PAKKOMIELTEENNE OVAT???????
kertokkeee......
alman pakkomielteet on kynsien pureskelu ja ja...hnögnögnlgön
GALLUPPIA TYRKKÄÄÄÄ...
30
729
Vastaukset
- Vilma.
mutta pakkoliike on----sormi aina ponnahtaa pystyyn
PAKKOMIELLE,KYNSIEN PURESKELU..JA SALATUPAK....
almajavaihtovaatteet kirjoitti:
tupsuttele...menen muina naisina tupsulle..:DDD
mutta ku nih on pakko joskus))
- hilda-hymy
salaisuus se enää on, menit sitte kertoon kaikille.
- hilda-hymy
on lukittu ovi, nimittäin mä tarkistan ainakin kolme kertaa, että se on takuulla lukossa.
Siis jos mä lähden siitä ulos. hilda-hymy kirjoitti:
salaisuus se enää on, menit sitte kertoon kaikille.
Kaikki sannoo että menee röökille,nih tekkee itekkin miel nih
hilda-hymy kirjoitti:
on lukittu ovi, nimittäin mä tarkistan ainakin kolme kertaa, että se on takuulla lukossa.
Siis jos mä lähden siitä ulos.kui helppoo ennen oli, kun lähdettiin kotoa veks heitettiin vain luuta ovea vasten, ja oikiastaan ihan sama vaiks ei ois luutaa muistanukkaan, ovi oli kuitenkin aina lukitsematta... :)
Tuohon aikaan ainakaan ollut pakkomiellettä lukitusta ovesta... :)- hilda-hymy
Silipa-Tuuli kirjoitti:
kui helppoo ennen oli, kun lähdettiin kotoa veks heitettiin vain luuta ovea vasten, ja oikiastaan ihan sama vaiks ei ois luutaa muistanukkaan, ovi oli kuitenkin aina lukitsematta... :)
Tuohon aikaan ainakaan ollut pakkomiellettä lukitusta ovesta... :)jollain olis ollut luudasta pakkomielle.
Mutta oli se mukavaa ennen, ei tarvinnut turvalukoja. Sikälikin hyvä, mä näin kerran yhessä museossa ennenvanhasen lukon, ja sen avaimen. Se avain oli muuten vähän kamalan suuri. Silipa-Tuuli kirjoitti:
kui helppoo ennen oli, kun lähdettiin kotoa veks heitettiin vain luuta ovea vasten, ja oikiastaan ihan sama vaiks ei ois luutaa muistanukkaan, ovi oli kuitenkin aina lukitsematta... :)
Tuohon aikaan ainakaan ollut pakkomiellettä lukitusta ovesta... :)pakkomielteitä siitä, että enhän vaan lukinnu ovee... :•)
- hilda-hymy
sammakko17 kirjoitti:
Kaikki sannoo että menee röökille,nih tekkee itekkin miel nih
joukkosuggestiota tai mikä se nyt oli...
- OCD order
on laskea kuin monesti naapuri paukauttaa ovea kiinni.
almakin pakkomielteisesti kyttää yhtä naapurin mummoa ko hää vilauttelee mulle slokkejaan...:DDD nooo huvia pitänee elämässä olla...
- Avenging.Angel
syödessä on yksi.
- Avenging.Angel
almajavaihtovaatteet kirjoitti:
se kasvattaa sanavarastooo ja syöminen masukkia(jos syö kuin alma)...
oon hoikka poika.
ihan kaamee pakkomielle onkin..
Mut en mä sitä teille voi kertoo;)- hilda-hymy
pelkuri, kerran se vaan kirpasee...
No niin, mä otan kännystäs kiinni, ja annan henkistä tukea...hih... hilda-hymy kirjoitti:
pelkuri, kerran se vaan kirpasee...
No niin, mä otan kännystäs kiinni, ja annan henkistä tukea...hih...Siis mähän en pelkää mitään mutkun.. se on.. yks häiskä;)))
- hilda-hymy
a-v kirjoitti:
Siis mähän en pelkää mitään mutkun.. se on.. yks häiskä;)))
juttu, että joskus häiskä vaan sukeltaa suoraan pakkomielteeseen.
nm; kokemusta on
Ollos huoleti, ei se ole paha pakkomielle...kai..
tota, oletkos sä tehny jotain repäseväää,noin niinkun pakkomielteen nimissä *wirnuilee* hilda-hymy kirjoitti:
juttu, että joskus häiskä vaan sukeltaa suoraan pakkomielteeseen.
nm; kokemusta on
Ollos huoleti, ei se ole paha pakkomielle...kai..
tota, oletkos sä tehny jotain repäseväää,noin niinkun pakkomielteen nimissä *wirnuilee*mut aikeissa on. Mut nyt mä ensin meen ja nukun.
Hyvää yötä;)- hilda-hymy
a-v kirjoitti:
mut aikeissa on. Mut nyt mä ensin meen ja nukun.
Hyvää yötä;)oikeen kunnon pohjalaasen akan repäsy, niinkun mä tein *kikattaa*
Hyvää yötä;)
- sölä"
..mää tyksin nöitä pilkkujä..käi seön sitte päkkömielteistä .. ;))
pakkomielle.Mä hypin aina suojatiellä vain valkoisia viivoja pitkin ja samalla laulan ääneen:Ja innoissaan tallasi taikinapyttyyn...
- Para-Epänormaali
Ei pysty ei kykene kertomaan :)
- Hasek the Dominator
...Tirrasta nakkikioskin kautta kotio ja jos ei kissat oo hiljoo ni tulee nenänakkeja ja kauheeta kolkutusta keskellä yötä. :(
- kolmenäiti
tai ehkä sittenkin - kirjat, mun on pakko lukea joka päivä : )
luen muuten vain lukemisen ilosta
tai jos mulla on jotain hyvää syötävää
tai vaikka heti herättyäni klo 05.00
vaikka silmät on ihan ristissä jne...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455020Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121580Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481159- 131073
Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella10106981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76959Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2862Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57759Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27723