mulla ei oo mitään tekemistä
mulla
5
321
Vastaukset
- sulla
jotaki kirioja tai lehtiä luettavaksi, voihan sitä mennä vähä kävelylle ja onhan tämä teevee, et uskokkaa kuinka moni mykkänä istuu sen eres. Sillä lailla istumalla ei kulu ainakaa kengät.
- metusaleemi
no joo , ihan hyviä ehdotuksia vaan kun ei oikein tahdo saada tartuttua niihinkään.tv katselusta saanut jo ihan tarpeeksi.sosiaaliset kanssakäymiset ihmisrodun kanssa tätänykyä lähes nolla.
mistähän löytyys hyvä juttukumppani ,piristääskö se eres tätä tyhjyyttä. - sakkihin
metusaleemi kirjoitti:
no joo , ihan hyviä ehdotuksia vaan kun ei oikein tahdo saada tartuttua niihinkään.tv katselusta saanut jo ihan tarpeeksi.sosiaaliset kanssakäymiset ihmisrodun kanssa tätänykyä lähes nolla.
mistähän löytyys hyvä juttukumppani ,piristääskö se eres tätä tyhjyyttä.sitä pitää hakeutua, kyllä sitä aina löytyy joku toinen joka on kaveria vailla. Eihän sitä kukaan ymmärrä sua kotua hakia, eiku kylille tyrkylle vaan!
- mitään tekemistä
sakkihin kirjoitti:
sitä pitää hakeutua, kyllä sitä aina löytyy joku toinen joka on kaveria vailla. Eihän sitä kukaan ymmärrä sua kotua hakia, eiku kylille tyrkylle vaan!
Sähän valitat kuin mun ala-asteikäinen tenava. Kyllä aikuusen ihmisen pitää jo itse vastata tekemisistään, eikä kysellä niitä täältä.
- vaikutat
metusaleemi kirjoitti:
mistähän löytyys hyvä juttukumppani ,piristääskö se eres tätä tyhjyyttä.päätellen siitä, ettei ole intoa tarttua mihinkään ja ihmiskontaktit puuttuvat. Ulkoilu saattais tehdä poikaa. Kirjasto ei ole hullumpi paikka ja harrastuksissa rookais toisia ihmisiä. Pitääs vain saada aijjalliseksi - mutta siihen vaivaan en tiedä reseptiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321423
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011114Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81908