Kylällä haisee pahalta

Haisuliiiiiiiii

Kyllä Kyröskoskella taas haisee.

Onko bakteerit joutuneet pakkolomalle???
tai saaneet loparit.

21

1328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • silloin haissut,

kun itse kuljin.

-Pitäisikö sinun pestä hampaasi!?!

• haista pahalle

Se on rahan haju eikä mikään muu. Kyllä siihen olis pitänyt tottua jo! Polttolaitoksesta ei tule tuonkaan vertaa

• montaakos

paskanpolttimoa olet haistellut?

• pala jätteet

Tottuakin pitäisi paskan hajuun, ei ainakaan mulle tuo rahaa se haju.M-realin omistajille varmaan tulee tuohta vaikkei ne siitä hajusta kärsi.
        Polttolaitos haisee juuri siltä mitä siellä poltetaan ja sen täällä maaseudulla varmasti huomaa kun se käynnistetään.

• Börje Pärskijä
        pala jätteet kirjoitti:

Tottuakin pitäisi paskan hajuun, ei ainakaan mulle tuo rahaa se haju.M-realin omistajille varmaan tulee tuohta vaikkei ne siitä hajusta kärsi.
        Polttolaitos haisee juuri siltä mitä siellä poltetaan ja sen täällä maaseudulla varmasti huomaa kun se käynnistetään.

puhu paskaa, laitos on puhdas.

• suklaapoika
        Börje Pärskijä kirjoitti:

puhu paskaa, laitos on puhdas.

plankkaan takareikääs.

• SuomaV
        pala jätteet kirjoitti:

... että jätteenpolttolaitos puhdistaa ilmaa, onhan sen piipussa tehokas suodatus.

Entä jos haju tuleekin kaatopaikalta? Siellähän sitä tavaraa on...

• TAITAA jo
        suklaapoika kirjoitti:

plankkaan takareikääs.

OLLA KOKEMUSTA

• Kyrön-Pärskijä
        SuomaV kirjoitti:

... että jätteenpolttolaitos puhdistaa ilmaa, onhan sen piipussa tehokas suodatus.

Entä jos haju tuleekin kaatopaikalta? Siellähän sitä tavaraa on...

... poikani, jos tietäisit miten vähällä järjellä maailmaa hallitaan...

(Axel Oxenstierna)

• SuomaV
        Kyrön-Pärskijä kirjoitti:

... poikani, jos tietäisit miten vähällä järjellä maailmaa hallitaan...

(Axel Oxenstierna)

... voisi fiksumpi päätellä että en suinkaan ole poika...

• Kyrön-Pärskijä
        SuomaV kirjoitti:

... voisi fiksumpi päätellä että en suinkaan ole poika...

... mikään ei ole varmaa. Ja tuo Oxenstjärnan lausunto oli alunperin nimenomaan pojalle. "An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur."

Mutta ollaan avoimia uusille vaikutteille:

Voi tyttäreni, jos tietäisit miten vähällä järjellä maailmaa hallitaan...

(Kuningatar Kristiina)

• taas latinaa...
        Kyrön-Pärskijä kirjoitti:

... mikään ei ole varmaa. Ja tuo Oxenstjärnan lausunto oli alunperin nimenomaan pojalle. "An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur."

Mutta ollaan avoimia uusille vaikutteille:

Voi tyttäreni, jos tietäisit miten vähällä järjellä maailmaa hallitaan...

(Kuningatar Kristiina)

Aletaan taas mätkimään tuota latinaa:

"Quot homines, tot sententiae"

Siinäkin puhutaan sukupuolesta, mutta ei anneta sen häiritä, eihän?

• Börje Pärskijä
        taas latinaa... kirjoitti:

Aletaan taas mätkimään tuota latinaa:

"Quot homines, tot sententiae"

Siinäkin puhutaan sukupuolesta, mutta ei anneta sen häiritä, eihän?

mulle kelpaa kaikki iiiihanaaaaa

• haisee

ja se on kasvun merkki.

• ei haise

Mulla on vaan niin vähän ollut rahaa lompsassa ettei ole päässyt haiseen eikä siis oikeen kasvamaan.
        Luulin että ollaan jo 2000- luvulla ja kasvu tapahtuu jo vähän sivistyneemmin mutta ilmeisesti sitten ei ainakaan täällä.

• taida olla katetta
        ei haise kirjoitti:

Mulla on vaan niin vähän ollut rahaa lompsassa ettei ole päässyt haiseen eikä siis oikeen kasvamaan.
        Luulin että ollaan jo 2000- luvulla ja kasvu tapahtuu jo vähän sivistyneemmin mutta ilmeisesti sitten ei ainakaan täällä.

kun ei haise?

• Anonyymi

Kyllä taas löyhkää, ne kai testaa siellä jotain lietettä korvaavana poltttoaineena, haju on kuin mädät kananmunat x 10,

• Anonyymi

Se on joku ikaalilainen, kun poikkesi siinä lähellä.

• Anonyymi

Kyllä haisee, edes yöllä ei kannata yrittää tuulettaa, tule löyhkä sisään asuntoon.

• Anonyymi

Niin haisee todella karsealta. On se vaan hienoa asukkailla uudessa kerrostalossa joka näyttää ihan vankilalta haistella paskankäryä.

• Anonyymi

Ei se talo nyt mitenkään pahan näköinen ole. Noihin isoihin kaupunkeihin rakennetaan kaikkialle rumia betonikuutioita vieri viereen, se on pahan näköistä.
        Haju tietysti on ongelma alueella tuulen suunnasta vähän riippuen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      247
      45349
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      31
      11240
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      207
      10873
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9711
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8528
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6511
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3210
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      30
      2239
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      37
      1629
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1510
    Aihe