huumorigallup

jos sie suat valita 4 asiasta mikä olisi se minkä ottasit? hirsitalo,ulkomaanmatka,helikopteri,vai sitten oma piha karjoineen((( mutta maanantai päivään huuhmoria ja hauskaa huuhaillaan kunnolla)

41

695

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • willivatukka

Se on tuo oma piha karjoineen:)

• Niin ajattele oma tupa oma lupa))

• impi-lempi

oman pihan karjoineen, mä niin tykkään elukoista. Tahtoo sikoja, pari, kolme kanaa, lehmiä, mutta ei hevosta ! Siitä en tykkää :O/ Enkä muuten tykkään kyllä navetan hajustakaan...hmmm...

• Musta Ritari

tietty helikopteri ja kakkosena oma piha.

• oma piha ja elukat sikoineen kaneineen ...jaa et tykkää hepoista??jaa ja ammut no johan lykkäs

• Musta Ritari kirjoitti:

tietty helikopteri ja kakkosena oma piha.

oma kopteri ja oma lupa sais pärtsäillä kopterilla ympäriinsä...

• impi-lempi
        sammakko17 kirjoitti:

oma piha ja elukat sikoineen kaneineen ...jaa et tykkää hepoista??jaa ja ammut no johan lykkäs

ja pelottavia....:O/

• impi-lempi kirjoitti:

ja pelottavia....:O/

Penskana istuin ja oleilin hepan kanssa,ihana työheppa sellainen iso ja letittettin siltä aina jouhet vai joka tappauksesssa ihanii ja on niitä shetlanninponiakkin

• Musta Ritari
        sammakko17 kirjoitti:

oma kopteri ja oma lupa sais pärtsäillä kopterilla ympäriinsä...

vois suuttua, jos niitten pihaan laskeutus. Eläimistä en tykkää, kun ne haisee.

• Musta Ritari kirjoitti:

vois suuttua, jos niitten pihaan laskeutus. Eläimistä en tykkää, kun ne haisee.

Kopteri laskeutuis pihhaan töllöttäs vaan kattoon,tottakait elukat kaikki haisoo

• hirsimökkeineen ja helikoptereineen!!!Heti mulle kaikki tänne!!! :-)

• sinä halluisit kaikki))ois se kiva hirshuvila hih ihaaanaa

• sammakko17 kirjoitti:

sinä halluisit kaikki))ois se kiva hirshuvila hih ihaaanaa

voi joskus saada paljonkin! :-)

• nooanarkki kirjoitti:

voi joskus saada paljonkin! :-)

tai vaatii niin kannattaa laittaa lottokuponki vetään jos sattus ens lauantaina ois kunnon potti...

• nooanarkki
        sammakko17 kirjoitti:

tai vaatii niin kannattaa laittaa lottokuponki vetään jos sattus ens lauantaina ois kunnon potti...

Kävin äsken kaupungilla ja mulle on taas tullut varmaan jostakin teostopalkkioita.Siitä huomasin kun ei pankin ovi mahtunut kiinni...:-)

• nooanarkki kirjoitti:

Kävin äsken kaupungilla ja mulle on taas tullut varmaan jostakin teostopalkkioita.Siitä huomasin kun ei pankin ovi mahtunut kiinni...:-)

HAHA juuh Ompas kiva kuulla että rahhoo on että ranteita pakottaa

• sammakko17 kirjoitti:

HAHA juuh Ompas kiva kuulla että rahhoo on että ranteita pakottaa

Mutta sen verran kuitenkin että voi lampaille syöttää!Kunhan ei anna liian isoja tukkoja kerrallaan.Tukehtuvat,raukat...:-)

• nooanarkki kirjoitti:

Mutta sen verran kuitenkin että voi lampaille syöttää!Kunhan ei anna liian isoja tukkoja kerrallaan.Tukehtuvat,raukat...:-)

ihan lampaille jaahas..wai meinaa iha raukat tukehtua)))

• kalaturk

Helikopteri...sais naapurit kateellisiksi ;o)

Eipä oo monella helikopteria pihassa :oP

• Arvaas oiskos hienoa helikopterin kyydissä ja ommaan pihamaahan?mitähän naapurit,varmaan vihreenä kateudesta(

• kalaturk
        sammakko17 kirjoitti:

Arvaas oiskos hienoa helikopterin kyydissä ja ommaan pihamaahan?mitähän naapurit,varmaan vihreenä kateudesta(

Helppo syksyllä lakasta puunlehdet pihalta ;)

• kalaturk kirjoitti:

Helppo syksyllä lakasta puunlehdet pihalta ;)

olis hyvä pointti yes potkuri lakasis lehdet)) ei tartteis haravaa)

• kalaturk
        sammakko17 kirjoitti:

olis hyvä pointti yes potkuri lakasis lehdet)) ei tartteis haravaa)

Samalla hävitä pihasta muutakin :(((

• kalaturk kirjoitti:

Samalla hävitä pihasta muutakin :(((

kartano mikä ettei,mutta kopteri olis kiva sais pöristellä..ja mitenkähän toi lentolupakirja ois vaikee saada))

• kalaturk
        sammakko17 kirjoitti:

kartano mikä ettei,mutta kopteri olis kiva sais pöristellä..ja mitenkähän toi lentolupakirja ois vaikee saada))

Lentolupakirjoja...kun lentelee vain omilla mailla ;)

• Kipaleen kera,taivas tietää järvi purjevene,vene kesä,rakkain)))

• mustaksimaalattu

Helikopterin tietenkin,palkkaisin lentäjän,,,jne.Pian minulla olisi;hirsitalo,ulkomaanmatka ja oma piha karjoineen :-----)))))

• Ihanaa kopteri joka pörräis oman kuskin kanssa heheh...koko kopla kerrasta

• mustaksimaalattu
        sammakko17 kirjoitti:

Ihanaa kopteri joka pörräis oman kuskin kanssa heheh...koko kopla kerrasta

pitää hoitaa,eikö vaan :-)

• mustaksimaalattu kirjoitti:

pitää hoitaa,eikö vaan :-)

Mennään niin asiat hoidetaan loppuun asti)))kaikki

• mustaksimaalattu
        sammakko17 kirjoitti:

Mennään niin asiat hoidetaan loppuun asti)))kaikki

kun välistä pohdin,että tuliko kaikki hoidettua oikein.Olisko minulla piittaamattomuuttani,tai haja mielisyydestä johtuen jäänyt jotain,,,,,,,,,,hitto sentään!!!!.Joku sen minulle kertoo, toivotttavasti ystävällisesti :-)

kun välistä pohdin,että tuliko kaikki hoidettua oikein.Olisko minulla piittaamattomuuttani,tai haja mielisyydestä johtuen jäänyt jotain,,,,,,,,,,hitto sentään!!!!.Joku sen minulle kertoo, toivotttavasti ystävällisesti :-)

sun juttusi kanssa (((( kyllä kaikki täällä on ainaskin ok...toivottavasti,kohta minäkin rupean pohtimaan heh

• mustaksimaalattu
        sammakko17 kirjoitti:

sun juttusi kanssa (((( kyllä kaikki täällä on ainaskin ok...toivottavasti,kohta minäkin rupean pohtimaan heh

en minäkään,,,aina,,,,:-)))))

en minäkään,,,aina,,,,:-)))))

pohtimiset muille(((

• Sillä pääsis kohtuu nopeesti sinne minne nyt oliskin menossa eikä tulis köyhiä vastaan.

• kopterilla ois kiva pörräilla jaahas wai köyhii tjaa onkos niitäkin???

• pujottelija

ultrakevyt vai kuljetuskopteri?

• jaahas niinkuin minä tietäisin???

• pujottelija
        sammakko17 kirjoitti:

jaahas niinkuin minä tietäisin???

kopteria ottais,jos se vaikka oiskii joku rakennus-sarjasta itsetehty koppero

• pujottelija kirjoitti:

kopteria ottais,jos se vaikka oiskii joku rakennus-sarjasta itsetehty koppero

rakennus-sarja juuh pojat---

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      113
      7247
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      98
      5233
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3486
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3412
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2524
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1856
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1501
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1451
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1346
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      42
      1270
    Aihe