Miia Nuuttila rasvaimuun, on niin leuhka ja itteesä täynnä oleva otus .
kauhee läskimahakin sillä oikee sellanen intialinen pömppömaha.
Miia Nuuttila
5
1388
Vastaukset
- susanna pannaan
Mutta Miia Nuutila on täydellinen nainen.
- Lihaa ja verta ja elämää
Rahkamosta ei löydy muuta kuin laihaa soppaluuta. Roikkuvat poimut naamalla kertovat omaa tarinaansa.
Anorektikko kiusaa upeata naista - kateudesta! - helpottaako ?
Lihaa ja verta ja elämää kirjoitti:
Rahkamosta ei löydy muuta kuin laihaa soppaluuta. Roikkuvat poimut naamalla kertovat omaa tarinaansa.
Anorektikko kiusaa upeata naista - kateudesta!Rahkamo, saitko kiksejä, kun mollasit ihanaa Naista?
Harmittaako kun omassa peilissä näkyy vain roikkuvaa poimua ja tököttäviä luita?
- rituaali
miia oot tosi ihana tanssiohjelmassa älä välitä sulla ei oo mitään pömmömahaa itseasiassa pieni pömppis on kiva ja vielä hyvän näköinenkin ole oma ittes.olet niin aito että iho menee kananlihalle.
- aito katsoja
Millä tavalla Nuutila on jotenkin aidompi kuin muut tanssijat?Eivätkö esim.Bettina ja Rosa ole aitoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1017973- 1075637
- 2784952
- 494903
- 763677
- 532896
- 632635
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222488Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422328