Käykää katsomassa tanssi ja sen jälkeinen Susannan kommentti... huom! lopussa Miia "koputtaa ohimoa" --> viesti kenelle
http://www.youtube.com/watch?v=fmbLU625pP0
YouTube videoo "Pömppömahasta"
6
755
Vastaukset
- kommentti olisi
annettu laihemmalle naiselle niin kukaan ei olisi loukkaantunut.
- pitäis suunsa kiinni
Oikeasti tuo oli todella tökerösti sanottu, ihan suoraan.. sulla on vähän pömppömaha..
Turha kai sitä kommenttia on selitellä, oli tarkoitus mikä vaan.Katsois peiliin Rahkamo.Ja todellakin puhuisi vähemmän, jos ei osaa kontrolloida sanojaan.
Heh..Miia Nuuttila on kaunis nainen, sensuelli ja luulen, että monen miehen mielestä paljon seksikkäämpi kuin Rahkamo. Miiassa on säteilyä.- Kateellinen naiselliselle n...
Luuviulu, nahkaa ja luita, ilman mitään naisellisuutta (tulee mieleen Kaarina K)...
Rahkamossa ei ole mitään SEKSIKKYYTTÄ, siksi puolustautuu mollamalla kauniin ja upean NAISEN!
"Nainen on naiselle susi"
- läski mikä läski
mia on suomen vihatuin läski maha
- nyt aivan aluksi
vaikka kirjoittamaan ja tule sitten uudestaan esim. 5v kuluttua, rippikoulun jälkeen, sanailemaan viisaita...
- ihan selvästi
nyt aivan aluksi kirjoitti:
vaikka kirjoittamaan ja tule sitten uudestaan esim. 5v kuluttua, rippikoulun jälkeen, sanailemaan viisaita...
kyl tuomari näkee sellasen ällötävän läskimahan joka roikkuu kuin ihra.
mia on kyllä ällöttävä.
kiitti rahkamo kun uskalsit sanoa sen mitä koko kansa ajatteli: voi vitsi mikä pömppömaha , yök mia yök.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057