elikkäs siis minä niin kummastelen tuota että maitotuetteistako finnejä? voiko se pitää paikkaansa, ilmeisesti voi, mutta onko se kuinka todennäköistä... rakastan jogurtteja ja maitoa esimerkiksi muroissa yms. miten voin jättää ne pois ? en mitenkään. maitoa tulee juotua tai syötyä väkisinkin jossain muodossa...
ja kun se on kuitenkin välttämätöntä muun terveyden kanssa.?
syön elivo-kaunisiho kapseleita? ne tuntuvat ihan auttavan, mutta sisältääkö nekin muka jotain maitojuttua?
maidosta maidosta maidosta...
8
710
Vastaukset
- roan syönyt
voithan koittaa jättää ne maitotuotteet vaikka 2vkoks pois ja katsoa vaikuttaako.
- jagheterrrrrr...
joo kyllä voisin kokeilla. lueskelin aijjemipia keskusteluja maidosta. päätämpä sis kokeilla. mutta se vain vielä mietityttää että saako maitoa saada OLLENKAAN. esimerkiksi jos joku perunamuussi on tehny maitoon, yms. pitääkö ollan IHAN tyystin maidottomalla linjalla vaiko olla juomatta puhdasta maitoa,jogurtteja,ymsyms:)
- *¤*
jagheterrrrrr... kirjoitti:
joo kyllä voisin kokeilla. lueskelin aijjemipia keskusteluja maidosta. päätämpä sis kokeilla. mutta se vain vielä mietityttää että saako maitoa saada OLLENKAAN. esimerkiksi jos joku perunamuussi on tehny maitoon, yms. pitääkö ollan IHAN tyystin maidottomalla linjalla vaiko olla juomatta puhdasta maitoa,jogurtteja,ymsyms:)
et maitoa on tosi monissa ruuissa, ite oon sitä mieltä et ei se haittaa jos syö jotain mis on vähän maitoa mut jättäisin maidon juonnin ja jogurttien (ja muiden juttujen mis on paljon maitoa ) esim just pariks viikoks ja jos näkyy parannusta niin ehkä jopa pidemmäks aikaa.
huom Jopa voi ja margariini on tehty maidosta.. mä oon käyttäny becelin kasvisrasvalevitteitä missä oon vaan kasvisrasvoja.
Mutta niin ei välttämättä kannata jättää ihan kaikkea sellasta syömättä missä nyt saattais olla hieman maitoa =) mutta jos siihen pystyy ja haluaa niin tietenki voi. - roan syönyt
*¤* kirjoitti:
et maitoa on tosi monissa ruuissa, ite oon sitä mieltä et ei se haittaa jos syö jotain mis on vähän maitoa mut jättäisin maidon juonnin ja jogurttien (ja muiden juttujen mis on paljon maitoa ) esim just pariks viikoks ja jos näkyy parannusta niin ehkä jopa pidemmäks aikaa.
huom Jopa voi ja margariini on tehty maidosta.. mä oon käyttäny becelin kasvisrasvalevitteitä missä oon vaan kasvisrasvoja.
Mutta niin ei välttämättä kannata jättää ihan kaikkea sellasta syömättä missä nyt saattais olla hieman maitoa =) mutta jos siihen pystyy ja haluaa niin tietenki voi.onks sulla sit auttanut tuo maidoton ruokavalio? Itse jätin maidon pois vhh:n aikana aluksi vähäks aikaa ja sit otin takaisin, iho kyl parani alussa mut en kyl osaa sanoa johtuiko maidosta, aion nyt itsekin jättää maito pois pidemmäksi aikaa, ja meinaan kyl jättää ihan kaikki missä on maitoa, ei sitä lopulta ole niin paljon ruokia maitotuotteiden lisäksi mihin sitä on lisätty, paljon helpompi siis noudattaa tota kuin vhh:ta...
- *¤*
roan syönyt kirjoitti:
onks sulla sit auttanut tuo maidoton ruokavalio? Itse jätin maidon pois vhh:n aikana aluksi vähäks aikaa ja sit otin takaisin, iho kyl parani alussa mut en kyl osaa sanoa johtuiko maidosta, aion nyt itsekin jättää maito pois pidemmäksi aikaa, ja meinaan kyl jättää ihan kaikki missä on maitoa, ei sitä lopulta ole niin paljon ruokia maitotuotteiden lisäksi mihin sitä on lisätty, paljon helpompi siis noudattaa tota kuin vhh:ta...
kyllä mulla selvästi iho parani sen jälkeen kun olin jättäny maitotuotteet pois.. nykyään en oo enää ihan niin tarkka sen maidon suhteen mut yleensä jos huomaan et alkaa taas tulemaan finnejä ni jätän maidon pois taas muutamaks päiväks kokonaan ja iho rauhottuu taas entiselleen.. eli voisin kyllä sanoa että omalla kohdalla maito aiheuttaa niitä finnejä
- roan syönyt
*¤* kirjoitti:
kyllä mulla selvästi iho parani sen jälkeen kun olin jättäny maitotuotteet pois.. nykyään en oo enää ihan niin tarkka sen maidon suhteen mut yleensä jos huomaan et alkaa taas tulemaan finnejä ni jätän maidon pois taas muutamaks päiväks kokonaan ja iho rauhottuu taas entiselleen.. eli voisin kyllä sanoa että omalla kohdalla maito aiheuttaa niitä finnejä
paraneeko sulla iho kokonaan vaan finnit vaan vähenee? Meinaan et jos vaan vähän auttaa niin kannattaako ees jättää maitoa pois, mutta jos tosiaan paranee nii sit on ihan kokeilemisen arvoinen juttu. Kauan oot sit ollu ilman maitoa?
- mmmmv
Maito ei ole missään määrin välttämättömyys aikuisen elimistölle. Kalsiumia saa muualtakin, kunhan viitsii syödä monipuolisesti ja terveellisesti.
Missään muualla maailmassa ei litkitä maitoa niinkuin meillä täällä ja silti osteoporoosit ja muut jyllää...
Kokeile huviksesi jonkin aikaa. Jos tuntuu ettei auta niin aina voit palata maitotuotteisiin.
Maitotuotteita on korvaamaan kaurasta ja soijasta valmistetut jogurtit ja juomat, joihin kyllä tottuu alkuhämmennyksen jälkeen. ... en näe mitään eroa niiltä ajoilta kuin join ja söin paljon maitotuotteita ja nyt kun en juo tai syö paljon mitään maitoa sisältävää. Otin pois maidon ostoslistaltani n. 3kk sitten.
Saadaaksesi parhaimmat tulokset sinun pitäisi tehdä ehkä enemmän muutoksia ruokavaliollesi kuin vain maidon poisjättäminen. Maidon ja maitotuotteiden poisjättäminen eivät edes varmuudella tee yhtään mitään ihollesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.182592Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162091931Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu591649Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021531Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno491456Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2021313- 961226
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.1521127Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks171025Rääkyvä nainen
Varokaa perintö metsiään varjelevaa puolialastonta Etelän naista,häätää huutaen autoilijoita ja marjastajia pois yleisil13907