Kirsi/Kipsu jne...?

M.H.

Oletko täällä?
Näytti jo hetken lupaavalta,mutta ei kuitenkaan tärpännyt!.
Muistat varmaan kun katseemme törmäsivät ensimmäistä kertaa linja-autossa,sen jäkeen se olikin menoa eikä meininkiä.
Olis kiva nähdä/tavata sut!.
Olen se mies itäsuomesta.
Toivottavasti toi nimimerkki kertoo sulle sen.

20

967

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ähäkutti...

Joo, ja me kaikki kyl tiedetään, et taas se sama paskan jauhaja ja ruikuttaja, eli MIKAJNS tääl elää menneisyydessään, kun ei muuta osaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• selvinäkijä

no päästiinhän sitä taas asiaan ku kesken kasvuiset just koulusta kotiin päässeet selvinnäkij'ät ovat taas kerran äänessä!!!!!!!!!!!!!!!!.

• Täs vartoon.....
        selvinäkijä kirjoitti:

no päästiinhän sitä taas asiaan ku kesken kasvuiset just koulusta kotiin päässeet selvinnäkij'ät ovat taas kerran äänessä!!!!!!!!!!!!!!!!.

Jotta hakisit hirttoköyden käteesi, kun et voi lopettaa tosiaankaan, kauan sitten menettämäsi naisen jallittamista....kun kyseisen naisen tuttavat, eikä sukulaiset kerro sinulle mulkvistille Kipasta mitään tietoja, voit mennä katsomaan mitä mahtaa näkyä peilistä...syy saattaapi löytyä sieltä, koska olet levitellyt kyseisen naisen henkilökohtaisia asioita esim. täällä netissä....Hankkiudu hoitoon!

• OLLA SELVÄNNÄKIJÄ
        selvinäkijä kirjoitti:

Ei tarvitse olla edes selvännäkijä, kun kaikki tietää kuka siellä taas alkaa tuon saman Kipan jahtaamisen. Et taida olla näissä maailmoissa tai sitten vaan haluat ärsyttää...siinä kyllä oletkin onnistunut.

• Selvinäkijä
        OLLA SELVÄNNÄKIJÄ kirjoitti:

Ei tarvitse olla edes selvännäkijä, kun kaikki tietää kuka siellä taas alkaa tuon saman Kipan jahtaamisen. Et taida olla näissä maailmoissa tai sitten vaan haluat ärsyttää...siinä kyllä oletkin onnistunut.

Onks tää palsta tarkoitettu sit teidän laisille hörhöille,jotka eivät etsi ketään vaan vittuilevat aikansa kuluksi toisten etsintöihin.
        Eikö se kuitenkin liene jokaisen oma asiansa ettiä vaikka päivittäin/vuosittain kyseistä henkilöä.
        Eipä taida teidänkään päässä paljon olla mitään,ne vähäsetkin purut taitavat olla jo aika kosteet!!!!.
        Hankkikaa elämä,olen huomannut joilla sitä ei todellakaan ole purkavat patoutuneet ajatuksensa täällä vain ärsyttämällä muita!.
        Täällähän ne piilo vittuilijat yleensä on!!!!!!!!.

• Laitas vielä

OMA KUVASI tänne,se kai vielä puuttuu-kun me jo ollaan paljon muuta textiä nähty?! Jos se vaikka tärppäisi? Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa..? Vaikka...ethän kumminkaan laittais,vaan jonkun muun,kun et kehtaa..? Vaikka,paljon jo olet kyllä kehdannutkin... :(

• M.H.

Näitä typeryksiä tuntuu olevan kuin sieniä sateella!
        Ootko säkin samaa kastia kuin muut piilo vittuilijat jolla ei itellään oo muuta kuin vahtia toisten kirjoituksia ja vituilla vaan kiltisti sieltä piilosta koti koneelta ku ei sit muuhun kykene!!
        Äitin pikku vellihousuja ja nilkkejä "kaikki"!.
        On täällä asiallistakin väkeä mutta aina joku typerys eksyy joukkoon,kun taitaa olla se pätemisen tarve.Toisaalta miksikäs niitä ei täällä olis ku onhan niitä naapureissakin niitä häiriintyneitä häiriköitä!!!!!!!:::

• äläs nyt
        M.H. kirjoitti:

Näitä typeryksiä tuntuu olevan kuin sieniä sateella!
        Ootko säkin samaa kastia kuin muut piilo vittuilijat jolla ei itellään oo muuta kuin vahtia toisten kirjoituksia ja vituilla vaan kiltisti sieltä piilosta koti koneelta ku ei sit muuhun kykene!!
        Äitin pikku vellihousuja ja nilkkejä "kaikki"!.
        On täällä asiallistakin väkeä mutta aina joku typerys eksyy joukkoon,kun taitaa olla se pätemisen tarve.Toisaalta miksikäs niitä ei täällä olis ku onhan niitä naapureissakin niitä häiriintyneitä häiriköitä!!!!!!!:::

HERMOSTU! Sehän oli vain y k s i ehdotus..?! Miten sinä noin kuumana käyt jos jonkin kommentin laittaa..? En mä ihan totta ole ihan huvikseni mikään "vittuilija" kuten esitit..On tässä tätä aikaa selailla välillä,vaikka en paljon enää jaksa... Ihan just näiden typeryyksien takia! Olen vaan todennut,että toivotonta on sinun hakusi..ja myös oma käytöksesi. Kärkkäästi haukut muita,mutta et huomaa omaa törkeän agressiivista asennettasi? Se jo kertoo paljon sinusta. Muiden pitäs mielestäsi hankkia elämä,eikä kytätä ym. - Sinun se ELÄMÄ pitäs hankkia ja äkkiä..Sä olet kuin "grammari",joka on jäänyt siihen yhteen kohtaan kelaamaan. Sille kaikelle on SELVÄ SYY miks ei SITÄ OIKEAA VASTAUSTA tule ja löydy!

• M.H.
        äläs nyt kirjoitti:

HERMOSTU! Sehän oli vain y k s i ehdotus..?! Miten sinä noin kuumana käyt jos jonkin kommentin laittaa..? En mä ihan totta ole ihan huvikseni mikään "vittuilija" kuten esitit..On tässä tätä aikaa selailla välillä,vaikka en paljon enää jaksa... Ihan just näiden typeryyksien takia! Olen vaan todennut,että toivotonta on sinun hakusi..ja myös oma käytöksesi. Kärkkäästi haukut muita,mutta et huomaa omaa törkeän agressiivista asennettasi? Se jo kertoo paljon sinusta. Muiden pitäs mielestäsi hankkia elämä,eikä kytätä ym. - Sinun se ELÄMÄ pitäs hankkia ja äkkiä..Sä olet kuin "grammari",joka on jäänyt siihen yhteen kohtaan kelaamaan. Sille kaikelle on SELVÄ SYY miks ei SITÄ OIKEAA VASTAUSTA tule ja löydy!

Minäkö se vittuilija olenkin?
        Onko se mun vika jos nää sivut liikkuvat koko ajan eteen päin?
        Jos todellakin joku sattuu joku päivä lukee tään haun nii tuskin se ensimmäistä tai toista sivua pidemmälle selaa,nii eikö se ole sit oikein päivittää hakuaan?.
        Olen kyllä pistänyt merkille että turhaahan tämä taitaa olla.
        Liekkö monikaan loppujen lopuksi löytänyt etsimänsä?!.

• nyt mä
        M.H. kirjoitti:

Minäkö se vittuilija olenkin?
        Onko se mun vika jos nää sivut liikkuvat koko ajan eteen päin?
        Jos todellakin joku sattuu joku päivä lukee tään haun nii tuskin se ensimmäistä tai toista sivua pidemmälle selaa,nii eikö se ole sit oikein päivittää hakuaan?.
        Olen kyllä pistänyt merkille että turhaahan tämä taitaa olla.
        Liekkö monikaan loppujen lopuksi löytänyt etsimänsä?!.

kyllä tunnustan syyllistyneeni oikein "kyttäykseen".. Jäin odottamaan jo, tulisko yhtään säyseänpää palautetta-ja ihan vähän kai jo hiilloksen puolella,ainakin hetkeks? Ajattelin tuossa omaa,jo vuosien takaista kokemusta vähän vastaavanlaisesta riippuvuudesta,joka kohdistui itseeni. Kohtasin ja ihastuttiin. Jossain vaiheessa ymmärsin että on paras haihtua ja jättää pölyämään kantapäiden taakse.. Ei ollut aivan helppo juttu-kummallekaan! Niin "läheisriippuvaista"ihmistä piiloon oli lähes mahdoton kadota!! Se oli varmasti tuskallista hänelle mutta myös helvetillistä minulle,usko pois! En koko sitä skaalaa ala täällä sepustella,mutta sitkeästi kärsittynä-se on ohi nyt.Vaikka luulin että minun vielä pitäs muuttaa kaikki elämässäni.Pois maasta,nimeni ym.Ihmettelin,pitääkö mun koko elämäni nyt väistellä sitä totuutta,ettei me kaksi kuuluta ja sovita yhteen,vaikka niin luultiin-ja vain sen takia,että toinen nyt vaan sairaasti päätti pitää kiinni mahdottomasta? Kuolemako tämän vasta katkaisisi.. Ei ihan,mutta aika traagisesti kyllä... Hän joutui hoitoon,ja nyt ei enää muista kai omastakaan elämästään mitään eräiden yritystensä vuoksi! En vertaile,ja yritä sivuuttaa sinun storyasi enkä kerjätä myötätuntoa keneltäkään-tämä oli vain yksi kappale eräästä tosiasiasta.. Ilman ystäviäni ja sukulaisiani en olisi selvinnyt pakoon,sillä minun oli pakko päästä pois siitä henkisestä paineesta,joka ei todellakaan ollut mitään rakkautta ja todellista kaipausta häneltä!! Käännä sinäkin katseesi jo muualle ja ymmärrä,vaikka HÄN löytyisikin,se tuskin olisi enää sen arvoista? Huomaisit kenties,että elämä meni hukkaan vain turhaan.. Kuulostaa kauhean nyyhkyltä,mutta näin se on..Liian kauan on aikaa vaan kulunut.. En enää kyttää täällä kauan itsekään,enkä ainakaan kommentoi,Toivon että otat itseäs niskasta ja löydät jotain muuta?

• M.H.
        nyt mä kirjoitti:

kyllä tunnustan syyllistyneeni oikein "kyttäykseen".. Jäin odottamaan jo, tulisko yhtään säyseänpää palautetta-ja ihan vähän kai jo hiilloksen puolella,ainakin hetkeks? Ajattelin tuossa omaa,jo vuosien takaista kokemusta vähän vastaavanlaisesta riippuvuudesta,joka kohdistui itseeni. Kohtasin ja ihastuttiin. Jossain vaiheessa ymmärsin että on paras haihtua ja jättää pölyämään kantapäiden taakse.. Ei ollut aivan helppo juttu-kummallekaan! Niin "läheisriippuvaista"ihmistä piiloon oli lähes mahdoton kadota!! Se oli varmasti tuskallista hänelle mutta myös helvetillistä minulle,usko pois! En koko sitä skaalaa ala täällä sepustella,mutta sitkeästi kärsittynä-se on ohi nyt.Vaikka luulin että minun vielä pitäs muuttaa kaikki elämässäni.Pois maasta,nimeni ym.Ihmettelin,pitääkö mun koko elämäni nyt väistellä sitä totuutta,ettei me kaksi kuuluta ja sovita yhteen,vaikka niin luultiin-ja vain sen takia,että toinen nyt vaan sairaasti päätti pitää kiinni mahdottomasta? Kuolemako tämän vasta katkaisisi.. Ei ihan,mutta aika traagisesti kyllä... Hän joutui hoitoon,ja nyt ei enää muista kai omastakaan elämästään mitään eräiden yritystensä vuoksi! En vertaile,ja yritä sivuuttaa sinun storyasi enkä kerjätä myötätuntoa keneltäkään-tämä oli vain yksi kappale eräästä tosiasiasta.. Ilman ystäviäni ja sukulaisiani en olisi selvinnyt pakoon,sillä minun oli pakko päästä pois siitä henkisestä paineesta,joka ei todellakaan ollut mitään rakkautta ja todellista kaipausta häneltä!! Käännä sinäkin katseesi jo muualle ja ymmärrä,vaikka HÄN löytyisikin,se tuskin olisi enää sen arvoista? Huomaisit kenties,että elämä meni hukkaan vain turhaan.. Kuulostaa kauhean nyyhkyltä,mutta näin se on..Liian kauan on aikaa vaan kulunut.. En enää kyttää täällä kauan itsekään,enkä ainakaan kommentoi,Toivon että otat itseäs niskasta ja löydät jotain muuta?

En mä mitään rakkautta halaja,vain ystävyyttä.
        Tiedän että hän on muuttunut ja tuskin ainakaan parempaan suuntaan!
        Hän se roikkui minussa välittämättä mitä se aiheutti minulle!!.
        Minä olin todellakin onnettomuudessa ja sen takia rupesin etsimään häntä vain kuullakseni hänestä jotain!!!.
        Hän on kaikesta huolimatta minulle vieläkin Rakas jonka ystävyyttä halajan.

• No onpas outoa..
        M.H. kirjoitti:

En mä mitään rakkautta halaja,vain ystävyyttä.
        Tiedän että hän on muuttunut ja tuskin ainakaan parempaan suuntaan!
        Hän se roikkui minussa välittämättä mitä se aiheutti minulle!!.
        Minä olin todellakin onnettomuudessa ja sen takia rupesin etsimään häntä vain kuullakseni hänestä jotain!!!.
        Hän on kaikesta huolimatta minulle vieläkin Rakas jonka ystävyyttä halajan.

Todellakin outoa...väität haluavasi muka pelkkää ystäävyyttä????? Miksi sitten olet täällä kuukausia haukkunut Kipan moneenkin kertaan, ja levitellyt siitä, mitä ihmeellisepimiä tarinoita, Hei HALOO!!!!
        Kukaan ei ole niin idiootti, et sulle mitään tietoja antaa Kipasta, tai saati et Kipa ettaa suhun pösilöön mitään yhteyttä!!! Olet tosiaankin sairas yksilö!!!

• M.H.
        No onpas outoa.. kirjoitti:

Todellakin outoa...väität haluavasi muka pelkkää ystäävyyttä????? Miksi sitten olet täällä kuukausia haukkunut Kipan moneenkin kertaan, ja levitellyt siitä, mitä ihmeellisepimiä tarinoita, Hei HALOO!!!!
        Kukaan ei ole niin idiootti, et sulle mitään tietoja antaa Kipasta, tai saati et Kipa ettaa suhun pösilöön mitään yhteyttä!!! Olet tosiaankin sairas yksilö!!!

mikään ei ole kuitenkaan paskaa mitä olen julki tuionut joten pidä sä vain turpasi kiinni!!!!

• M.H.
        No onpas outoa.. kirjoitti:

TOISEKSI OLENKO MUKA HAUKKUNUT HÄNTÄ JOS OLEN VITTISITSÄ VALAISTA MUAKIN HIEMAN!!!!!!!!!!.

• Buaah...
        M.H. kirjoitti:

TOISEKSI OLENKO MUKA HAUKKUNUT HÄNTÄ JOS OLEN VITTISITSÄ VALAISTA MUAKIN HIEMAN!!!!!!!!!!.

Vitun idiootti,etkö itse muista, mitä kaikkea olet kirjoitellut tänne, kaikkien luettavaksi? MIETI!!!
        Joo, nyt me kyl ymmärretään toisalta sua, ja sun tapaturmaasi, mitä kaikkea se saikaan aikaan.....

• M.H.
        Buaah... kirjoitti:

Vitun idiootti,etkö itse muista, mitä kaikkea olet kirjoitellut tänne, kaikkien luettavaksi? MIETI!!!
        Joo, nyt me kyl ymmärretään toisalta sua, ja sun tapaturmaasi, mitä kaikkea se saikaan aikaan.....

NIIN ETTÄ KUKAHAN SE ON SE ALOITTAJA IDIOOTTI MUUTEN?
        MINÄKÖ SE ALOIN VITTUILEE TÄÄLLÄ!!!??!!!
        NII JA VARMASTI EN OLE HÄNTÄ HAUKKUNUT MUTTA OLEN KYLLÄ SANONUT MITÄ HÄN JOSKUS MUINOIN ON TEHNYT JA EI SE OLE YKSITYIS ASIA JOKA KOSKEE AINAKIN MUAKIN ERI ASIA JOS SE KOSKISI VAIN KIRSIÄ,ETTÄ HALOO!!!!.

• Kyllästynyt tähän tyyppiin
        M.H. kirjoitti:

NIIN ETTÄ KUKAHAN SE ON SE ALOITTAJA IDIOOTTI MUUTEN?
        MINÄKÖ SE ALOIN VITTUILEE TÄÄLLÄ!!!??!!!
        NII JA VARMASTI EN OLE HÄNTÄ HAUKKUNUT MUTTA OLEN KYLLÄ SANONUT MITÄ HÄN JOSKUS MUINOIN ON TEHNYT JA EI SE OLE YKSITYIS ASIA JOKA KOSKEE AINAKIN MUAKIN ERI ASIA JOS SE KOSKISI VAIN KIRSIÄ,ETTÄ HALOO!!!!.

ÄLÄ IHMETTELE, KUN NAINEN EI VASTAA!
        SILLÄ TÄYS PERSEREIKÄ OLET!

• M.H.
        Kyllästynyt tähän tyyppiin kirjoitti:

ILMANKOS HAISET TÄNNE ASTI,ETKÖ PYYHI JA HUOLEHDI HYGIENIASTASI?
        TAIDAT OLLA TOSI PERVO!!
        PAHEMMAN LUOKAN KYTTÄÄJÄLTÄ VAIKUTAT!!!!
        SULLA SIT EI OO YHTÄÄN YSTÄVÄÄ KUN SUN AIKAS MENEE TÄÄLLÄ!!!!
        ON SE SURKU,MUT MINKÄS SILLE MAHTAA JOS EI OO KETÄÄN KOTONA YLÄKERRASSA!!!!!!!!!.

• silleen...
        Kyllästynyt tähän tyyppiin kirjoitti:

KUTEN KAIKKI NÄEMME; Niin tai näin,solvaukset puolin ja toisin vaan kiihtyy ja mitä siitä kukaan hyötyy? Muutakuin saa purkaa agressioitaan.. Täällä on todettu,ettei ihme kun ei etsintäkuulutus tehoa,näistä texteistäkin johtuen... Mites ois: Jos me täällä kävijät,loikattas vaan kertakaikkiaan mekin tämän etsijä-henkilön kohdalla,ja jätettäs se ihan omaan arvoonsa? Vaikka miten ottas päähän ja kyllästyttäis.. Miksi siihen ottaa mitään kantaa,kun sillä ei kuitenkaan ole mitään merkitystä?!! Täällä on vastattu hyvällä ja pahalla,ilman vaikutusta! Mikä ihmeen hinku ihmisillä on heittää kaikki härskimmät kirosanansa tänne -kummankaan osapuolen? Voitais itse osoittaa olevamme edes vähän fiksumpia? Sopiiko?

• Kokeilija luonne
        silleen... kirjoitti:

KUTEN KAIKKI NÄEMME; Niin tai näin,solvaukset puolin ja toisin vaan kiihtyy ja mitä siitä kukaan hyötyy? Muutakuin saa purkaa agressioitaan.. Täällä on todettu,ettei ihme kun ei etsintäkuulutus tehoa,näistä texteistäkin johtuen... Mites ois: Jos me täällä kävijät,loikattas vaan kertakaikkiaan mekin tämän etsijä-henkilön kohdalla,ja jätettäs se ihan omaan arvoonsa? Vaikka miten ottas päähän ja kyllästyttäis.. Miksi siihen ottaa mitään kantaa,kun sillä ei kuitenkaan ole mitään merkitystä?!! Täällä on vastattu hyvällä ja pahalla,ilman vaikutusta! Mikä ihmeen hinku ihmisillä on heittää kaikki härskimmät kirosanansa tänne -kummankaan osapuolen? Voitais itse osoittaa olevamme edes vähän fiksumpia? Sopiiko?

Mukavaa ärsyttää tota Mikaa, kun sieltä se miehen todellinen luonne aina vaan paljastuu.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5200
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      126
      1670
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1579
    4. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      51
      1530
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1255
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1200
    7. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      22
      1080
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1047
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1008
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      847
    Aihe