Näin laman ollessa päällä olen huolestuneena pohtinut miten turvaamme afrikkalaisten maahanmuuttajien pysymisen ja jatkuvan lisä tuonnin suomeen.
Hallituksen olisi ryhdyttävä pikaisiin toimiin että afroperäinen kansallisaartemme nuo ihanat uussuomalaiset ei joutuisi karsimään laman vaikutuksista esim. taloudellisesti, olisi toivottavaa osoittaa heille jonkinlainen tukipaketti vaikka vain rahan muodossa, 1000 euroa lisää kuussa jokaiselle aikuiselle voisi olla hyvä alku. Uskoakseni afrikkalaiset ovat yhteydessä entisissä kotimaissaan oleviin sukulaisiinsa ja ystäviinsä, heiltä voisi lähteä positiivinen kuva suomesta sinne afrikkaan joka houkuttelisi uusia maahanmuuttajia tänne.
Parasta mainosta olisi mikäli lennättäisimme afrikkalaisia tänne itse katsomaan mitä yhteiskuntamme voisi heille tarjota.
Mikäli aiomme selvitä tulevasta työvoimapulasta on mamujen jatkuva katkeamaton virta pidettävä yllä, siten turvaamme hyvinvointivaltiomme jatkuvuuden ja tulevaisuus on kestävällä pohjalla.
Kestävästä kehityksestä
muutama sana
1
72
Vastaukset
- todesta esim...
Astrid Thors. Älä hyvä ihminen viljele sitä, ruosinkieliset eivät ymmärrä!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872