Nyt perkele riittää!

fighter53

Katsoin ämmäteeveen uutiset

En meinannut korviani uskoa kun kuulin että nyt alataan tosissaan "säästämään" kun aletaan pitämään koululapsia nälässä!

Minä sanoin jo sen kalapuikko-jupakan aikaan omalle pojalleni että ota poika vaan koulussa ruokaa ihan niin paljon kuin haluat, isi maksaa valtiolle veroa ja sinulla on oikeus syödä ihan niin paljon kuin napa vetää, ja jos sinua kielletään ottamasta haluamasi määrä ruokaa, niin isi lähtee siltä seisomalta koululle KESKUSTELEMAAN asiasta, ja kun MINÄ näin sanon, arvaatte kyllä millä ruumiinosalla minä "keskustelen"! Ja karatea harrastava poikani on kohta jo niin suuri, että pystyy itsekin "keskustelemaan".

Voi vitun vittu! Kyllä saatana pankeille ja suurpääomalle riittää rahaa tukiaisiin ja nekin meinataan nyt rahoittaa lasten kouluruuasta tinkimällä. Pitääkö tässä taas ottaa RIHLATUT käytöön kuten 1918?

Ja lapualaisiakin jo kuskataan Helsinkiin 30- luvun tyyliin. Ei siinä mitään, tere tulemast, kyllä niiltäkin osataan senkka nenästä ottaa tarvittaessa.

7

311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun porvaristomme käynnistää sen kaiken käynnistävän anarkian.

• 123

Kyllä sä oot hurja mies!

• aion vain vastata porvariston haasteeseen, enkä vain tutista teidän fasistipellejen joukossa.

• T Urpo
        hannu_rainesto kirjoitti:

aion vain vastata porvariston haasteeseen, enkä vain tutista teidän fasistipellejen joukossa.

Nimittelet fasisteiksi demokraatisen Suomen
        kansalaisia!

Laitas tämä kohta mieleen kun seuraavan kerran
        taas hätäruikulit housuissa kitiset saamistasi
        solvauksista!

Tuulenkaato Rainesto vastaa "haasteeseen" muutaman
        nasinassukan ja Pakmannin keskivartalon voimalla!!

HOHOOOOOo!!

Työläiset kierittävät teidät tervassa ja höyhenis-
        sä.

• PappaManninen

pysy vain bingohallissa;-))))

• Porvaristo käynnistää anarkian, anarkistit vastaavat, minä en ole anarkisti.

• rajanvartija

"keskustelevasi" ja vedät karatea harrastavan poikasikin mukaan, niin kysyppä siltä pojaltasi mihinkä karatetaitoja saa tai ei saa käyttää.

Voi tulla äkkilähtö seurasta jo pelkästä suunnittelusta. Ja "keskustelun" jälkeen arvaat varmaan mitä..

Pullistele vaan itse niin että suonet ratkeaa, kyllä maailmaan uhoa mahtuu.

Että se siitä "empatia vajaista" jne..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4128
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      26
      3000
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe