Mitä mieltä te jotkut ateistit, olisitte suomen natoon liittymisestä, mä ainakin kannattaisin sitä, koska jos suomi liittyy, niin ruotsikin liitty, noh... tämähän oli kuitenkin sadistisen ihmisvihaaja alistaja hihhulin mielipide, joten:?
Mitä mieltä ateistit?
20
562
Vastaukset
- On..
hulluja
- uskokova
Suomen pitäisi liittyä Kiinaan niin saataisiin Venäjä siinä samalla. Nuo muut on small potatoes.
Ylistäjä ateistin mielipide.
Siten. - Anti-Ateismi-Ahmed
Eli suomeksi sanottuna ateistit haluavat suomen joutuvan isompien paskiaiste, kuten KOMMUNISTISEN Kiinan tai Venäjän armoille. Mun mielestä ihmisellä, joka ei ole valmis puolustamaan maataan ja kotiaan, ei ole oikeutta myöskään asua siinä.
- Kössönöm
Venäjä on muuten virallisesti demokratia ja markkinatalousmaa.
"Mun mielestä ihmisellä, joka ei ole valmis puolustamaan maataan ja kotiaan, ei ole oikeutta myöskään asua siinä."
- Tarkoittaako tuo sitä, että jos ei kannata Natoon liittymistä, niin sinun mielestäsi ei ole oikeutta asua täällä? Vai mitä tarkoitit? - uskokova
Kiina ja Venäjä ovat raadolliskapitalistisa maita.
Juuri kirjoitin miten Suomi söisi Venäjän, etkö lukenut vai unohtuiko luupit?
Ja mun maalle tai kotiin ei tule kukaan niinkauan kuin käteni heiluu. - Wilma Zhirinovski
Kössönöm kirjoitti:
Venäjä on muuten virallisesti demokratia ja markkinatalousmaa.
"Mun mielestä ihmisellä, joka ei ole valmis puolustamaan maataan ja kotiaan, ei ole oikeutta myöskään asua siinä."
- Tarkoittaako tuo sitä, että jos ei kannata Natoon liittymistä, niin sinun mielestäsi ei ole oikeutta asua täällä? Vai mitä tarkoitit?Olen lukenut paljon viestejäsi ja oikein ilahduin kun tällä kertaa onnistuit älyllisesti. Kirjoitit asiaa.
- eikkari7
natoo ni ei se merkkaa et dikkais varsova liittoo,jota ei edes ole.oisha se kunniakkaampaa olla omavaranen,oltii ha me talvisodaski yksin.
- Kössönöm
Wilma Zhirinovski kirjoitti:
Olen lukenut paljon viestejäsi ja oikein ilahduin kun tällä kertaa onnistuit älyllisesti. Kirjoitit asiaa.
taas paljastit itsesi.
- NineStar
eikkari7 kirjoitti:
natoo ni ei se merkkaa et dikkais varsova liittoo,jota ei edes ole.oisha se kunniakkaampaa olla omavaranen,oltii ha me talvisodaski yksin.
????? Tuo sinun kirjoitustyylisi on loukkaus Suomalaisuutta kohti!
- eikkari7
NineStar kirjoitti:
????? Tuo sinun kirjoitustyylisi on loukkaus Suomalaisuutta kohti!
selvennä hiuka? tuo oli solvaus isänmaallista miestä kohtaa!
- NineStar
eikkari7 kirjoitti:
selvennä hiuka? tuo oli solvaus isänmaallista miestä kohtaa!
Jos kirjoitat tavalla mikä on Suomenkielelle häpeää!
- eikkari7
NineStar kirjoitti:
Jos kirjoitat tavalla mikä on Suomenkielelle häpeää!
kiristääkö vanne päätäsi?
- nimimerkki
Kössönöm kirjoitti:
taas paljastit itsesi.
Hoohoo!
- NineStar
eikkari7 kirjoitti:
kiristääkö vanne päätäsi?
Sillä sinähän rupeat heti trollaamaan ja loukkaamaan tuntemattomia ihmisiä netissä kun sinulla on huono päivä. :D
- beenthere
Kumpi siis on päätavoitteesi, Suomen vai Ruotsin liittyminen?
En halua Suomea Natoon. Suomella ei ole mitään oikeaa syytä liittyä Natoon. Se olisi kallista ja joutuisimme mukaan sellaisiin kamppailuihin, joihin en toivo Suomen osallistuvan.
USA käytännössä johtaa Natoa ja mikä sen takaa, ettei sinne tule uutta hullua taas yhdeksi 8-vuotis kaudeksi presidentiksi. Edellisen tekemisiäkin saavat pitkään oikoa.
Puolueettomuus on minusta paras valttimme. Ei meitä kukaan uhkaa. En ole mikään erityinen Venäjän ystävä, mutta en näe Venäjää uhkana.
Vielä viime vuonna näin USAn paljon suurempana uhkana maailman rauhalle. Nyt sielläkin tuntuu edes jonkinlainen järki saaneen otetta asioihin. - v0d3
Itse tuntemus on avain valaistukseen, joten olet oikeilla jäljillä. Neuvoisin sinua kuitenkin pyrkimään vapautumaan Jumalaharhasta, koska se auttaa saamaan positiivisemman minäkuvan.
Minun, ja intergalaktisen ateistineuvoston pääsihteerinä myös universumin kaikkien ortodoksi ateistien, mielestä Suomen tulee liittyä Natoon. Mielestämme myyräntyön tekeminen organisaation sisältä käsin on tehokkain keino rapauttaa sen puolustuskyky. Ruotsin liittyminen on myöskin kannatettavaa, koska se edistäisi pyrkimyksiämme. - luomukääpiö
Meinaatko, että sitten kaikki hyökkäisivät Israeliin ja väsättäisiin harmageddoni?
- Atte Ateisti
NATO:n kaikkivoipaisuuden saarnaajat kieltämättä muistuttavat hihhulisaarnamiehiä: "Kaikki järjestyy itsestään, kun liityt tähän porukkaan!"
Ja mitään ei tarvitse tehdä, mikään ei maksa mitään, seurauksia ei ole, yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista..." Kunnes tulee laskun tai jäsenmaksun maksamisen aika. - gdsdl
Se on kallis ja täysin tarpeeton. Suomea ei uhkaa mikään. Ja jos tänne vaikka Venäjä hyökkäisikin (mistä syystä?), niin tännekö muka Nato-joukot tulisivat auttamaan. Tuskinpa vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996013
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282823Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764