"hannes" varmaan tyytyväinen kun

ulkona sarjasta.

ties mitä roolia sillekin olis sovitettu.

6

776

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hanneksesta

olisi tehty homo ja sarjamurhaaja! Hannes oli ainoa henkilö sarjassa, joka oli aito. Onneksi hän todellakin pääsi sarjasta pois!

• Hannes ollut

se, joka jäi lopulta asumaan Arvolaan sinne Hyrynsalmelle? Voin hyvin kuvitella, että hän elää siellä onnellisena nuoren poroisännän vakituisena miesystävävänä.
        Sen sijaan lienee sanomattakin selvää, että hän on onnellinen, koska ei ole enää naimisissa Kaarinin kanssa. Kaarinhan on ajautumassa jonkinlaisen rikollisjengin johtajattareksi, ja hän on varmasti vielä monta kertaa oikeudessa sekä vakuutusrikoksista, rahanpesusta että kiristyksestä.

• Hannes eli Risto Autio

on ollut käsikirjoittamassa kotikatu-sarjaa jäätyään pois Hanneksen roolista.

• aution käsialaa?

Ei kyllä oikein vaikuta siltä. Muuten, Hanneshan oli ollut myös vankilassa, pahoinpitelystä muistaakseni. Tää Vanha bensis oli alunperin hanneksen idea ja karin oli autokorjaaja. tämä vain uusille katselijoille tiedoksi. Minusta karin voisi jatkaa sitä taksikuskin hommaa ja sitten voisi tulla vaikka ryöstetyksi tai jos haluaa lopettaa niin tapetuksi.

• käsikirjoittajien
        aution käsialaa? kirjoitti:

Ei kyllä oikein vaikuta siltä. Muuten, Hanneshan oli ollut myös vankilassa, pahoinpitelystä muistaakseni. Tää Vanha bensis oli alunperin hanneksen idea ja karin oli autokorjaaja. tämä vain uusille katselijoille tiedoksi. Minusta karin voisi jatkaa sitä taksikuskin hommaa ja sitten voisi tulla vaikka ryöstetyksi tai jos haluaa lopettaa niin tapetuksi.

joukossa. Eiköhän ne juonenkäänteet sovita yhdessä käsikirjoittajien kanssa, jos heitä on useampi.

• R Autio
        käsikirjoittajien kirjoitti:

joukossa. Eiköhän ne juonenkäänteet sovita yhdessä käsikirjoittajien kanssa, jos heitä on useampi.

ole kansanedustaja ja siksi pois kuvioista? Eikä varmaankaan palaa sarjaan. Ehkä, jos tippuu seuraavissa vaaleissa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1320
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      853
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73