En pääse yli en niin millään

kituuttelen kituutellen

Tunsin erään viiden kuukauden ajan ja se oli aivan mahtava tunne mitä sain kokea... aivan mahtavaa aikaa. Pikkuhiljaa miehen mielenkiinto alkoi kuitenkin hiipua ja hiipua. Koin elämässäni jotakin joka toi hirmuisen paljon henkisiä paineita enkä osannut enää keskittyä mieheen kun kaikki ikävät asiat pyörivät mielessä. Lopulta ei synkimpänä alamäen aikana enää riittänytkään minulle myötätuntoa... muutuin karmivan tylsäksi. Hyvin hyvin tylsäksi ihmiseksi jolla ei ole enää mitään sanottavaa. Niin hän sanoi, ja niin muutuinkin varmaan. Nyt kun elämä alkoi taas näyttää valoisemmalta, mies olikin jo tehnyt päätöksen ettei enää halua olla tekemisissä. Siitä tuli sitten kamalat riidat ja välillä viikon pituisia yhteydenpitokatkoja, ja loputkin mielenkiinnot mieheltä hävisi.. ja nyt siitä on sitten kolme viikkoa kun oltiin vihoviimeisessä kontaktissa. Mies vaan poisti aivan kaiken elämästään mikä muistuttaa minusta. Minä en kuitenkaan kykene unohtamaan. Suren ja suren. Jokainen päivä. Jollen joka tunti niin melkein ainakin. Tuntuu ettei saa happea. Rintaa pistää, itkettää muttei itku tule kuin harvakseltaan enää vaikka toivoo että tulisi että ees hetkeksi tulisi keveämpi olo... ainoa ihminen joka koskaan oli kuunnellut ja tukenut niinkuin tuki... ainoa ihminen joka ikinä on ollut tukena niin, kyllästyi niin pahanpäiväisesti. Olo tuntuu sietämättömältä. En voi keskittyä mihinkään täysillä kun aina on se katkera surullinen tunne tuolla jossakin. Tuntuu ettei tämä suru lopu. Tänään sorruin lukemaan vanhoja viestejä ja yhteisiä kuvia joka oli paha virhe. Tunteet on entistä enemmän pinnassa ja kaikki unohtuneetkin ihanat muistot tulvivat mieleen. En kertakaikkiaan raaski poistaa mitään muistoja, tiedän että jos sen tekisin lamaantuisin lopullisesti sängyn pohjalle tuntien että tukehdun suruun. Tunnemyrskyissäni menin kirjoittamaan kirjeen tunnoistani ja kyseinen mies vain pilkkasi että on kyllästynyt tähän paskaan. Oikea vitsi. Silkkaa hulluutta. Olen niin tunteiden kuihuissa vieläkin että kirjoittelen mitä sattuu minne sattuu kun en voi keskittyä. Olen katunut kaikkia niitä tunnekuihuissani kirjoittamiani häpeäviestejä jotka hän sai. Vihaan sitä mikä olen kun olen niin epätoivoinen enkä voi ajatella järkevästi enkä tunne olevani itseni. On niin ikävä. Kostamaan en lähde vaikka sellainenkin käynyt mielessä, sentään sen verran saanut järkeä palaamaan. Miten vaan unohtaisin? miten... olen rauhoitellut itseäni ajattelemalla että aika korjaa kaiken. Odotan että tilanne rauhoittuu ja sitten, muutamien viikkojen päästä, jos siltä tuntuu enää silloin, jos olen rauhoittunut, yritän uudelleen kontaktin ottamista vielä sen yhden ainokaisen kerran. Kunhan annan pölyn laskea... välillä sekään ajattelu ei auta tähän paniikinomaiseen tukahduttavaan epämukavaan oloon...

3

668

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lohduttaako

sinua, mutta eiköhän kaikki ole kokenut tuota samaa, tai ainakin joskus tulevat kokemaan. Itse luulin kohdanneeni sen oikein, mutta hän hylkäsi minut. Siitä on nyt jo melkein neljä vuotta. Ja vaikka luulin sen olleen elämäni rakkaus, niin silti olen päässyt yli.

Melkein kolme vuotta meni häneen perään haikaillessa ja vasta kun kohtasin uuden ihmisen, joka kolahti kunnolla, pääsin tästä vanhasta, vaikka joitain muitakin yritin tapailla siinä välillä. Tuntuu kuitenkin että tuon menetyksen myötä kasvoin vahvemmaksi ja sen jälkeen en ole enää vastaavaa tuskaa kokenut, vaikka tämän uudenkin "kolahduksen" kanssa välit menivät poikki. Joten vaikka se kuinka kliseistä onkin niin aika auttaa. Joskus vielä kohtaan ihmisen jonka kanssa kaikki toimii. Itse en ole menettänyt uskoani siihen. Älä sinäkään menetä. Jossain on vielä sinulle se oikea ihminen.

• tukenasi

vaikeissa asioissa, vaan sanoo että on kyllästynyt koko paskaan, joutaa mies mennä.

Toisaalta sinun kannattaa opetella itsenäisyyttä, ja rauhallisesti analysoiden käsitellä asioitasi, ei niin että vyörytät vaikeuksiasi ja alemmuudentuntojasi yms. koko ajan toisen päälle.
        Odottaen että toinen on se ihmemies, joka tukasta nostaa sinut paskasta.

Täytyy ajatella myös toisen vastaanottokykyä ja sitä että toinenkin haluaa, että häntä kuunnellaan ja hänen kanssaan ollaan, eikä vain epätoivoisen itkuolkapää.

• on..

se oma surumurtama aikansa, sure rauhassa ,kyllä elämä pikku hiljaa alkaa voittaa,se että purkaa omia tuntojaan tänne tai ystävälle aina helpottaa hetkeksi., Tunsit hänet viisikuukautta,se on oikestaan lyhyt aika,mutta sinulle hyvin tärkeä ,kaikesta vaikeudesta huolimatta. uskon että saat elämän halusi viellä takaisin ,keskity itseesi ja omaan hyvin vointiisi nyt, ulkoile ,tapaa ystäviä, syö terveellisesti..itke ja naura silloinko siltä tuntuu..ja kevät on hyvää aikaa retkeillä ja nauttia luonosta ,sieltä saa paljon voimaa myös.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      86
      4660
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3847
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      184
      3673
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      69
      2098
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1298
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1162
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      148
      1109
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      50
      1020
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      914
    Aihe