Missä viipyvät

J.Edgar

maailmanlopun ennusteet, kun CERNin hiukkaskiihdyttimen käynnistyshetki lähestyy?

Joidenkin fyysikoiden mukaanhan laite synnyttää toimiessaan mustan aukon, joka nielaisee maapallon ja lopulta koko galaksimme.

Ensimmäinen käynnistyshän epäonnistui, kun magneettien suprajohteissa ilmeni vika.

Voihan olla, että Jumala estää laitteen käynnistymisen liian aikaisin suhteessa Hänen suunnitelmaansa. :)

12

277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tehdään

sitten kun tutkijat ovat aikansa sillä leikkineet? Eikös toi lelu maksanutkin ihan hirveästi, voiko sitä käyttää johonkin hyödylliseen?

• J.Edgar

maailmankaikkeuden alkutilannetta ja siis tukitaan se toiseksi viimeinen aukko, jossa teidän Jumalanne on voinut toistaiseksi piileksiä.

Ei kai siitä värkistä suoranaista hyötyä ole laajemmin, mutta välillistä kyllä. Esimerkkinä vaikka suprajohteiden kehityksen nopeutuminen.

• pyritään...

...lisäämään ymmärrystämme maailmankaikkeudesta.

• Jotenkin ?

Ehkä tälleen Matt. 7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.

Niin tee Hänen tahto niin sulla on tulevaisuus hiukkaskiihdyttimen huolimatta ??

• sivusta seurannut

sitten ovat, joita niin kovasti kiihdytellään?

• J.Edgar

koska värkin nimi on LHC (Large Hadron Collater).

• tapahtuu...

...jatkuvasti, eli minimaalisia mustia aukkoja muodostuu ja katoaa silmänräpäyksessä avaruudesta saapuvien hiukkasten törmätessä ilmakehäämme. Eli tuskin syytä huoleen.

• J.Edgar

pelin hengen. :( Eihän tässä enää mitään jännitettävää ole.

• mielummin

valtavan leipäkoneen, siitä olis enemmin hyötyä.

• todé

sinäkin olet ollut väkertämässä sitä myllyä? :-O

Kysymys napsahti vain mieleeni, kun eräs, palstalla aikoinaan meille pöljille tiedeoppi antanut herttainen tiedehenkilö "Totuudentorvi" väitti olevansa yksi ko. väkerrystiimin jäsenistä.

• J.Edgar

Syy ei ole minun, jos poksahtaa. :)

• todé
        J.Edgar kirjoitti:

Syy ei ole minun, jos poksahtaa. :)

etten koskaan poksahda.
        Tietysti elämässä voi sattua paljon isoja ja vaikeita asioita, joiden keskellä mieleltään vahvakin voi joutua notkistamaan polvensa.
        Olen psyykkisesti vahvaa sukua, enkä tunne ketään sukulaistani, en äidin, enkä isän puolelta, joka olisi poksahtanut. Iso osa meistä on helluntailaisia, pari luterinuskovaakin mukana meiningissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5200
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      126
      1670
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1579
    4. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      51
      1530
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1255
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1200
    7. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      22
      1080
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1047
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1008
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      847
    Aihe