vastaa jo
Maarit
17
1475
Vastaukset
- yksi Maariteista
Mistäpäin Suomenmaata?Millainen nainen?Kerro....
- Eräs Maarit
Niin minkälaiseen kysymykseen pitäis vastata??
Terveisin: Maarit :D- haluaisin
..vastausta. Pohjoisen tyttöjä on tämä Maarit, jota kuulutan ;)
- jo tuo
haluaisin kirjoitti:
Etkö sä nää, että sulle nauraa kaikki!
- kun...
jo tuo kirjoitti:
Etkö sä nää, että sulle nauraa kaikki!
on porukalla hauskaa :D
se parhaiten naura, joka viimeksi nauraa..
mutta vielä mä sen naisen tavoitan. ei ollut nääs yksipuolista... - auttaa
kun... kirjoitti:
on porukalla hauskaa :D
se parhaiten naura, joka viimeksi nauraa..
mutta vielä mä sen naisen tavoitan. ei ollut nääs yksipuolista...sinua! Tyhmeliini ;) Pidän sinusta niin paljon, että haluan, että löydät sen oikean!
- sinulla
auttaa kirjoitti:
sinua! Tyhmeliini ;) Pidän sinusta niin paljon, että haluan, että löydät sen oikean!
on tunteet pinnassa, etkä näe kokonaisuuksia. Se ei haittaa, ei ;), mutta mitä sun oma kulta sanoo? Haluatko vaihtaa?
- ...jahas
haluaisin kirjoitti:
Olen kyllä pohjoisesta, mutta en mä mitään teksitiviestiä ole saanu mihin pitäis vastata...Harmi :(
T:Eräs Maarit :D - onkin
...jahas kirjoitti:
Olen kyllä pohjoisesta, mutta en mä mitään teksitiviestiä ole saanu mihin pitäis vastata...Harmi :(
T:Eräs Maarit :Dlähetetty sille oikealle Maaritille.. Oulussa johonkin.. no voin laittaa mailii
- Jahas.................
onkin kirjoitti:
lähetetty sille oikealle Maaritille.. Oulussa johonkin.. no voin laittaa mailii
Laitappas...
T:Maarit Oulusta.... - osoite
Jahas................. kirjoitti:
Laitappas...
T:Maarit Oulusta....ouka..jotain?
- turhaan
odota. sanoinhan että oli kiva jutella, ei muuta. tulin katsomaan, kun uhkasit täällä kuulutella..ei kannata.
hyvää kevättä! - Pikku Maarit
pitäisi vastata,meitä Maaritteja on paljon??????????
- löytyi
jo ;).. loput Maaritit älkää vaivautuko enää. Tämmöstä Maarittia ei oo kuin yksi.. tosi upea!
- Pikku Maarit
löytyi kirjoitti:
jo ;).. loput Maaritit älkää vaivautuko enää. Tämmöstä Maarittia ei oo kuin yksi.. tosi upea!
mutta kuka etsiskeli????????
- iofelöaw
Pikku Maarit kirjoitti:
täällä on heti kaikki mallut pää märkänä odottamassa prinssiä, vaikka oma kaljamaha nukkuu sohvalla.
- nimeltä
Pikku Maarit kirjoitti:
Jykä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321423
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011114Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81908