eikö kaupoissa henkilökunnalle opeteta että asiakkaita tervehditään
ei missää lohjan liikkessä tervehdtä kun asiakas tulee sisään
nyt saloon tekee ostokset
tervehtiminen
32
1542
Vastaukset
- vai niin?
No olipa aikamoinen yleistys.
Suurimmassa osassa on kyllä kohteliata asikaspelvelijoita.- On tervehditty Lohjalla
Asiakaspalvelussa,viimeeksi viranomaiset.
- aina ensin
On tervehditty Lohjalla kirjoitti:
Asiakaspalvelussa,viimeeksi viranomaiset.
kun menen liikeeseen, enkä ole koskaan jäänyt vaille vastausta. Ei tarvii mennä Saloon. :)
- Puotipuksu
Kymmenisen vuotta sitten olin keikkamyyjänä eräässä liikkeessä Lohjalla. Tervehdin liikkeeseen tullutta äitiä ja tytärtä kohteliaasti , mutta mitään vastausta ei kuulunut...Sanoin tervehdykseni uudelleen,jolloin äiti tokaisi tyttärelleen katsomatta minuun:" Ei nykyään tarvitse myyjille enää sanoa päivää!" Se siitä kotikasvatuksesta Lohjalla ( ja Salossakin!)
- en kylläkään
Usko että joku sanoisi niin että ei myyjille tarvitse vastata. Tuo on liian kaukaa haettu möläys.
- ..Puotipuksu
en kylläkään kirjoitti:
Usko että joku sanoisi niin että ei myyjille tarvitse vastata. Tuo on liian kaukaa haettu möläys.
..jokaikinen sana! Tämä tapahtui vuonna 1993 ..muistanpa vielä,kuinka tä
mä lapsi meni kaikenlisäksi näyteikkunaan pelleilemään ja äiti vaan nauroi sitäkin...Joten ei mikäään möläys! Ihmisiä on joka lähtöön ja tämä ei ollut siitä pahimmasta päästä..
- turhia sanailla
Eihän täällä Lohjalla tervehdi muut kuin muualta vai oliko se mualta muuttaneet. Oppivat nekin pian tavoille, kun vähän aikaa yrmyillään.
- haluan...
tervehtiä vain aitoa lohjalaista ja niitähän täällä ei enää paljon ole, kun muualta muuttaneet ovat vallanneet tämän kylän.
- Mites vahingon sattuessa
haluan... kirjoitti:
tervehtiä vain aitoa lohjalaista ja niitähän täällä ei enää paljon ole, kun muualta muuttaneet ovat vallanneet tämän kylän.
Jospa sinä tervehditkin vahingossa "mamua" eli vaikkapa minua niin peruutatko tervehdyksen huomattuasi vahingon tapahtuneen?
- kauhiast hämmästynyt
haluan... kirjoitti:
jokaisen syntymätodistuksen ennen mahdollista tervehdystä, vai miten varmistut, että vastapuoli on tervehdyksesi arvoinen?
- äippä
kyllä virkkalan k-kaupassa tervehditään aina :D
kiito heile- äippä
kyllä virkkalan k-kaupassa tervehditään aina
kun astuu sisään
- mutta kyllä se tuntuu ylivo...
paikassa olevan :( ja kiitos ja hei ja muut jokapäiväiset, yleiseen kanssakäymiseen liittyvät käytöstavat.
Eritoten ihmettelen pienten liikkeiden omistajia; montaa liikettä boikotoin vain sen takia, että omistaja-myyjät ovat niin ynseitä. Mieluummin vien roponi ystävälliseen kauppaan, jos mahdollista!- NIPSUKKA123
Mielipiteeni lohjalaisista ja niiden käytös tavoista vahvistuu päivä päivältä. Mielestäni aloittaja on täysin oikeassa! Muutamassa liikkeessä Lohjalla saa hyvää palvelua sekä jopa tervehditään.
- mummeli vaan
Muijalassa sijaitsevassa k-kaupassa oli ilo asioida kun heti ovelta kuului iloinen tervehdys ja muutenkin oli ystävällisiä myyjiä. Aijon käydä siellä toistekin.
- Vaikka köyhältä näytänkin
Olisin odottanut edes tervehtimistä eräässä autoliikkeessä,myyjä mennä viuhtoi ohitse monta kertaa mutta ei ollut aikaa tervehtiä eikä kysyä olisko mitä asiaa,vietin pitkän tovin niin käytettyjen kuin uusien autojen tutkimiseen,yksin sain olla.
Auto löytyi sitten toisesta liikkeestä jossa palveltiin.- silkkaa ilmaa vain..
Minulla on vastaavanlaisia kokemuksia joistain liikkeistä.En ole erityisen köyhän jos en rikkaankaan näköinen,ihan tavallinen naisihminen.Autokaupassa olen ollut silkkaa ilmaa myyjille,menin seuraavaan kauppaan (eri automerkki) ja ostin uuden keskihintaisen perheauton ystävälliseltä myyjältä.Pahiten minua on kuitenkin loukattu eräässä sisustusliikkeessä.Teimme omakotitalossamme remppaa ja halusin aivan tietynlaista tapettia jota tiesin olevan myynnissä kyseisessä liikkeessä.Sain myyjän kiinni ja pyysin tarvitsemani määrän tapettia,komentti oli seuraava:"Se on sitten kallista,kai sinulla on siihen varaa."Ostin tapetit antaen ojentavan kommentin myyjälle,mutta ikinä en unohda tätä "hyvää palvelua".
- stoori
silkkaa ilmaa vain.. kirjoitti:
Minulla on vastaavanlaisia kokemuksia joistain liikkeistä.En ole erityisen köyhän jos en rikkaankaan näköinen,ihan tavallinen naisihminen.Autokaupassa olen ollut silkkaa ilmaa myyjille,menin seuraavaan kauppaan (eri automerkki) ja ostin uuden keskihintaisen perheauton ystävälliseltä myyjältä.Pahiten minua on kuitenkin loukattu eräässä sisustusliikkeessä.Teimme omakotitalossamme remppaa ja halusin aivan tietynlaista tapettia jota tiesin olevan myynnissä kyseisessä liikkeessä.Sain myyjän kiinni ja pyysin tarvitsemani määrän tapettia,komentti oli seuraava:"Se on sitten kallista,kai sinulla on siihen varaa."Ostin tapetit antaen ojentavan kommentin myyjälle,mutta ikinä en unohda tätä "hyvää palvelua".
oli aika bullshittiä. Taisit asioida rautakaupan sisustusosastolla, et suinkaan sisustusliikkeessä, sillä kommentti "sain myyjän kiinni" paljasti sen. Väitän aivan silmät kirkkaina että valehtelet myyjän kommentin; kai sinulla on varaa. Väitän edelleen ettei kukaan myyjä tiedustele onko sinulla varaa? Sehän selviää kassalla. Olet aika naiivi juttus kanssa ;)
- se valehtelijaksi haukuttu..
stoori kirjoitti:
oli aika bullshittiä. Taisit asioida rautakaupan sisustusosastolla, et suinkaan sisustusliikkeessä, sillä kommentti "sain myyjän kiinni" paljasti sen. Väitän aivan silmät kirkkaina että valehtelet myyjän kommentin; kai sinulla on varaa. Väitän edelleen ettei kukaan myyjä tiedustele onko sinulla varaa? Sehän selviää kassalla. Olet aika naiivi juttus kanssa ;)
Vastaus sinulle stoori.Mikä sinä olet väittämään minua valehtelijaksi.Sinä et ole varmaan ikänäsi käynyt sisustusliikkeessä ja taidat muutenkin olla kateellinen ja täysin persaukinen.Totuus on joskua taruakin ihmeellisempi.
- vielä stoorille
stoori kirjoitti:
Laura Ashley ei minun mielestäni ole rautakauppa,mutta voin toki olla väärässä ,jos Tämä stoori on sitä mieltä.Olen minä toki käynyt rautakaupassakin,mutta voi olla että se stoorin mielestä oli jokin muu kauppa,tiedä häntä.
- hienoakin
se valehtelijaksi haukuttu.. kirjoitti:
Vastaus sinulle stoori.Mikä sinä olet väittämään minua valehtelijaksi.Sinä et ole varmaan ikänäsi käynyt sisustusliikkeessä ja taidat muutenkin olla kateellinen ja täysin persaukinen.Totuus on joskua taruakin ihmeellisempi.
käydä sisustusliikkeessa? Tietääkseni Lohjalla ei ole kuin yksi sisustusliike jossa palvelee ammattitaitoinen sisustusuunnittelija,jonka asiakas olen, by the way. Muut ovat juuri niitä rautakauppojen sisustusosastoja tai kangaskauppoja, joissa ilmeisesti asioit.
- Käyn missä käyn
hienoakin kirjoitti:
käydä sisustusliikkeessa? Tietääkseni Lohjalla ei ole kuin yksi sisustusliike jossa palvelee ammattitaitoinen sisustusuunnittelija,jonka asiakas olen, by the way. Muut ovat juuri niitä rautakauppojen sisustusosastoja tai kangaskauppoja, joissa ilmeisesti asioit.
Minä käyn juuri siellä mistä löydän sen mitä haluan.Paikka voi olla ihan mikä vain ja missä vain (jopa ulkomailla).Oletko nyt stoori tyytyväinen.Onnekseni minulla ei taida olla kunniaa tuntea sinua.Vaikutat kovin kateelliselta ja rajoittuneelta henkilöltä.
- taas mentiin
vielä stoorille kirjoitti:
Laura Ashley ei minun mielestäni ole rautakauppa,mutta voin toki olla väärässä ,jos Tämä stoori on sitä mieltä.Olen minä toki käynyt rautakaupassakin,mutta voi olla että se stoorin mielestä oli jokin muu kauppa,tiedä häntä.
metsään aiheesta joka oli palvelu Lohjalla. Laura Ashley ei toimi Lohjalla vaan Helsingissä ainoastaan. Tämä on just tätä teijän lohjalaisten kanssa, toiset puhuu aidasta toiset seipäistä ja vastuu siirtyy lukijalle.
- ja kateellinen
Käyn missä käyn kirjoitti:
Minä käyn juuri siellä mistä löydän sen mitä haluan.Paikka voi olla ihan mikä vain ja missä vain (jopa ulkomailla).Oletko nyt stoori tyytyväinen.Onnekseni minulla ei taida olla kunniaa tuntea sinua.Vaikutat kovin kateelliselta ja rajoittuneelta henkilöltä.
en suinkaan ole (siis kateellinen, mistä?)Ihan ulkomaillakin olet käynyt, ziisus kraist, sitten sinun täytyy olla tosi sivistynyt;) Minua nyt onnekseni kovinkaan moni lohjalainen tunne joten ei sinullakaan ole mahdollisuutta siihen.
- muualla töissä
taas mentiin kirjoitti:
metsään aiheesta joka oli palvelu Lohjalla. Laura Ashley ei toimi Lohjalla vaan Helsingissä ainoastaan. Tämä on just tätä teijän lohjalaisten kanssa, toiset puhuu aidasta toiset seipäistä ja vastuu siirtyy lukijalle.
Kieltämättä Ashley ei toimi Lohjalla,mutta harvoinpa Lohjalla erikoisliikkeet ovat avoinna silloin kuin minä niihin ehtisin.Mitä nyt olen Lohjalla kaupoissa käynyt ,niin hyvin vaihtelevaa palvelua olen saanut.Välillä hyvää,suurimmaksi osaksi kohtuullista ,joskus aivan ala-arvoista,joka on saanut sapen kiehumaan ja saanut antamaan palautetta esimiehelle.
- hyyym...
ja kateellinen kirjoitti:
en suinkaan ole (siis kateellinen, mistä?)Ihan ulkomaillakin olet käynyt, ziisus kraist, sitten sinun täytyy olla tosi sivistynyt;) Minua nyt onnekseni kovinkaan moni lohjalainen tunne joten ei sinullakaan ole mahdollisuutta siihen.
Taidanpa pysyä kannassani edellenkin sinun suhteesi stoori.Hyvää kevättä sinulle, missä sitten vaikutatkin.
- kevättä
hyyym... kirjoitti:
Taidanpa pysyä kannassani edellenkin sinun suhteesi stoori.Hyvää kevättä sinulle, missä sitten vaikutatkin.
myös sinulle ja no hard feelings ;)
- se menee
muualla töissä kirjoitti:
Kieltämättä Ashley ei toimi Lohjalla,mutta harvoinpa Lohjalla erikoisliikkeet ovat avoinna silloin kuin minä niihin ehtisin.Mitä nyt olen Lohjalla kaupoissa käynyt ,niin hyvin vaihtelevaa palvelua olen saanut.Välillä hyvää,suurimmaksi osaksi kohtuullista ,joskus aivan ala-arvoista,joka on saanut sapen kiehumaan ja saanut antamaan palautetta esimiehelle.
Lohjalaiset on niin ynseetä porukkaa et miks niiltä nyt tervehtiminen onnistuisi. No se on ainaki hyvä et asiakas muistaa aina myyjän naaman ku näkee siviilissä
- Ehkä oli toispaikkakuntalainen
se menee kirjoitti:
Lohjalaiset on niin ynseetä porukkaa et miks niiltä nyt tervehtiminen onnistuisi. No se on ainaki hyvä et asiakas muistaa aina myyjän naaman ku näkee siviilissä
Mutta kiitän häntä ystävällisyydestä ja kohteliaisuudesta ja tervehtimisen opetuksesta ehkä jo kotioloissa.
On viranomainen ja kantaa sinistä työasua.
- tyytyväinen asiakas
Hei
Virkkalan K-kaupassa ainakin on niin ystävällinen ja kohtelias nuori mies kassalla että siellä on ilo asioida.Olen muissakin kaupoissa saanut asiallista ja hyvää palvelua joskin päinvastaistakin tullut.
Tänne nuorelle miehelle antaisin kyllä ruusuja ja mitalin,iloinen hymy ja tervehtiminen sekä tullessa kauppaan että lähtiessä lämmittää vanhan ihmisen mieltä ja huomaa että kyllä sitä kotikasvatusta vielä on..ainakin joillakin- mökkiläinen!
ei virkkalan k-kaupassa kukaan tervehtinyt, ei näkynyt mitään kohtelias nuorta miestä edes. muutenkin palvelu surkeeta
- Daiqui
Kyllä se on niin, että ei me lohjalaiset pelkästään syyllistytä huonoon palveluun. Se on niin myyjästä kiinni. Pohjoisessa olen saanut paljonkin ynseää palvelua. Katsotaan pitkään, että mitähän tuokin Etelän juippi täällä tekee. Olen myös Salossa saanut huonoa, mutta myös hyvää palvelua. Mukaan lukien Lohjan, Helsingin, Turun ym. Että näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996204
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv993082Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302902Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262145Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371091Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?911079Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311006- 48784