Peruutus Hotels.com

muutoksia matkaan

Onko kukaan peruuttanut Hotels.comin kautta varaamaansa ja visalla maksaamaansa hotellia?

26

9818

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvin tarkasti!

      Riippuu juuri sen varauksen ehdoista, miten se onnistuu. Ennen varausta on syytä katsoa peruutusehdot, jotka vaihtelevat eri hotelleissa samankin hotellivaraamon sivuilla. Mikäli peruutusoikeutta ei ole etukäteen maksetussa varauksessa, et saa mitään takaisin. Matkavakuutukseen taas täytyy olla tosi hyvät syyt peruutukselle.
      Itse varaan majoituksen sellaisesta varaamosta, jossa ei tarvitse maksaa etukäteen. Sellaisellakin on edullisia hintoja.

    • MM

      Peruutin eilen visalla maksamani hotellin, ja nyt jännittää milloin saan rahani takaisin.. Sain samantien kyllä viestin peruutuksesta sähköpostiini, eikä minulla ole ikinä ollut ongelmia hotels.comin kanssa joten uskoisin että saan rahani 30 päivän sisällä niinkuin viestissä luvattiin

      • tuhru55

        ..varasin ja maksoin Ranskassa kolme huonetta eri henkilöille, kaikki samalla varausnumerolla. Parin päivän päästä peruutin varauksen ennen takarajaa varausviestissä olleen linkin kautta. Vastaukseksi tulleesta sähköpostista ei mitenkään käynyt ilmi että peruutus koski vain yhtä huoneista, eikä peruutuspalvelu missään vaiheessa kysynyt halauanko mahdollisesti peruuttaa vain yhden varaamistani huoneista, mutta näin palvelu kuitenkin tulkitsi peruutukseni. Sain yhden huoneen hinnan melkein saman tien takaisin, mutta kaksi huonetta mukamas jäi varatuiksi ja niiden hinnan takaisinsaamisesta keskustelen nyt sähköpostitsa hotels.comin kanssa. Eli yhden huoneen peruminen varmaan onnistuu ihan ok, mutta muuten kannattaa olle todella tarkkana. 28 vrk ei ole vielä kulunut joten toivoa hyvityksestä varmaankin vielä on.
        Ehkä tämän kokemuksen jälkeen en kuitenkaan ensisijaisesti käytä hotels.comin palveluksia... :(


      • en maksamitään
        tuhru55 kirjoitti:

        ..varasin ja maksoin Ranskassa kolme huonetta eri henkilöille, kaikki samalla varausnumerolla. Parin päivän päästä peruutin varauksen ennen takarajaa varausviestissä olleen linkin kautta. Vastaukseksi tulleesta sähköpostista ei mitenkään käynyt ilmi että peruutus koski vain yhtä huoneista, eikä peruutuspalvelu missään vaiheessa kysynyt halauanko mahdollisesti peruuttaa vain yhden varaamistani huoneista, mutta näin palvelu kuitenkin tulkitsi peruutukseni. Sain yhden huoneen hinnan melkein saman tien takaisin, mutta kaksi huonetta mukamas jäi varatuiksi ja niiden hinnan takaisinsaamisesta keskustelen nyt sähköpostitsa hotels.comin kanssa. Eli yhden huoneen peruminen varmaan onnistuu ihan ok, mutta muuten kannattaa olle todella tarkkana. 28 vrk ei ole vielä kulunut joten toivoa hyvityksestä varmaankin vielä on.
        Ehkä tämän kokemuksen jälkeen en kuitenkaan ensisijaisesti käytä hotels.comin palveluksia... :(

        ainakin www.booking.com toimii niin että koskaan ei veloiteta ennakkon mitään vaan kaikki hoidetaan hotellien toimesta perillä. en käytä mitään muutafirmaa juuri tämän takia.


      • huijaus se on pienik
        en maksamitään kirjoitti:

        ainakin www.booking.com toimii niin että koskaan ei veloiteta ennakkon mitään vaan kaikki hoidetaan hotellien toimesta perillä. en käytä mitään muutafirmaa juuri tämän takia.

        Tämä on hyvä systeemi. Itse olen aiemmin käyttänyt hotels.comia mutta en enää. Aika vahva huijaamisen maku on tullut kuvaan mukaan juuri peruutusehtojen suhteen. Myös hintoja kehutaan edulliseksi vaikka saman huoneen saa samnaan hintaan suoraan hotellista. En suosittele ennen niin hyvää välitystä enään kenellekkään.


      • osaatko lukea?
        huijaus se on pienik kirjoitti:

        Tämä on hyvä systeemi. Itse olen aiemmin käyttänyt hotels.comia mutta en enää. Aika vahva huijaamisen maku on tullut kuvaan mukaan juuri peruutusehtojen suhteen. Myös hintoja kehutaan edulliseksi vaikka saman huoneen saa samnaan hintaan suoraan hotellista. En suosittele ennen niin hyvää välitystä enään kenellekkään.

        Kun lukee ne peruutusehdot huolellisesti ennen varauksen tekoa, niin ei tarvitse valittaa täällä ja aiheettomasti mustamaalata kyseistä varaussivustoa. Itselläni on vain hyviä kokemuksia hotels.comin palvelusta.


      • EiIkinäEnääHotelsCom

        Itse menetin 280 euroa Hotels com:ille kun väittävät etteivät ole saaneet viestiäni, lähetin sen hotellin tietokoneelta käyttäen heidän omaa lomaketta. Lisäksi minulla kuitit hotellillta etten yöpyny siellä yötäkään kun huone haisi kuin tulipalon jäljiltä. Hotels.com ei suostu maksamaan takaisin mitään eikä vaivaudu varmistamaan ko. hotellista yövyinkö siellä. Kannattaa pysyä kaukana tästä!


    • Respalainen

      Kannattaa tosiaan varausta tehdessä katsoa mistä varaa(esim. hotels.com ja booking.com eivät kumpikaan ole suomalaisia vaan toimivat hotellien välittäjinä) ja lukea ne varausehdot ajatuksella läpi.

      Hotels.comin kautta huone maksetaan heti varatessa, ja varsinkin useampien huoneiden kanssa saa olla tarkkana kun niitä peruu. Ja rahojen palautus voi kestää..
      Booking.comin kautta tehdyt varaukset maksetaan vasta tullessa suoraan hotelliin vaikka se kysyykin luottokortin numeroa. Kortin numerolla taataan huoneen saanti, eli huonetta ei voi perua ellei asiakas sitä itse tee. Ja peruutukset pitää tehdä samaa kautta kun on varattu, eli sitä ei voi perua suoraan hotelliin.
      Jos hotellilla on oma varauskanava, myyntikeskus tai voi aina soittaa suoraan hotelliin/laitaa sähköpostia niin kannattaa käyttää niitä.

      Näiden ulkolaisten varauskanavien kautta voi joskus saada halvemmalla huoneen, mutta yleensä peruutusten kanssa tulee ongelmia.
      Varsinkin kun osa näistä varauskanavista ja "matkatoimistoista" ei ole tehnyt minkäänlaista yhteistyösopimusta hotellien kanssa.

    • Albuquergue

      Kotimaassa matkustaessa varaan itse aina suoraan hotellista (joko nettisivujen kautta, soittamalla tai sähköpostilla), koska etukorttihinnat (s-etu/plussa/ykkösbonus jne..) saa vain sitä kautta. Ja peruutusehdot on suoraan varattaessa joustavimmat, käytännössä aina mahdollisuus perua tulopäivänä klo 18 mennessä. Ulkomaille matkustaessa etsin ensin hotellivaihtoehdot booking.comista ja tarkistan millä hinnalla saa suoraan hotellista varattaessa. Monesti välittäjien kautta voi saada edullisia tarjouksia, tosin tiukoilla peruutusehdoilla. Jos hinta on sama hotellin sivuilla kuin välittäjällä, varaan mieluummin suoraan hotellista.

    • syysloma pilalla

      Peruuttaminen kyllä onnistui kätevästi netin kautta. Sitten meni vaikeaksi, lisäkysymyksiä kun oli, jonotin puhelinpalveluun 25 minuuttia, jonka jälkeen siiryin sähköpostiin. Pyydettiin asioimaan vaikka englanniksi. Rahoja ei kuitenkaan palautettu, vaikka peruutusehtojen mukaan toimittiin.
      ... "Hotelli ei tässä tapauksessa korvaa peruutusta..."

      Voipi olla, ettei enää Hotels.comin palveluita käytetä meidän perheessä.

    • Booking booking

      Minä olen kyllä varannut lukuisia kertoja huoneen Booking.comista - ja sitten perunut varauksen, kun onkin löytynyt kiinnostavampi kohde. Peruutus on helppoa kuin mikä - pariin täppään webissä ruksi ja that's it. Mitään ei tarvitse maksaa etukäteen, ellei siitä erikseen mainita.
      Yleensä hotellihuoneen on saanut halvemmalla ja varauskin ollut helpompaa kuin hotellista suoraan varattaessa. Näin siis Booking.comissa.

    • Huijaako hotels.com?

      Varasin ja maksoin hotellin 4 yöksi Shanghaihin Hotels.com:ista, paikalle päästyäni huomasimme että huone haisee vahvasti tupakalta (olen astmaatikko), pyysimme toista huonetta ja meille kerrottiin että kaikki huoneet haisevat samanlaiselta. Pyysin peruuttaa jo maksamamme varauksen, hotelli ilmoitti etteivät voi maksaa kun eivät ole vielä saaneet rahoja Hotels.com:ilta ja että saisimme palautuksen heiltä. Olen nyt vuoden aikana 3 kertaa laittanut asiasta sähköpostia Hotels.com:ille, ENKÄ OLE KERTAAKAAN SAANUT HEILTÄ MITÄÄN VASTAUSTA! Miksi eivät voi vastata ja antaa edes järkevää selityksen asialle? Rahat siis katosivat kankkulankaivoon. EN SUOSITTELE HOTELS.COM:IA!!!!! Raivostuttaa nähdä heidän TV-mainoksia, kun aina tulee tämä tapaus ja menetetyt rahat mieleen. :(

      • Petteri

        Yleensä Hotels.com on toiminut ilman sen suurempaa dramatiikkaa mutta nyt kun juuri saavuin hotelliin, virkailija kertoi, että Hotels.com on perunut varaukseni. Se on sinällään heiltä näppärää, koska kyseessä oli varaus, jota ei ylipäänsäkään ehtojen mukaan voinut perua. No, en ollut ainoa: seuraavalla asiakkaalla oli aivan sama ongelma. Siksi oli pakko tulla kurkistamaan, onko muutamat tekemäni varaukset Hotels.comin kautta olleet ihan vain onnenkantamoisia.

        Käyttäkää ihmeessä booking.comia, se toimii kuin junan vessa aikoinaan eikä kanita rahojasi missään olosuhteissa.


    • löklököl

      Aikoinaan varasin Hotels.comin kautta hotellin espanjasta ja kaikki piti olla ok. No paria viikkoa ennen matkaa, huomasin erään matkatoimiston sivuilta, että ko. hotelli oli kyseisenä aikana remontissa. Hotels.comista asiaa tiedustellessani, vastaus oli ettei ole mitään remonttia. No onneksi yksi tuttu asui paikkakunnalla ja kävi tutkimassa paikanpäällä ja siellä oli täysi remonttihässäkkä päällä, samoin kun itsekin kävin asian paikanpäällä toteamassa lomalla. Hotels.com veloitti peruutuksesta peruutuskulut, eikä uskonut ettei siellä ole kyseisenä aikana toimintaa. No onneksi on booking.com.

    • Karavaanari14+16

      Hotels.com on ihan ok, tosin ite varailen majoitukset hostelsin tai hostelbookersin kautta, kun tarjolla on paremmin edullisempiakin vaihtoehtoja. Muutaman kerran tuoltakin varannut, kun sain meillin jonkun alekoodin hotelleihin. Kannattaa muuten tsekkaa täältä: http://www.alennuskoodi.fm/tarjoukset/hotels-com/ ...Hotels.comilla yllättävän usein hyviä tarjouksia. Hinnoista joku 20-50 pinnaa pois.

    • kht

      Peruutin hotellin 6 päivää sitten ja rahat oli jo palautettu luottokortille (en tiedä oliko ne rahat jo eilen vai mikä päivä palautettu) eli ei ainakaan mulla ole valittamista

    • PettynytAsiakas

      HotelsCom ei kannata missään tapauksessa käyttää
      Omaa varaustani ei hotellilta löytynyt. Onneksi hotellilla oli tilaa. Yhä vielä odotan hyvitystä hinta-erosta, mitään muuta korvausta eivät maksa.
      Lisäksi korttitiedot ovat vaarassa jos tuota käytätte.
      En suosittele.

      • Keijukka

        Itse yritin peruuttaa hotellia tänään varaus sivuston kautta, koska Hotels.comin puhelinpalvelu ei toimi viikonloppuna. Kävin läpi jokaisen linkin, ja aina tuli seinä vastaan. Peruutusta ei tehdä vaan pyyntö: 'soita asiakaspalveluun'. Siellä ei vaan vastata viikonloppuna. Ja peruutus piti olla mahdollista tulopäivän iltaan. Seuraavana arkipäivänä soitan tuonne, vaikka enpä tiedä, tuottaako tulosta.


    • 34565

      Lopetin koko hotels.Comin käytön kun viime vuonna yritettiin tyhjentää pankkitili!
      Varoitukseksi vaan kaikille!!!!!

      • Tuhkatpesasta

        Etkö parempaan pystynyt? Kas ko ei viety tuhkiakin pesästä...


      • köyhätyhmäitkee

        Tuskimpa ne sun muutamaa roposta olis halunnut


    • hotelliin-menoksi

      Ei pysty perumaan. Se on pakko nyt!

    • HAHHAHHaAAA666

      Peruutta vaan mutta rahoja sieltä ei saa takas.

    • Anonyymi

      Peruutus

    • Anonyymi

      olen varattu 3.7-15,00-4,7-11.00 Haluan vaihtaa 7.7.15.00-8.7-11.00 koodi 451850 musse ahmed paika myyrmäki hoteli noli studio

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      68
      6783
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4400
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2813
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1091
    Aihe