Tunnetteko pappeja jotka harrastaa irtosuhteita? Papitkinhan on vain ihmisiä ja jos on sinkku niin kai se on ihan ok? Vai miten kirkon piirissä suhtaudutaan tällaiseen?
Pappien elämäntyyli
7
512
Vastaukset
- elämäntyyli
...ei ole ok. Piste.
- usko ei siirrä vuoria
Lehdissä tuon tuostakin.Itsehillintä on vaikea laji.
- -Deanie-
usko ei siirrä vuoria kirjoitti:
Lehdissä tuon tuostakin.Itsehillintä on vaikea laji.
tiedän itse tällasen tapauksen, hän itse ei pidä sitä ilmeisesti mitenkään pahana asiana. Tosin en tiedä, tuskin hän pelimiehen mainetta laajalti itselleen haluaa mut luulis että tällainen vaikka salassakin tapahtuvana sotis jotain vastaan kyseisessä asemassa..
- mutten yhtakaan Rabbia!
ENKA JUUTALAISTA!
poikkeuksia lienee hyvin vahan. - uutisia
Kaikista "parhaimmat" seksuaalirikosten tekijät ovat olleeet kautta aikain katolisia piispoja. Heille ovat kelvanneet niin pienet kuin erityisesti vielä pienemmät pojat.
Sad but true. - on kuitenkin
parempi kuin pappien homoilu tai pedofilia
- lähinnä Hurskas Jumalan
Palvelija joka on pyhittänyt koko elämänsä Jumalalle,eikä mikään pukki kaalimaalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770