Erittäin hyvä että joku tarpeeksi vaikutusvaltainen ja järkevä poliitikko ottaa asian ajaakseen.
Vaikka asiasta älähtänyt kenraali oli ensin asialla, niin politiikka on yhteisten asioiden hoitoa ja Kokoomus nostaa vaan kannatustaan tuollakin asialla
http://yle.fi/uutiset/talous_ja_politiikka/2009/03/salolainen_venalaisten_maakaupat_suomessa_selvitettava__634438.html?origin=rss
kannatan!
HYVÄ Salolainen!
8
307
Vastaukset
- Mörköjä ei ole
Huhtikuussa 1971 Pertti Salolainen julkisti presidentti Kekkoselle lähettämänsä kirjeen, jo ennen kuin se oli presidentille toimitettu.
Kekkonen vastasi Salolaiselle:
Kansanedustaja Pertti Salolainen 14.4.1971
Olette minulle osoittanut kirjeen, jossa pyydätte, että tulevan Pohjois-Ruotsin hiihtomatkani aikana en kaataisi karhua. Kirjeenne, josta kuulin radion uutisissa, oli minulle suuri yllätys, sillä missään vaiheessa ei ole ollut puhettakaan isäntieni kanssa, että kaataisin karhun. Kun olette saattanut kirjeenne julkisuuteen, ennen kuin se on toimitettu minun tietooni, käsitän asian niin, että olette halunnut saada tämän asian yhteydessä kauniilla tavalla nimenne julkisuuteen. Vaikka ette kirjeellänne onnistunut pelastamaan karhun nahkaa, joka ei ollut vaarassakaan, voi tämä liikuttava vetoomus pelastaa Teidän nahkanne seuraavissa eduskuntavaaleissa.
Poimitaanhan marjakin maasta.
Urho Kekkonen
Historia toistaa itseään
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2009/02/824024
Ps. Eikä tässä taideta reserviläisiäkään tarvita.
Nukkukaa yönne rayhassa. - sössön sössön
Älkää taas vouhottako, itsehän te olette huutaneet jo 15vuotta että kaikki on kaupan, tehän itse olette olleet luomassa tätä hirviömäistä globaalia markkinataloutta joka on nyt tuhonnut koko maailmantalouden. Pitäkää pellet turpanne kiinni ja lopettakaa tuo lietsominen, tulee vielä tunti turpaan jos huonosti käy.
- Hohhoijakkaa
Haloo,Haloo nato hörhö Salolainen ja te perässä
juoksevat höynäytettävät hölmöt.Jos Salolainen
tai venäläinen matkustaa aamulla Tallinnaan niin jo
iltapäivällä heillä on eu-alueelle rekisteröity
oikeustoimikelpoinen yhtiö joka voi ostaa vaikka
koko suomen.Jos eu-n ulkopuolelta tuleva ei
saa omistaa osakeyhtiötä joka omistaa kiineistöjä niin vaatiiko Salolainen että
Nokia kerää kimpsunsa ja kampsunsa tästä maasta ja lähtee? Jos se nyt muutaman tontin myynti
venäläisille niin kaihertaa niin Salolainen
perässäjuoksevan hölmöläisarmeijan kanssa voi aina tehdä myyjälle korkeamman tarjouksen sillä se asia hoituu. Kaikkea se kevät teettää ettei vaan unohdettaisi,vai mitä Salolainen? - Idänkauppamies
...tosiaan vaikeuttaa suomalaisten yritysten toimintaa Venäjällä? Ehkä Salolisen pitäisi palata Englantiin kettuja paijaamaan, kun ei suomen edusta mitään tiedä. Uhkaavan laman aikana ei ole varaa talousdiletantismiin.
- Vääpeleitä molemmat
No,mitä sieltä Saarijärveltä
löytyi.Lähtikö peltihallista
kaapeli suoraan Kremliin?
Onko löytynyt tunneli mikä
johtaa telemaston juurelle.
Strategisesti tärkeä linkki-
masto mainitsi joku yevpvää-
päävääpeli.Voi,voi se venäläinen
imuroi sieltä tekstiviestit:
"Kulta rakas tuo rasvaton maito
Siwasta",älä jää Upseerikerholle. - Myös kokomustille
Markkinataloutta,vapaata
kilpailua,EI SÄÄNNÖSTELYÄ
EI Valtion ohjausta (kuten
ent.Neuvostoliitossa)
Sille myydään kuka parhaan
tarjouksen tekee..totta maar
perskule,Älä kitise Salolainen.- Räntää tulee
Loppuuko kokomukselaisita eurot,kun rikas venäjä ostelee maita Suomesta ,onneksi kokomukselaiset ette pysty määräämään ,ettei venäjäjä saisi ostettua maita.Hienoa venäjä ,te olette tuonneet valuuttaa suomeen,se on hieno asia,älkää välittäkäkö Salolaisen puheista se on puhunut muutenkin pehmosia.Venäjä matkailu on lisänyt,ja maakaupat on kiinnostaneet ja se on hieno asia.Menkää kokomuslaiset sinne Yhdysvaltoihin ostamaan kiinteistöjä nyttenhän ne on halpoja,jos rikkaaat venäjän kansalaiset teitä niin harmittaa he, he.
- selitellä
Salolainen mitä haluaa. Jos venäläinen tuo mulle ison rahakasan, niin tottakai minä myyn.Rahalla kun ei ole isänmaata.Eikös tämä maa ole kapitalistinen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770