Mitä olen noita ulkomaisia sivustoja katsellut, olen havainnut että huhtikuu on poikkeuksellisen kylmä ja pakkasta on yleisesti aina etelä-Suomea myöten myös päivisin tuonne toukokuun vaiheille.
Talvea toukokuulle
5
695
Vastaukset
- sivustoja
oletkaan katsellut?
Saisko linkkejä? Minäkin niitä katselin, sivuja. Ne oli huuhaalta, mutta muuten näyttäät täsmivän.
Mut toen etteen; jo la.28.3 sateet meitin kulmilla näyttäis tulevan vetenä.
Päivälämpötila olis 5C kantturoissa, su.29.3 vast. yönä näyttäis hiukka puolella.
Ennustan tätä koneelta. Sen valmistuspaikka näyttäis olevan Da'Nang.
Nys sitten kattellaan koneen ennustuskyky!- Kesäihminen
Joka vuosihan noita hörhöjä näyttää olevan, jotka ennustavat talvea kesäksi, ja uskovat, että kesälläkin on talvisää. Ettekö te tosiaan ikinä noista edellisvuosien kokemuksista viisastu ja ymmärrä, että tuollaiset ennusteet ovat täysin mahdottomia?
No, antaa puhua vaan. Kyllä maailmaan puhetta mahtuu, mutta teot ovatkin sitten eri asioita.- jäätynyt h*lvetti
Viime kesänä oli "talvisää". Ainakin edellisvuotta edeltävänä joulukuuna päästiin nauttimaan lähes 10 asteen lämpötiloista. Sen sijaan kesällä 2008 oli kesäkuussa sellaisia päiviä, joilloin lämpötila jäi alle tuon 10 asteen.
- Kesäihminen
jäätynyt h*lvetti kirjoitti:
Viime kesänä oli "talvisää". Ainakin edellisvuotta edeltävänä joulukuuna päästiin nauttimaan lähes 10 asteen lämpötiloista. Sen sijaan kesällä 2008 oli kesäkuussa sellaisia päiviä, joilloin lämpötila jäi alle tuon 10 asteen.
Ajanjakso, jolloin vuorokauden keskilämpötila on alle 0 C. Joten ei viime kesänä mitään talvea ollut, vaikka kylmä kesä se toki oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998666Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683021- 161413
- 761038
- 681017
- 27975
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta62940- 55923
- 65880
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864