uppos

muuten asiallista, mut toi @hotmail.com kruunaa koko stoorin.. ihan kuin jotkut viihdelinjat..

• adajkdhk

kenen tollon luulet noin tökeröön juttuun lankeavan?? - no jos joku lankeaa, niin turha tulla jälkeenpäin tänne itkemään, että yhyyy kun huijasivat....

• ,.-..,-

Eli käytät suomalaisia verorahoilla ylläpidettäviä palveluja jne, mutta et itse osallistu niiden rahoittamiseen. Kiitos sinulle siitä.

• Eisaatana

Kyllä vaikuttaa niin epäluotettavalta palvelulta kuin olla ja osaa. Vielä seiskan mainoksenkin heittäneet ikäänkuin kruunaamaan pisteen iin päälle. Palvelussa on kielioppi- ja yhdyssana virheitä enemmän kuin ala-asteella sallitaan. Ja salasana/valtakirja vielä pitäisi lähettää. Ei helvetti! Olkaahan varovaisia tälläisien palveluiden kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4466
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3313
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1143
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1086
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1054
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe