varastettu pyöräni on myynnissä huuto.netissä!

wilb

2kk sitten pöllitty pyöräni (99% varmuudella minun) on myynnissä huuto.netissä. rikosilmoitus on tehty ja olen ilmoittanut poliisille ko. ilmoituksesta (tuntomerkit täsmää tarkasti).

poliisi selvittää asiaa (sanoi selvittävänsä huuto.netistä myyjän henkilöllisyyden jne) mutta onko kellään kokemusta/tietoa että onko mitään todennäköisyyttä että saan pyörää koskaan takaisin?? tekisi mieli mennä vääntämään niskat pöllijältä ja toivon hänelle sakkoja tms mutta ennenkaikkea haluan pyörän takaisin sillä sillä oli myös tunnearvoa..

6

1627

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dölvi32

Varo vain, ettei rosvo saa kipurahoja kunniansa (ai minkä?)`loukkauksesta.

Kerran luin lehdestä juttua, jossa perheenisä oli herännyt meluun, ja löytänyt rosvon työssää omansta keittiöstään.

Oli antanut vorolle selkään, ja asian poliisille.

Rosvo oli saanut sitten korvauksia henkisestä/fyysisestä kivusta!

Tällainen on suomen valtion "laki"
      :O

• .................

ketään jos ei ole todettu mitään varastetuksi.

Tuo aloittaja pöljä ei tajua, että huutonetissä myyvä on voinut ostaa polkupyörän joltain muulta tai kierrätyksestä tai kirpparilta ja nyt myy sitä pois. Ei sen huutonetin myyjän tarvitse olla itse syypää varkauteen ja jos joku hänen päälle kävisi saisi päällekävijä ihan oikein kovat tuomiot.

Tämäkin on suomen laki ja ihan oikein.

• joutuu korvaamaan

Tästä tuli mieleen kun monta vuotta sitten mies otti paljain käsin kiinni pankkiryöstäjän.
        Arvatkaapa kumpi sai kovempaa kuria valtion taholta...rosvoa siliteltiin ja kiinniottaja sai sakot ja en muista saiko peräti vankilaa.Mutta kuitenkin...opimme tästä että mihinkään ei kannata itse alkaa ns omankäden oikeudella.

• joutuu korvaamaan kirjoitti:

Tästä tuli mieleen kun monta vuotta sitten mies otti paljain käsin kiinni pankkiryöstäjän.
        Arvatkaapa kumpi sai kovempaa kuria valtion taholta...rosvoa siliteltiin ja kiinniottaja sai sakot ja en muista saiko peräti vankilaa.Mutta kuitenkin...opimme tästä että mihinkään ei kannata itse alkaa ns omankäden oikeudella.

Ensin juttu tutkitaan, sitten vasta hutkitaan!Toivotaan, että saat pyöräsi takaisin, missä se sitten onkaan!

• ei totta
        joutuu korvaamaan kirjoitti:

nää edelliset on taas niitä 'rikkinäisen puhelimen' tuottamia kaupunkilegendoja... Ei pidä paikkaansa;)

• nahka-hannes

hahahahahaha :DD mahtaa se hajottaa kun ensin pyrö varastetaan ja sitten näkee sen huuto.net:ssä myynnissä :D sori vaan kun nauran, mutta ei tuolle voi olla nauramatta! itsekin olen joutunut pyörävarkauksen kohteeksi 3 kertaa, aluksi se vituttaa mutta jälkeen päin ei voi kun nauraa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      93
      4722
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3902
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      204
      3768
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      88
      2169
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1951
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1328
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      131
      1214
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      161
      1183
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1085
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      934
    Aihe