Olen nyt oppinut jotain uutta. Jotkin aloitukset täällä (lähiaikoina) eivät ole minun, vaikka voisivat hyvin ollakin, kait... :-)
Veksi
15
498
Vastaukset
- hyvä.
hän on kuitenkin minun.t."1"
- veksikö
olis varattu? no ei tää ainakaan, asuu mutsinsa kanssa vielä.
- ole kivaa
kun joku tytöttelee sinuakin:)
Mitä uutta opit? Kirjoittamaan? Olitko kurpitsalla liikkeellä? Oliko jännää?
Taidan olla (taas)kyselyiässä...
-V.L.- vanhasta naisesta
tuntuu mukavalle tytöttely, tuntee itsenä nuoreksi, Hoikaksi ja kauniiksi.
Kurpitsalla matkasin taipaleeni alun, mutta sitten se muuttui hevosvaljakoksi ja kauniiksi vaunuksi (tosin kurpitsaa kauniimpaa ei ole...). Lasikenkäkin (vai oliko se lyhytvartinen vaelluskenkä vai korkea korkoinen saapas) putosi matkalla, mutta löytäjää ei ole näkynyt eikä kuulunut :-(
Et ole koskaan ollut kyselyiässä, ainakaan minun maailmassani, mutta kysele pois vain, mukaavahan se olisi joskus niinkin päin... - Veksille
vanhasta naisesta kirjoitti:
tuntuu mukavalle tytöttely, tuntee itsenä nuoreksi, Hoikaksi ja kauniiksi.
Kurpitsalla matkasin taipaleeni alun, mutta sitten se muuttui hevosvaljakoksi ja kauniiksi vaunuksi (tosin kurpitsaa kauniimpaa ei ole...). Lasikenkäkin (vai oliko se lyhytvartinen vaelluskenkä vai korkea korkoinen saapas) putosi matkalla, mutta löytäjää ei ole näkynyt eikä kuulunut :-(
Et ole koskaan ollut kyselyiässä, ainakaan minun maailmassani, mutta kysele pois vain, mukaavahan se olisi joskus niinkin päin...täältä liukuhihnalta.
- männöö...
Veksille kirjoitti:
täältä liukuhihnalta.
me täällä äitin kanssa vaan kotosalla luuraillaan.
- nyt paremmin, nopeammin
Veksille kirjoitti:
täältä liukuhihnalta.
kun olet korkeasti koulutettu? Onko hihnalla rauhallista?
Tulin juuri erämaasta eikä kurpitsaa(ei myöskään varsikenkää)näkynyt.
Autuaita ovat ne jotka ovat hihnalta vapaita... - vaan
nyt paremmin, nopeammin kirjoitti:
kun olet korkeasti koulutettu? Onko hihnalla rauhallista?
Tulin juuri erämaasta eikä kurpitsaa(ei myöskään varsikenkää)näkynyt.
Autuaita ovat ne jotka ovat hihnalta vapaita...ettet löytänyt kenkääni. Löysit kuitenkin ja haluat kirjoittaa sadun uusiksi. Mielenkiinnolla odotan, -tuleeko siitä äänikirja?
Hihna vetää tasaisesti, mutta minä liityn nyt autuaitten joukkoon, ainakin hetkeksi. Aja yli tai jotain, jos näet minut makuulla jossain ulkosalla... - siitä tulee
vaan kirjoitti:
ettet löytänyt kenkääni. Löysit kuitenkin ja haluat kirjoittaa sadun uusiksi. Mielenkiinnolla odotan, -tuleeko siitä äänikirja?
Hihna vetää tasaisesti, mutta minä liityn nyt autuaitten joukkoon, ainakin hetkeksi. Aja yli tai jotain, jos näet minut makuulla jossain ulkosalla...viittomakirja. Saa jokainen tulkita omalla tavallaan. Ja minä mitään satuja kerro, olenhan asialinjan mies!
Ei näkynyt yliajettavia vaikka silmä "kovana" kyttäsin jokaista naista. - tainnut olla sinulta,
siitä tulee kirjoitti:
viittomakirja. Saa jokainen tulkita omalla tavallaan. Ja minä mitään satuja kerro, olenhan asialinjan mies!
Ei näkynyt yliajettavia vaikka silmä "kovana" kyttäsin jokaista naista.koska tiedät, että varsinkin minulle sopii viittomakirjat. Minä taas tiedän, että sinä et kyttää, sinä katselet ja vielä se, ettäkö silmä kovana...hmmmm, tuota nimitystä en ole ennen kuullutkaan, edes viitottuna.
- se olin
tainnut olla sinulta, kirjoitti:
koska tiedät, että varsinkin minulle sopii viittomakirjat. Minä taas tiedän, että sinä et kyttää, sinä katselet ja vielä se, ettäkö silmä kovana...hmmmm, tuota nimitystä en ole ennen kuullutkaan, edes viitottuna.
minä, itse V.L.
Ja minähän kyttään ihan työkseni silmä kovana.
Rauhallista iltaa vaan kaikille! - huonosti tapojasi
se olin kirjoitti:
minä, itse V.L.
Ja minähän kyttään ihan työkseni silmä kovana.
Rauhallista iltaa vaan kaikille!tunnen, niin antaa sitten olla.
- taas väärin
huonosti tapojasi kirjoitti:
tunnen, niin antaa sitten olla.
ymmärretty j. No ehkä joskus vielä opin ilmaisemaan itseäni niin ettei mene palko nenään.
- _toivon
taas väärin kirjoitti:
ymmärretty j. No ehkä joskus vielä opin ilmaisemaan itseäni niin ettei mene palko nenään.
niin, mutta siihen johonkin asti; hyviä naisten kyttäyshetkiä jokin kovana, sanottakoon sitä sitten vaikka silmäksi...
- jeesus, että
_toivon kirjoitti:
niin, mutta siihen johonkin asti; hyviä naisten kyttäyshetkiä jokin kovana, sanottakoon sitä sitten vaikka silmäksi...
voi olla vaikeaa... Ymmärrät taas tahallasi väärin, taidat olla sillä päällä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h42726Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062551Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938