Katsoiko kukaan tv2

Arton Nybergin

Katsoiko kukaan Arto Nybergin vieraana oli eilen Bahai-uskontoa edustanut Toimittaja Soheila Mikkonen. Mitä mieltä olitte ohjelmasta?

2

253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan turha uskonto

Taas kerran joku seko on keksinnyt tarpeettoman uskonnon, joka ei tarjoa mitään uutta keskiverto uskovaiselle. On pitänny vaihtaa vuosiluku eri järjestelmään ja muuten luoda hihhuleille oma juttu, et pääsee pätee. Toki mielummin liittyisin tuohon buhahaa uskontoon, kun muslimiksi. Taidan silti kiltisti maksaa kirkollisveron ja saada viikottain kirkko&kaupunki lehden kotiin.

Arton ohjelmaa kattoo mieluusti, kun joku vieraista on kiinnostava, mut nyt oli hiinä ja hiinä.

Must kukin saa uskoo mihin haluu, kunhan ei siitä rupee vouhottaa, mainostaa, tyrkyttää jne. Mukavia keskusteluitakin syntyy eri uskontojen kesken, kunhan joku ei rupee fanaattisesti selittää oman uskontonsa paremmuutta. Ku me ihmiset KUOLLAAN kuitenkin, niin se mitä sitten tapahtuu jää arvoitukseski, kun ei ole kukaan tullut kertoo mitä siellä odotti ja olio valoja tai neitseitä naisia venaamassa. Sillon sitten tietää sen totuuden, ei aikasemmin... sitä ennen vain etsitään ja harhaillaan.

• Mikähän on ongelmas?

Mitähän sinä (edellisen viestin kirjoittaja) sekoilet?
        Mielestäni Soheila ei mitenkään tyrkyttänyt uskoa, hän kertoi siitä Bahaiden näkökulmasta. Tuskinpa Soheila oli kaiken lisäksi itse soittanut ylelle ja sanonut että "mä tuun nyt haastateltavaks, halusitte tai ette."

En ole itse bahai, olen kristitty, mutta minusta tuo kuulosti oikein mielenkiitoiselta uskonnolta, ja aion ottaa siitä lisää selvää.

Hienosti meni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      3998
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2881
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2302
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      834
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      746
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      740
    Aihe