Kypsy sinne tunkioos urraaaaaa ihanaaaa
Ilon päivä Lanta Lasse hävis
10
1816
Vastaukset
- käsittämättömän
suuri ilonpäivä Kauhajoelle! Tätä juhlitaan koko viikko! Luottamukseni palasi ainakin jonkin verran Kauhajoen päättäjiin!
- otetaan tölkki
lapinkultaa voiton kunniaksi niin ja kissoille herkkuateria.. Miu mau
- Työttömyys ylös
Aloitetaan juhlat vasta sitten kun saamme työttömyyden yli 15 prosenttiin. Siihen ei kauaa mene. Syksyllä veroprosentti 21 ja kunnon lamatunnelma. Otetaan Keijo laulamaan Topeekalle ja Koivula kuskiksi. Kuusiston Raija taustakuoroon hymyilemään kauniilla hampaillaan.
- syksyllä kaikki on toisin
otetaan tölkki kirjoitti:
lapinkultaa voiton kunniaksi niin ja kissoille herkkuateria.. Miu mau
Säästä kissan ruoka syksyksi. Tarvitset sitä vielä. Ellet sitten joudu syömään jo kissojasi.
- muistipettää
Kuka haki Kauhajoelle ulkomailta lisää työvoimaa, vaikka Kauhajoella riittää työttömiä omasta takaa. Taitaa olla aika huonoissa käsissä Kauhajoen hallinta.
- haki?
Konsultit, R-kokko ja L-Lasse. Kaikkien kolmen ura näyttää olevan laskussa. Hyvä näin!
- ulpuiivari
JAAAAAAA oliko Keijoki siellä.
- hakemas paikkaa
haki? kirjoitti:
Konsultit, R-kokko ja L-Lasse. Kaikkien kolmen ura näyttää olevan laskussa. Hyvä näin!
kuka teille voi tulla ootte kaikki vähän viksahtaneita.hyvää mainosta ettikää nyt sukulaisia töihin.
- LASSESTA EI
tullu kaupunginjohtaja :)
- hah ha haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
tai nova virukseen,hah haaaaaaaaaaaaaaaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m834439Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513180
- 412671
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222352- 232046
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151762Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715