"Tsau.
Sä olet Jenni yksityishenkilö. Mä olen yksityishenkilö. Ja tää on yksityiskirje.
Hups. Ei ookaan. Tää livahti mediaan.
Media on kyl paaaaha, eiks sustakin? Tooosi paha.
Säkin Jenni lähetit kirjeen, ihan Yleisradioon, mitä ei joka tyyppi tee.
Siinä kirjeessäs sä ilmoitit olevas yksityishenkilö, vaik vois kyl väittää, et jos lähettää kirjeen, jossa joutuu ilmoittaan, ett on yksityishenkilö, ei ihan maailman selkeimmin oo yksityishenkilö. Ei ihan oikeen oikeet yksityishenkilöt lähettele kirjeitä Yleen ja kerro, et ne on yksityishenkilöitä, kun sehän on laik itsestäänselvää muutenkin.
Tajuutsä, mitä mä meinaan? Tajuutsä?
Ja sit yks juttu.
"Ole minulle hidas lintuhavainto keväästä syksyyn", sä olet kirjoittanut.
"Hidas lintuhavainto"? Aika paha! Mä sanoisin,
että tollanen toive hitaista lintuhavainnoista on aika yksityinen toive, jonka sä olet julkaistuna runoilijana tuonut julkisuuteen kivan lyyrisessä asussa".
http://www.iltalehti.fi/kolumnistit/200903249289508_k5.shtml
Mäkin oon sen verran yksityishenkilö, et oo rekisteröitynyt Suomi24.fi kortistoon.
Kirje Saulin Jennille
yksityishenkilö
0
67
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163325Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3703049Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o752878Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362739Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582248- 491869
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141779- 831778
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181769- 571659