että vasemmistolaiset kannattavat ehkäisyä, mutta oikeistolaiset eivät? Siis Ranskassa. Miten Suomessa, tai yleensä muualla maailmassa?
"Paavin kondomipuheet aiheuttivat joukkotappelun Pariisissa
Oikeistonuoret ottivat tänään Pariisissa yhteen vasemmistoaktivistien kanssa, kun nämä olivat kokoontuneet heittelemään kondomeja Notre Damen katedraalin eteen.
Vasemmistolaisten tempaus oli mielenilmaus paavin viime tiistain puheita vastaan. Paavi sanoi, että kondomien jakaminen vain vaikeuttaa aids-tilannetta Afrikassa.
Mielenosoittajia oli noin 30 ja heitä vastaan hyökänneitä oikeistolaisia parikymmentä. Yksi ihminen loukkaantui kahakassa. Poliisi pidätti kolme rettelöitsijää."
http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2009/03/842453
- Onko jako tosiaan tuollainen. Tuntuu kummalliselta. Timo Soinillakin on vaan kaksi lasta:)
Onko tästä uutisesta ymmärrettävissä
11
355
Vastaukset
- DarkNinjaHiiri
Oikeisto suosii taikauskoa koska se kahlitsee työtätekevän luokan tiukkaan herran nuhteeseen. Eliitin tapa käyttää hyväksi yksinkertaista enemmistöä.
Timo Soini ei ole oikealla eikä vasemmalla, vaan oikeassa omien sanojensa mukaan. Myöntää myös Populismin häpeilemättä.- Kössönöm
vaan siihen, että hän on katolinen. Se tässä niin huvittavaa onkin, että hän hartaana katolisena on vain kahden lapsen isä.
- Mankipisnes
Sielläkin taas kiistelivät aatteet ja ryhmät, eivätkä asiat.
Mitä vasemmistoon tulee, niin kannattaa lukaista Theodore Kaczynskin "Teollinen yhteiskunta ja sen tulevaisuus". Siinä on parasta vasemmistopsykologian analyysiä mitä mistään olen löytänyt. Ja mies ei myöskään ollut oikeistolainen.
Työläisluokka on aina ollut olemassa ja tulee olemaankin. Siihen on syynsä ja yleensä ne löytyvät ihmisistä itsestään. Kaikki eivät ole ruudinkeksijöitä.
Pienen vähemmistön huippuelintaso on luonnolle vähemmän haitallista kuin massojen hyvinvointi. Sitäpaitsi mitä haluavat oikeisto ja vasemmisto? Rahaa, rahaa ja rahaa. - Kössönöm
Mankipisnes kirjoitti:
Mitä vasemmistoon tulee, niin kannattaa lukaista Theodore Kaczynskin "Teollinen yhteiskunta ja sen tulevaisuus". Siinä on parasta vasemmistopsykologian analyysiä mitä mistään olen löytänyt. Ja mies ei myöskään ollut oikeistolainen.
Työläisluokka on aina ollut olemassa ja tulee olemaankin. Siihen on syynsä ja yleensä ne löytyvät ihmisistä itsestään. Kaikki eivät ole ruudinkeksijöitä.
Pienen vähemmistön huippuelintaso on luonnolle vähemmän haitallista kuin massojen hyvinvointi. Sitäpaitsi mitä haluavat oikeisto ja vasemmisto? Rahaa, rahaa ja rahaa.Kuka ne työt muuten tekisi?
- hgllrujmdnfsodkjf
Mankipisnes kirjoitti:
Pienen vähemmistön huippuelintaso on luonnolle vähemmän haitallista kuin massojen hyvinvointi. Sitäpaitsi mitä haluavat oikeisto ja vasemmisto? Rahaa, rahaa ja rahaa.Melkeinpä uskonnollista tekstiä, yhtä sekavaa ja täynnä outoja rinnastuksia.
- konna
"Timo Soinillakin on vaan kaksi lasta:)"
VL-kuppikunnan SRK:n puheenjohtajalla Olavi Voittosella on vain yksi(!) lapsi.
Ja se on jo jumalan ihme, jos perheessä ei ole käytetty ehkäisyä.
"Älkää tehkö, kuten minä, vaan kuinka minä opetan:DD- Kössönöm
Mistä minä tiedä, eikä se minulle kuulukaan. Mutta kovastipa nämä heput patistavat muita lastentekoon.
Paavikin höpöttää kummallisia, vaikka hänellä ei ole mitään henkilökohtaista kokemusta sukupuolisuuteen liittyvistä asioista. Ei ainakaan saisi olla. Sillä näin sanoo herra herra. - konna
Kössönöm kirjoitti:
Mistä minä tiedä, eikä se minulle kuulukaan. Mutta kovastipa nämä heput patistavat muita lastentekoon.
Paavikin höpöttää kummallisia, vaikka hänellä ei ole mitään henkilökohtaista kokemusta sukupuolisuuteen liittyvistä asioista. Ei ainakaan saisi olla. Sillä näin sanoo herra herra.toi niitten pääpomo. Se on kotoisinkin jostain Hämeestä, eikä mistään lessujen pääalueilta.
Mutta kun on kuitenkin saanut yhden lapsen, niin vähänhän se tuntuu hassulta, jos sitten olisi jotain vikaa peleissä ja vehkeissä. Paitsi tietenkin, jos sitten asialla oli se kuuluisa pyhä henki jälleen:)
Eihän sitä tällaisia henk.koht. asioita saisi tietenkään ruotia, mutta kun tuo opetuksen ja käytännön ero on ihan pikkuisen iso taas jälleen kerran. - Kössönöm
konna kirjoitti:
toi niitten pääpomo. Se on kotoisinkin jostain Hämeestä, eikä mistään lessujen pääalueilta.
Mutta kun on kuitenkin saanut yhden lapsen, niin vähänhän se tuntuu hassulta, jos sitten olisi jotain vikaa peleissä ja vehkeissä. Paitsi tietenkin, jos sitten asialla oli se kuuluisa pyhä henki jälleen:)
Eihän sitä tällaisia henk.koht. asioita saisi tietenkään ruotia, mutta kun tuo opetuksen ja käytännön ero on ihan pikkuisen iso taas jälleen kerran.tuollaisten heppujen asioita, koskapa hekin ovat kovin hankoita puuttumaan muitten henkilökohtaisiin asioihin.
Taannoisessa Voimalassa eräs lestadiolaisnainen sanoi, että ihmisiltä ollaan ihan suoraan tultu tivaamaan, miksi heillä ei ole enempää lapsia. Törkeää minun mielestäni.
Olisipa kiva saada elää vielä 500 vuotta ja nähdä, jos sitten lopulta taikausko olisi hävinnyt Tellukselta. Ja kaikki se paska mikä uskonnoista on seurannut. - Kössönöm
joka tässäkin elokuvassa näkyy puhumassa pehmoisia. "Ainoa oikea jumala".
http://yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=4&ag=100&t=644&a=5549
- gdsdl
ainakin Ranskassa.
Onhan Suomessakin oikeisto perinteisesti uskonnollista, ainakin nimellisesti, mutta ei täällä ehkäisyä edes oikeistolaiset kiellä. Paitsi tietenkin lestadiolaiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2905489- 705056
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484156- 513850
- 423483
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo893133Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv723006- 412178
- 492128
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272078