käyntiin, kun näyttää vakavasti siltä, että
Hannulta on päässyt väliaikaisesti lääkkeet loppumaan.
Sanotaanhan Suuressa Kirjassakin; Minkä te
teette yhdelle näistä pienimmistä, sen te
teette minulle.
Eiköhän laiteta keräys
6
203
Vastaukset
pihtarit.
että minun henkilökohtainen solvaaminen on rikos minua kohtaan. Joten jos on kommentoitavaa niin tehkää se noita kirjoituksia kohtaan!
tällä palstalla harrastaa solvauksia sinua enempää joten ne varmasti loppuvat kunhan ensin vaihdat oman tyylisi.
Eilisessä tilaisuudessa varmasti huomasit miten ihmiset suhtautuvat 1900 luvun alun komu-retoriikkaan, jos et niin taidat olla ilman paranemisen mahdollisuutta.- T Urpo
Nimittelet tavallisia ihmisiä fasisteiksi
mennen tullen!
Mietit vaan itseksesi miksi mulkkusi alkaa
nasinassukoita ajatellessa seisomaan.
Setä voi miettiä samaa!
- mitään keräystä
vaan ukko siteisiin ja pyöreään pehmustettuun huoneeseen loppuiäkseen!
- ja hänen jutuistaan
tulee aina mieleen tässä taannoin metsästäjäpiireissä (Suomessa metsästäjiä 650 000, vertaa komujen määrään..) tunnetuksi tullut M.Lind. Herra tuli tunnetuksi laajaa kohua herättäneistä "pienpetojen pyynti" videoistaan, joissa hän mm. antoi ajokoiriensa repiä kuoliaaksi elävän supikoiran, ja itse vain hyppi ympärillä ja kannusti koiria; taikka sitten laittoi loukkuun menneelle supikoiralle kaveriksi pystykorvan, ja lopputulos oli sama kuin edellisessä. Ampuma-aseita mies ei käyttänyt minkään eläimen lopetuksessa, koska hän ei omista niitä (mahdollisuudet aseenkantolupaan menivät ilmeisesti erään oikeudenkäynnin yhteydessä). Lisäksi Lind aiheutti kohua valtavalla susien vastaisella kampanjallaan, ja adressillaan susia vastaan. Adressiin oli kerätty kymmeniä sivuja materiaalia, miten suunnilleen sudet vain tulevat ja tappavat meidät kaikki...
Tämä herra L on jäsenä kristillisillä kunnallistasolla. Hän käyttää itsestään nimitystä Kuninkaan Soturi, ja on kirjoitellut tekstejään myös tälle palstalle. Tässä yksi maistiainen:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=4500000000000333&posting=22000000042676570
Kun Lindiltä kyseltiin hänen videoistaan mm. Metsästäjäin Keskusjärjestön keskustelupalstoilla, niin selitykset muistuttivat hyvin paljon Raineiston selityksiä tuohon mielenosoitukseen liittyen. Selityksiä hänellä oli mm. että: "kaikkihan metsästäjät tuollaista harrastavat", "minulla on OIKEIDEN metsästäjien tuki takanani", "ei tuossa ole mistään eläinrääkkäyksestä kyse, vaan ihan tavallisesta pienpetojen pyynnistä".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873978Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242871No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452292- 341301
- 10889
- 131865
- 6824
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740