Kirjoituksissa kerrotaan Hietaniemen hautausmaan taiteilija kukkulan olevan melkein täynnä kolme paikkaa Åke Lindmanin jälkeen kuulemma.
Eikös uurnia voikkaan laskea hautoihin rajattomasti eikös ne maadu sinne muutamaan vuoteen sellaista sellu paskaahan ne ovat.Kaivettakoon 3 metriin per uurna niin mahtuu ja tuhka ei ole vaarallista vaikka siellä alla olisikin joku aiemmin laitettu uurna niin päälle vaan uusi nimiä varmaan mahtuu sellaseen isoon tauluun vaikka satatuhatta kappaletta.
No onneksi minua ei tulla koskaan tuhkaamaan vaan haudataan lyijy arkussa jossa on vahvat tammikuoret ympärillä.
Taiteilija kukkula
Hietaniemen henki
3
305
Vastaukset
- tryuio87654
Olen pitkälti samaa mieltä kanssasi, mutta olisi kiinnostavaa kuulla mihin tähtäät alla olevalla viimeisellä ajatuksellasi?
No onneksi minua ei tulla koskaan tuhkaamaan vaan haudataan lyijy arkussa jossa on vahvat tammikuoret ympärillä.- M.Ononen
Miksi lyijy pitää haudata tammiarkussa?
- Laarilaa
Minä en tunne yhtään Kukkula-nimistä taiteilijaa. Kenestä mahtaa olla kysymys?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1269392
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485383Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p343893Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1313585Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352644Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591572Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981557Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?731418Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376