kysäsempäs piruuttani

Kuka on sellainen henkilö huuhaalla johon voit satasella luottaa??ja kuka on huuhaan mukavin tai sexyin mies tai nainen??huuhaalla ja huumorilla.Minä luotan täysillä duben ja mörri ja impi ja satu ja alien ja sydis ja aavee,silippa. Ja mukavia on kaikki opettelen tuntemaan ,mutta impin kanssa tulee juttuun parhaiten,ja cynttu eikä tämä ole mitään perseen nuolemista totuus kehiin.ainiin ja kalle.Opettelen tuntemaan toisia ja luottamus on kaiken A ja O

49

1194

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • impi-lempi

Vai piruuttas kyselet, kun toinen ei vielä ees kunnolla tunne kaikkia :)

Mä tuun juttuun loistavasti sammakon, silipan , aaveen, muisquun, solan , nooanarkin, pookionkin, kalaturkin, cynthian ja paapuuriin kanssa....Unohtuko nyt joku ??...hmmm....

• Vastuu on kuulijalla,arvaappas kun rupeet muistelemaan muistakko kaiken???

• impi-lempi
        sammakko17 kirjoitti:

Vastuu on kuulijalla,arvaappas kun rupeet muistelemaan muistakko kaiken???

tuli mieleen , että alienkin on hyvä tyyppi ja vilma on hauska...voi ei, ei kaikki yhtääkkiä muista ...:O/

• impi-lempi kirjoitti:

tuli mieleen , että alienkin on hyvä tyyppi ja vilma on hauska...voi ei, ei kaikki yhtääkkiä muista ...:O/

murri ja uusiia opettelen tunteen

• JA UKKOMETSO IHANNII JUTTUUN TULEE JA KIVOJA UUSIA ON NIIN PIRUSTI TULLU ETTEI IHA KAIKKEA OPI TUNTEEN.----SORRY WILMA LÄDY SIE OOT MEIJÄN MASKOTTI

• Para-Epänormaali

Tökkään moran selkään heti ku silmä välttää!

• sua en ookkaan paljoa nähnyt??ahaa mora selässä juuh selevä

• Figuuri

sanoa vielä mitään, koska vasta tänään laittoivat tänne huuhaa-osastolle. Vanhuus ei tule yksin..

• kyllä huuhaa-osasto on kovilla uutta pukkaa--

• Figuuri
        sammakko17 kirjoitti:

kyllä huuhaa-osasto on kovilla uutta pukkaa--

täällähän on sakkia oikein tungokseen asti. No, hyvä vaan, vanha pysyy paremmin jaloillaan, kun ei mahdu kaatumaan..

• BööSulle

satasen nimmarin puskisPuskis, kuse kirjottaa silleen sexysti ilman kirjoitus virheitähirveitä :)

Mä näin sen joulun alla, kuse kurkisti ikkunasta sisään, se jotenkin oli aikaskaunis, vaik vilaukselta näinkin, mut sen isukki on aika ruma ja ilkee pitkäpärtänen... :(

• sexyin on siis puskis jaahas

• BööSulle
        sammakko17 kirjoitti:

sexyin on siis puskis jaahas

Tiesitkö ?

Vain Levessä, mut täällä netillä kaikki on puskissa, nimelliset ja nimettömt aakkosten kans, ei elämän :)

Olet sammakko17, voit olla sitä myöskin "puskissa" eli yhtä nimetön, mut kaikilla meillä on nimi, se oikea :)

Et semmoinen nimimerkki, vain :)

• Mörönsyötti

näin alkutaipaleella paree kait vaan itseeni luottaa, ja ehken joskus johonkin. Se selkenee aikanaa.

• jaahas sinä uusi)))moi vaan,

• Mörönsyötti
        sammakko17 kirjoitti:

jaahas sinä uusi)))moi vaan,

täällä. En mä nyt ihan uusi livessä, en saa lapsinlisää, mutta kyllä mun suussa sokeri sulas, mutta kun en tykkää sokkerista, oiskinko muutenkin niin makee (höh, senkun heitin).

• kalaturk

Olen ollut vasta vähän aikaa täällä huuhaalla ja galtsussa - :)...Mutta tällä kokemuksella kaikki on yes - erityisesti galleriani ystävät!!!
      ...tosin impi laittaa kovaan testiin, kun olen mm. sekä rölli ja Arvi Lind.

Tää on silti ihan...;o)))))

http://www.youtube.com/watch?v=Sq-rswNGFis

• impi-lempi

• niin mun ystävät ja säkin lukeudut niihin anteeksi,en tahallani sorry opettelen tunteen,mutta mielipitteet on jokkaisella))ollaan omituisten otusten kerho kyllä

• kalaturk

• impi-lempi
        kalaturk kirjoitti:

Ei ole jäähyväisten aika vaan tämä vasta alkua ;o))

vaan Arvi Lindiä !! ;O)

• kalaturk
        sammakko17 kirjoitti:

niin mun ystävät ja säkin lukeudut niihin anteeksi,en tahallani sorry opettelen tunteen,mutta mielipitteet on jokkaisella))ollaan omituisten otusten kerho kyllä

Mielipiteet täydentää toisiaan ja muodostaa huuhaan...eihän tätä muuten olisikaan :))))

• kalaturk
        impi-lempi kirjoitti:

vaan Arvi Lindiä !! ;O)

Arvi röllin asuun ;o))))))))

• impi-lempi
        kalaturk kirjoitti:

Arvi röllin asuun ;o))))))))

Niin ja rölli lukemaan uutisia ;O)))

• Vilma.

ja kuva olis kiva

• joihin luotan täböllä.. ne itte kyllä tietää.

Mukavin ja sexyin oon mä itte.

• juuri näin ,minä paukuttelin ja katsoin kuka tulee esiin ja tottakai sitä itte on sexyin nih

• ei sitä hetkessä rakenneta, syvästä luottamuksesta puhun, palstalta muutama tällainen nimimerkki löytyy, en lähde nimeämään, tietävät itse...

oon ujo, joten uudet nimimerkit ovat jäänet minulle hieman vieraiksi, *valitettavasti...*

Sexyin, ehottomasti satumainen...

• tärkeä osa))))sie ujo??? jaahas

• MuisQuuuuu

itseeni;o)...

Luotan vaistoihini...;o)...

• vaistot,tunne järki....

• MuisQuuuuu
        sammakko17 kirjoitti:

vaistot,tunne järki....

sekä kokemus;o)...

• pujottelija

erkki

• erkki juuh oisit pannu mussiikkia vaikka ystäva((((

• kybällä, he ovat luottamuksensa näyttäneet. Yksi ylitse muiden, ehdottomasti... :•)

Viime päivinä tullut muutama luottoystävä lisää, siitä mörri onnellinen...

Sexyinkö? On se... :•)

• kukahan se olis mörri?? silipa hehehe ja sexyin jeah kiwwaa...

• sammakko17 kirjoitti:

kukahan se olis mörri?? silipa hehehe ja sexyin jeah kiwwaa...

mörri nimeltä maininnu...

• Mörrimöykky11 kirjoitti:

mörri nimeltä maininnu...

waikia arvata hehe

• Cassis-Alma

kyselyikä ;>D,,,no ainahan se joku on johon voi luottaa *_*,,,

Niin moikkelis samppi ;-),,,halitustakin sekaan,,,

• anteeks siekin kiva ystävä joo mulla paha kyselyikä niin paljon uusia nikkejä ei tiiä kuka on kuka mutta teijät jo tiiän onnex(( ja anteex jos kyselen liikkaa )))halit puksaan

• Cassis-Alma
        sammakko17 kirjoitti:

anteeks siekin kiva ystävä joo mulla paha kyselyikä niin paljon uusia nikkejä ei tiiä kuka on kuka mutta teijät jo tiiän onnex(( ja anteex jos kyselen liikkaa )))halit puksaan

mitään liikaa, senkus törkkäsin, ei ainakan ollu tarkostus loukata, sory ;-(, ihan on kivoja lukee vastauksetkin ;-),,,

• Cassis-Alma kirjoitti:

mitään liikaa, senkus törkkäsin, ei ainakan ollu tarkostus loukata, sory ;-(, ihan on kivoja lukee vastauksetkin ;-),,,

kiusasin oon oppinut jo tunteen sut halin sua hehe

• Cassis-Alma
        sammakko17 kirjoitti:

kiusasin oon oppinut jo tunteen sut halin sua hehe

jo, mut kuitenkin halusin pukea sen kaiken sanoiksi,,, pehmentää töytäsyä *_*,,,

• Cassis-Alma kirjoitti:

jo, mut kuitenkin halusin pukea sen kaiken sanoiksi,,, pehmentää töytäsyä *_*,,,

tiiät tän yes....

• se nähtiin...mä olen aina luotettava.;))
      Kiitos samppi ja halitus.:))

• että ihan 'satasella' mut ehkä kymmenellä sentillä tai biljoonalla zimbabven dollarilla;)))

• mikhaildenisov

aika suosittu mutta siellähän on aivan eri porukkaa!

• eri porukkaa

ja oot aina suosittu siellä,mitäs porukkaa täällä on,oothan sä täälläkin aina suosittu?

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      180
      13608
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      158
      5493
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4940
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      154
      3726
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      40
      2853
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      128
      2042
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      120
      1801
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      372
      1697
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      137
      1525
    Aihe