PERUSTAT YRITYKSEN ULKOMAILLE SIIS EU:N ULKOPUOLELLE.SIVU KONTTORI SUOMEEN JA PALKAN MAKSAA ULKOMAALAINEN YHTIÖ. OLET SIIS VAIN VÄLITTÄJÄNÄ SUOMESSA / EDUSTAJANA SUOMESSA. MAKSAT VEROT OMASTA PALKASTASI JOS SUOMESSA ASUT JA SIINÄ KAIKKI. NO EI MIKÄÄN TAI MITÄÄN OFFSHORE YHTIÖITÄ, NE ON MENNYTTÄ AIKAA.
KUTEN TOSSA JO HIUKKA YHTEEN PAIKKAAN KIRJOITIN NIIN. VIRALLISESTI ASUN SUOMESSA SIIS KIRJOILLA. ASUN MUUTOIN ESPANJASSA ( EN AURINKORANNIKOLLA MISSÄ KAIKKI SUOMALAISET ) MULLA FIRMA ETELÄ-AMERIKASSA JA TEEN KAUPPAANETISSÄ YMPÄRI MAAILMAA. VEROJA EN MAKSA MIHINKÄÄN KUN EI TARVITSE. TOSIN NS VERON 20 EUR KK MAKSAN MAAHAN MISSÄ YRITYKSENI ON REKISTERISSÄ.
Tsekkaa toi ja lue niinkuin AJATUKSELLA !!!!
www.sab-pankki.w2.fi
EI VEROJA, EI ALVEJA...MITEN
4
995
Vastaukset
- joten laiva uppos
muuten asiallista, mut toi @hotmail.com kruunaa koko stoorin.. ihan kuin jotkut viihdelinjat..
- adajkdhk
kenen tollon luulet noin tökeröön juttuun lankeavan?? - no jos joku lankeaa, niin turha tulla jälkeenpäin tänne itkemään, että yhyyy kun huijasivat....
- ,.-..,-
Eli käytät suomalaisia verorahoilla ylläpidettäviä palveluja jne, mutta et itse osallistu niiden rahoittamiseen. Kiitos sinulle siitä.
- Eisaatana
Kyllä vaikuttaa niin epäluotettavalta palvelulta kuin olla ja osaa. Vielä seiskan mainoksenkin heittäneet ikäänkuin kruunaamaan pisteen iin päälle. Palvelussa on kielioppi- ja yhdyssana virheitä enemmän kuin ala-asteella sallitaan. Ja salasana/valtakirja vielä pitäisi lähettää. Ei helvetti! Olkaahan varovaisia tälläisien palveluiden kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872